d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 18 2013 11:51am
Quote (SK7 @ Jan 18 2013 08:33pm)
Tänään opin koulussa seuraavan asian: Kun kuulet sanan "asiantuntija" voit todellakin hyvällä mielellä poistaa varmistimen aseesta.

Lujuusopin opettaja oli joululomalla lukenut WTC-salaliittoteorioista. Hän oli lukenut viidentoista "asiantuntuijan" lausunnon siintä mitä WTC tornille käy, kun siihen ajetaan lentokone sisään. Se että nämä viisitoista "asiantuntijaa" olivat ristiriidassa keskenään ei ollut se hauska osijo. Se että jokainen "asiantuntija" oli ristiriidassa itsensä kanssa oli jo naurettavaa!

Nämä viisitoista "asiantuntijaa" ovat yhdysvaltojen "johtavia" rakennesuunnittelijoita. "Ymmärtävät" omasta mielestään kaiken statiikasta, lujuusopista ja dynamiikasta. Nämä raportit olivat kirjoitettu englanniksi ( Hän myös opettaa rakennusalan ammattienglantia)


niin varmasti opitki, tää todella tapahtu ja sä varmaan osaat näyttää meille nää raportit :rofl:
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 18 2013 12:32pm
Quote (Gastly @ 18 Jan 2013 20:51)
niin varmasti opitki, tää todella tapahtu ja sä varmaan osaat näyttää meille nää raportit  :rofl:

Missä kohtaa tuota tekstiä mainitsin, että kyse on raporteista jotka löytyvät googlesta? No en tosin kyllä maininnut, että kyseinen opettaja opettaa myös meille statiikan, lujuusopin ja dynamiikan siinä määrin mitä AMK inssin täytyy tietää. Se tieto mitä hänen ei tarvitse meille kertoa on tietoa jota tarvitaan WTC tornin kokoisen rakennuksen suunniteluun. Mistä hän saa tietoa WTC tornin kokoisen rakennuksen suunnitteluun kun sitä ei Suomessa opeteta (Häntä lähinnä kiinnostaa miten se oikeasti suunnitellaan, ei sillä että menisi ja suunnitelisi moisen hökötyksen. Vain se teoria.) Öööö. Voisko olla.. Siis mitenkään mahdollista.. että... Hänellä on ystäviä in USA joiden kanssa hän päivittäin kirjoittaa sähköposteja ja keskustelee kaikesta turhasta, mutta myö asiasta (statiikka, lujuusoppi, dynamiikka) ja joku näistä ystävistä on lähettänyt nämä 15 raporttia meidän opettajalle sähköpostina? Lisännyt maininnan: "Lue nuo ja lomasi on hauskempi" Onko mitenkään mahdollista? No ei tietenkään..

Ja TOTTA MUNASSA tää opettaja jauho paskaa enemmä ku suusta ulos mahtuu. Jo se, että kertoo saaneensa nämä raportit ystävältään (sähköpostina) from USA. Ystävältään joka opettaa saamaa paskaa (statiikka, lujuusoppi ja dynamiikka), mutta in english in Washington DC

Se on oikeesti hyvä, että jos kommentoin jotain mitä ei purematta meinaa niellä ni kyseenalaista se (koha et nyt enää kyseenalaista monta mg nikotiinia sisältää yksi punainen L&M savuke)

No toi ylläoleva lause suluissa on nyt jo tarpeeton. Uskon edelleen, että olet fiksu kaveri ja jos jossain törmättäis ja kahvit juotais ni se kahvi kestäis 8h ku käytäis keskustelemaan kaikesta mahdollisesta kääpiömarsujen ja yhdysvaltojen talouspolitiikan välillä

This post was edited by SK7 on Jan 18 2013 12:35pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 18 2013 01:01pm
Quote (Gastly @ 18 Jan 2013 20:51)
sä varmaan osaat näyttää meille nää raportit  :rofl:


Ja raportissa pitäisi ilmetä miten tupakka rauhoittaa kun olet stressaantunut. Eli tupakassa olevan kemiallisen aineen yhteys, kemialliseen aineeseen joka on vaikuttava aine rauhoittavassa lääkkeessä
Voit lisätä myös kemiallisen aineen joka aiheuttaa mielihyvää. Eli kun röökin polttaa sen ruan jälkeen, joka ei maistu miltään ilman vitullista määrää suolaa ja tupakka on ainut mikä laittaa pisteen sen iin pääle ruan jälkeen (maistu ruoka sitten suolalta tai ei miltään) Voit myös lisätä miten se tylsyyden hetkeen tai väsymykseen (rööki huuleen aamulla ensimmäisenä kun silmät avaa) antaa jonkinlaisen "piristyksen", että ei oo enää niin tylsää tai ei väsytä

Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 06:14am
Flood control: Please wait a short while before making a new topic.

Your last post was closed due to a violation. Please review the reason, and ensure that the violation does not occur again.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jan 19 2013 06:27am
Hmm, mitäs vittua oikeesti.

Ekana pitkä litania tupakast, sit ollaanki jossai WTC teoriois.

This post was edited by malbaz on Jan 19 2013 06:28am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 19 2013 07:02am
TÄÄ SU TUPAKKIJUTTUS AMPUU JO NII SAATANASTI YLI...
YMMÄRTÄISI JOS OIS HUUMEISTA KYSE MUT JOSTAI VITU RÖÖKIST...
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 19 2013 07:15am
Quote (KUF @ Jan 19 2013 03:02pm)
TÄÄ SU TUPAKKIJUTTUS AMPUU JO NII SAATANASTI YLI...
YMMÄRTÄISI JOS OIS HUUMEISTA KYSE MUT JOSTAI VITU RÖÖKIST...


Tupakka on yhdeksänneksi vaarallisin päihde.

Lähde: Prisma - Deliriumin partaalla.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 19 2013 09:17am
Quote (Pomppeli @ Jan 19 2013 04:15pm)
Tupakka on yhdeksänneksi vaarallisin päihde.

Lähde: Prisma - Deliriumin partaalla.


riippuu aika pitkälti tavasta millä nautitaan, terapeuttinen indeksi on aika hyvä tapa mitata aineen myrkyllisyyttä
syöpäriski ja keuhkoahtaumatauti on suoraa seurausta polttamisesta

This post was edited by Gastly on Jan 19 2013 09:18am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 19 2013 05:27pm
Quote (SK7 @ 18 Jan 2013 20:32)
Missä kohtaa tuota tekstiä mainitsin, että kyse on raporteista jotka löytyvät googlesta? No en tosin kyllä maininnut, että kyseinen opettaja opettaa myös meille statiikan, lujuusopin ja dynamiikan siinä määrin mitä AMK inssin täytyy tietää. Se tieto mitä hänen ei tarvitse meille kertoa on tietoa jota tarvitaan WTC tornin kokoisen rakennuksen suunniteluun. Mistä hän saa tietoa WTC tornin kokoisen rakennuksen suunnitteluun kun sitä ei Suomessa opeteta (Häntä lähinnä kiinnostaa miten se oikeasti suunnitellaan, ei sillä että menisi ja suunnitelisi moisen hökötyksen. Vain se teoria.) Öööö. Voisko olla.. Siis mitenkään mahdollista.. että... Hänellä on ystäviä in USA joiden kanssa hän päivittäin kirjoittaa sähköposteja ja keskustelee kaikesta turhasta, mutta myö asiasta (statiikka, lujuusoppi, dynamiikka) ja joku näistä ystävistä on lähettänyt nämä 15 raporttia meidän opettajalle sähköpostina? Lisännyt maininnan: "Lue nuo ja lomasi on hauskempi" Onko mitenkään mahdollista? No ei tietenkään..

Ja TOTTA MUNASSA tää opettaja jauho paskaa enemmä ku suusta ulos mahtuu. Jo se, että kertoo saaneensa nämä raportit ystävältään (sähköpostina) from USA. Ystävältään joka opettaa saamaa paskaa (statiikka, lujuusoppi ja dynamiikka), mutta in english in Washington DC

Se on oikeesti hyvä, että jos kommentoin jotain mitä ei purematta meinaa niellä ni kyseenalaista se (koha et nyt enää kyseenalaista monta mg nikotiinia sisältää yksi punainen L&M savuke)

No toi ylläoleva lause suluissa on nyt jo tarpeeton. Uskon edelleen, että olet fiksu kaveri ja jos jossain törmättäis ja kahvit juotais ni se kahvi kestäis 8h ku käytäis keskustelemaan kaikesta mahdollisesta kääpiömarsujen ja yhdysvaltojen talouspolitiikan välillä


Jotta nää asiantuntijat olis oikeesti tieteellisiä auktoriteettejä, ne käyttäis tieteelllisiä artikkeleitä/raportteja lähteinä. Tieteen yks tukipilareista on avoimuus eli että matsku julkaistaan kaikille. Luulis että googlen scholarista löytyis wtc torneista tonneittain matskua, vertaisarvioitua tiedettä.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 06:35pm
Quote (hartwall @ 20 Jan 2013 02:27)
Jotta nää asiantuntijat olis oikeesti tieteellisiä auktoriteettejä, ne käyttäis tieteelllisiä artikkeleitä/raportteja lähteinä. Tieteen yks tukipilareista on avoimuus eli että matsku julkaistaan kaikille. Luulis että googlen scholarista löytyis wtc torneista tonneittain matskua, vertaisarvioitua tiedettä.

No en todellakaan tiedä miksi google ei anna wtc torneista täydellisiä leikkaus- ja rakennekuvia. ehkä löytyis jos osais ettiä oikeilla hakusanoilla, mut ei ne kuvat ihan paintissa aukea. Eli nää "asiantuntijat" teki omat laskelmat kauan sen tornin pitää kestää pystyssä kun matkustaja lentokone ajaa sisään kerrokseen 58. Näiden "asiantuntijoiden" näkemykset miten rakenne heikkenee palossa oli nyt se kiistan aihe. 15 "asiantuntijaa" väittää 15 eri asiaa (no jotenkin ymmärrettävää) ,mutta se että sivulla 3 selitetään yhtä ja sivulla 6 täysin päinvastaista laitto hekotuttamaan. Eikä googlesta myöskään noiden "asiantuntijoiden" lausuntoja omista näkemyksistään taida löytyä( en tiedä). Noi on varmasti julkisia raportteja ja jokaisen nähtävissä mut mistä löytyy ni en tiedä

Se mistä tää koko "salaliittoteoria" homma lähti oli siinä kuinka nopeasti se rakennus tuli alas. Eli näiden rakenteiden olisi pitäny kestää pystyssä pidempään siintä huolimatta että se matkustajalentokone löyty kerroksesta 58(tai mikä kerros nyt olikaan)
Toisin sanoen jollekkii jampalle heräs kysymys oliko rakenteita sabotoitu etukäteen. USA sai hyvän syyn lähteä sotimaan itselleen vähän öljyä? jotain kunniaa? Sopiko USA näiden rättipäiden kanssa, että lentäkää te tosta tornista sisään ja saatte sitä sun tätä ja myö vähä tullaa mellastaa tei maille?

En tiedä.. Joka tapauksessa on opetus vieläkin: Kun kuulet sanan asiantuntija voit poistaa aseestasi varmistimen

This post was edited by SK7 on Jan 19 2013 06:37pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll