d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 31 2012 05:06am
menin pois ja tulin takas :rofl:
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 31 2012 05:20am
Quote (Rzi @ 31 Aug 2012 14:06)
menin pois ja tulin takas  :rofl:


wb, mee pois uusiks
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 06:44am
Quote (Zoni @ 31 Aug 2012 14:20)
wb, mee pois uusiks


konee osatki lähti sopivasti tänää postiin :)

ptskö pistää jtn partya veteraanil vaikka pystöö? elitel menee turha nitkutteluksi alkuu :D

modaajat on muute vissii saamas jonku tagin tuonne nyt :hug:

This post was edited by Affii on Aug 31 2012 06:49am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 31 2012 07:33am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 15:44)
konee osatki lähti sopivasti tänää postiin :)

ptskö pistää jtn partya veteraanil vaikka pystöö? elitel menee turha nitkutteluksi alkuu :D

modaajat on muute vissii saamas jonku tagin tuonne nyt  :hug:


pitääpi kahtoo tota partya, muutama kaveri kans hommannu et varmaan oon niitten messissä :o
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 31 2012 08:17am
Quote (Zoni @ 31 Aug 2012 16:33)
pitääpi kahtoo tota partya, muutama kaveri kans hommannu et varmaan oon niitten messissä  :o


meikä kyl tulee messiin :D

varmaan kyl meen hc:see ku saanu pelattua hetke softia niin tietää buildit :P

jos sinne 8 pelaajaa mahtuu peliin niin kyl sinne aina yks nyyppä mahtuu sekaan eiks je? :D et voi mua pistää polakkien kans juoksee :(

This post was edited by Affii on Aug 31 2012 08:18am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Aug 31 2012 08:29am
Quote (Affii @ 31 Aug 2012 17:17)
meikä kyl tulee messiin :D

varmaan kyl meen hc:see ku saanu pelattua hetke softia niin tietää buildit :P

jos sinne 8 pelaajaa mahtuu peliin niin kyl sinne aina yks nyyppä mahtuu sekaan eiks je? :D et voi mua pistää polakkien kans juoksee :(


kyl sinne luulis mahtuvan :)
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 1 2012 06:22am


yeaaaah

20 päivä alkaa mätkiminen :D 6 ppl näköjää menee yhtee pelii
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 1 2012 06:51am
tulis jo! :evil:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 1 2012 06:59am
Quote (Zoni @ 1 Sep 2012 15:51)
tulis jo!  :evil:


alta 3 viikkoa enään :D

vois ens viikol hakata tl1 läpi pahimpaa tuskaan :P
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 1 2012 07:42am
Quote (Affii @ 1 Sep 2012 15:59)
alta 3 viikkoa enään :D

vois ens viikol hakata tl1 läpi pahimpaa tuskaan :P


AHHAAHAH
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011121321Next
Add Reply New Topic New Poll