d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 07:42am
Quote (Pomppeli @ 20 Dec 2012 16:40)
hyvin pärjää, lähestulkoon jokanen intialainen heppu osaa "peruskommunikointitaidot"

aika hyvä :D vietnamis oli kymmenen paikallista jeesimäs ku piti taksia tilata eikä kukaa oikee puhunu englantia mut silti helvetin ystävällisesti tulee jeesaa :)

päteeks toi myös kaupunkejen ulkopuolella?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 07:45am
Quote (Napi @ Dec 20 2012 03:42pm)
aika hyvä :D vietnamis oli kymmenen paikallista jeesimäs ku piti taksia tilata eikä kukaa oikee puhunu englantia mut silti helvetin ystävällisesti tulee jeesaa :)

päteeks toi myös kaupunkejen ulkopuolella?


niin se vaan vaikuttaa, kun olivat niin kauan englannin siirtomaana. Kyllä kaupungin ulkopuolellakin voi melko hyvin kaikilta kioskien, bensa-asemien yms. kauppojen pitäjiltä kysyä.

Järkeillä voi, että perus ns. slummikoirilta nyt on turha kysyä edes mitään...
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 07:49am
truu dat..

minkä hintasta on käydä intiassa ? lennot majotus etc
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 07:59am
Quote (Napi @ Dec 20 2012 03:49pm)
truu dat..

minkä hintasta on käydä intiassa ? lennot majotus etc



Lennot on kalliit niinku jokaseen paikkaan euroopan ulkopuolelle. Siksi kun sinne lähtee niin kannattaakin viipyä kauemmin ku se 2 viikkoa, että saa lennoilleen katetta.

Koska kaikki muu siellä onkin sitten erittäin halpaa. Syöminen&juominen, halvat hotellit, maan sisällä matkustaminen, kannabis (yleensä riksakuskit tarjos 20e/10g, tostakin olis saanu viel tingattua mutta vitut :D).

Asua voit 500e / yö luksushotellissa bisnesmiesten kanssa tai 6e / yö hotellissa, jotka riittää reppumatkaajille ihan hyvin...
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011
Add Reply New Topic New Poll