Quote (MikkoU @ Sep 20 2011 05:29pm)
miks sä staffeja ostat O_O
€: etkö ollu healeri pääasias? aluks healit kuntoo, sit lämät.
tein alkuu guardianin

perseestä jos ei oo groups

tein roguen kylkee.. nyt ongelma: mul on rogue guardian kamoja
ja sit viel passasin sammyks?