d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Hardcore
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 10 2012 04:42am
Ei voi viel pelaa :(
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 11 2012 06:21pm
46lvl noitatohtori olis menossa hohhoijjakkaa viel pitkä matka lvl 60 :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 11 2012 09:04pm
51lvl noitatohtori :D olis jo melekeen nm dialla mutta ei uskalla sooloo! :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 12:06am
54 :D vois mennä pia NUQ
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 12 2012 03:01am
Quote (PMS @ 12 Sep 2012 06:06)
54 :D vois mennä pia NUQ


hyvää :P
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 03:54am
Quote (wani @ 12 Sep 2012 12:01)
hyvää :P


55 :D

saisit tulla hjalp expaamaan pikkuhiljaaa :D
Member
Posts: 10,074
Joined: Jan 26 2007
Gold: 0.00
Sep 12 2012 02:07pm
en pelaa :)
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Sep 12 2012 02:09pm
Ei mitään pointtia pelata enää ylinerffattua paskaa hc:lla, paljon hauskempaa kolata mosia softissa.



Nää riittää mulle thx
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Sep 12 2012 02:14pm
Quote (greever @ 12 Sep 2012 20:09)
Ei mitään pointtia pelata enää ylinerffattua paskaa hc:lla, paljon hauskempaa kolata mosia softissa.

http://i49.tinypic.com/kuhjs.png

Nää riittää mulle thx


Kaunista ;P
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 12 2012 09:00pm
just joo lvl 59 sain just dingattuu ja vitu kova party oli ja ny menee servut kii :DDDD WUHUU noh enää yks levu ni sitte voi ostaa itemeit :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1910111213Next
Add Reply New Topic New Poll