Quote (Napi @ Dec 20 2012 03:49pm)
truu dat..
minkä hintasta on käydä intiassa ? lennot majotus etc
Lennot on kalliit niinku jokaseen paikkaan euroopan ulkopuolelle. Siksi kun sinne lähtee niin kannattaakin viipyä kauemmin ku se 2 viikkoa, että saa lennoilleen katetta.
Koska kaikki muu siellä onkin sitten erittäin halpaa. Syöminen&juominen, halvat hotellit, maan sisällä matkustaminen, kannabis (yleensä riksakuskit tarjos 20e/10g, tostakin olis saanu viel tingattua mutta vitut :D).
Asua voit 500e / yö luksushotellissa bisnesmiesten kanssa tai 6e / yö hotellissa, jotka riittää reppumatkaajille ihan hyvin...