Quote (BebebBurns @ 15 May <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6M2ViNTM3NzM3NWRjYTgxOTA2ZGFiYzI0OTYxOGQ5NGU6ei0xMDYzLTE1MjI4OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_1" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 01:39)
oonoon... tulkaas
nyt, ei toissa kyllä mitään servuja voinut tehdä nimellä, sama setti kuin openissa
Pystyykös sit groupin kasaa?