Quote (Jolli1 @ Jan 25 2012 08:12pm)
alotin tossa pari viikkoo sitte tekemää salilla ensimmäistä kertaa elämässäni jalkoja.
nykyinen ohjelma on:
päivä 1 - rinta, hauis, epäkkäät (selkä, sivuolkapäät)
päivä 2 - etureidet, pohkeet, vatsat (takareidet)
päivä 3 - selkä, olkapäät, ojentajat (rinta)
päivä 4 - takareidet, pohkeet, vatsat (etureidet)
suluissa olevat lihakset on hyvä harjoittaa sille merkityllä päivällä, mutta se on aivan fiiliksestä ja kiireestä kiinni.
oon kyllä miettiny vähä, että jos vähä vaihtelis sillai, ettei noita jalkoja olis kahtena päivänä. teen mielummin yläkroppaa.
kyykky o ainoo jalkaliike minkä tarvit
