d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev191011121329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 25 2012 12:12pm
alotin tossa pari viikkoo sitte tekemää salilla ensimmäistä kertaa elämässäni jalkoja.

nykyinen ohjelma on:

päivä 1 - rinta, hauis, epäkkäät (selkä, sivuolkapäät)

päivä 2 - etureidet, pohkeet, vatsat (takareidet)

päivä 3 - selkä, olkapäät, ojentajat (rinta)

päivä 4 - takareidet, pohkeet, vatsat (etureidet)

suluissa olevat lihakset on hyvä harjoittaa sille merkityllä päivällä, mutta se on aivan fiiliksestä ja kiireestä kiinni.

oon kyllä miettiny vähä, että jos vähä vaihtelis sillai, ettei noita jalkoja olis kahtena päivänä. teen mielummin yläkroppaa.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jan 25 2012 02:31pm
Quote (Jolli1 @ Jan 25 2012 08:12pm)
alotin tossa pari viikkoo sitte tekemää salilla ensimmäistä kertaa elämässäni jalkoja.

nykyinen ohjelma on:

päivä 1 - rinta, hauis, epäkkäät (selkä, sivuolkapäät)

päivä 2 - etureidet, pohkeet, vatsat (takareidet)

päivä 3 - selkä, olkapäät, ojentajat (rinta)

päivä 4 - takareidet, pohkeet, vatsat (etureidet)

suluissa olevat lihakset on hyvä harjoittaa sille merkityllä päivällä, mutta se on aivan fiiliksestä ja kiireestä kiinni.

oon kyllä miettiny vähä, että jos vähä vaihtelis sillai, ettei noita jalkoja olis kahtena päivänä. teen mielummin yläkroppaa.


kyykky o ainoo jalkaliike minkä tarvit :)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jan 27 2012 01:03pm
nyt taas β-alaniini käytössä pitkästä aikaa (joulukuun puolesvälis about viimeks)

€: salille -->

This post was edited by Artus on Jan 27 2012 01:04pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 27 2012 01:04pm
Quote (Artus @ 27 Jan 2012 21:03)
nyt taas β-alaniini käytössä pitkästä aikaa (joulukuun puolesvälis about viimeks)


:rofl:
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 27 2012 01:09pm
Quote (Artus @ 27 Jan 2012 21:03)
nyt taas β-alaniini käytössä pitkästä aikaa (joulukuun puolesvälis about viimeks)

€: salille -->




tämmäse paketillise, ko kuurina otat ni siitä hyvä tulee

Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 28 2012 08:35am
Quote (Artus @ Jan 27 2012 09:03pm)
nyt taas β-alaniini käytössä pitkästä aikaa (joulukuun puolesvälis about viimeks)

€: salille -->


ei vitun luuseri
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Jan 29 2012 11:47am
Quote (Artus @ 27 Jan 2012 22:03)
nyt taas β-alaniini käytössä pitkästä aikaa (joulukuun puolesvälis about viimeks)

€: salille -->


tirsk
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 09:53am
Toivottavasti ette täällä kuluta aikaanne runkkupenkiin

Punnertakaa ja tehkää leukoja mielummin
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 1 2012 01:03pm
Quote (LordChasus @ Feb 1 2012 05:53pm)
Toivottavasti ette täällä kuluta aikaanne runkkupenkiin

Punnertakaa ja tehkää leukoja mielummin


Ei runkkupenkis oo mtn vikaa kunha ei nosta persettä ilmaan :)
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2012 01:16pm
Alotin nyt vihdoin salilla käymisen.
Huomas kyl etten oo puolee vuotee tehny muuta ku dokannu ja laiskotellu.
Cooperis hurjat 2,3km :D

Tavote 3k, saa nähä kauan menee, minimissää 5 kertaa viikossa aijon käydä tuolla.

Ja muutenki paikat heti rikki ku vähä nosteli :P

This post was edited by Wondrous on Feb 1 2012 01:16pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011121329Next
Add Reply New Topic New Poll