Quote (Zoni @ 31 Aug 2012 16:33)
pitääpi kahtoo tota partya, muutama kaveri kans hommannu et varmaan oon niitten messissä

meikä kyl tulee messiin

varmaan kyl meen hc:see ku saanu pelattua hetke softia niin tietää buildit

jos sinne 8 pelaajaa mahtuu peliin niin kyl sinne aina yks nyyppä mahtuu sekaan eiks je?

et voi mua pistää polakkien kans juoksee
This post was edited by Affii on Aug 31 2012 08:18am