Quote (Napi @ Aug 16 2012 02:25pm)
kyllä mä noita jonki verta seurailen, nyt tullu kateltua tollasta ku locked up abroad, siinä kerrotaan ulkomaalaisista vankiloista . ihan mielenkiintosta nähdä millasta on jossain afrikan vankiloissa
ekan jakson perusteella toi tyyli ei oo täysin mieleen, vähän liikaa toistoa ja builduppia : p
tänään tuli katteltua vuoden viidessadas elokuva
espoocine-elokuvista Amour ja Paradies: Liebe olleet oikeenhyvvii.