d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev191011121328Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,912
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
Jun 5 2011 11:58pm
Kokkailin iltapalaks eilen mannapuuron ja samaa söin aamulla. Harmi vaan et palo vähän pohjaan niin oli pakko vaihtaa kattila -.-... Seuraavan kerran vasta torstaina teen ruokaa sillä nyt tulee syötyä sit ulkona tai kaverin tekemää ruokaa.

btw. söin eilen paskimman naudan sisäfilepihvin koskaan... Joten kannattaa kokeilla uusissa ravintoloissa ensin jotain muuta ruokaa ja kattoo onko yhtään hyvää enne ku tilaa mitään parempaa..
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 5 2011 11:59pm
Vapaapaivan kunniaksi ostin kaupasta metripizzan, siihen paalle paketti pekonia, 2 purkkia tonnikalaa ja vahan peperonia. Ei jaksa syoda kuin 1/3, on sen verta tuhtia kamaa. B)
Member
Posts: 8,754
Joined: Aug 5 2008
Gold: 0.00
Jun 6 2011 12:32am
Quote (Otho- @ 6 Jun 2011 08:59)
Vapaapaivan kunniaksi ostin kaupasta metripizzan, siihen paalle paketti pekonia, 2 purkkia tonnikalaa ja vahan peperonia. Ei jaksa syoda kuin 1/3, on sen verta tuhtia kamaa. B)


:drool:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 6 2011 12:37am
Tänää tekis nakkikastiketta. Ja pottuja.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 6 2011 12:44am
Quote (Otho- @ 6 Jun 2011 08:59)
Vapaapaivan kunniaksi ostin kaupasta metripizzan, siihen paalle paketti pekonia, 2 purkkia tonnikalaa ja vahan peperonia. Ei jaksa syoda kuin 1/3, on sen verta tuhtia kamaa. B)


MITE SUST SIT SELLANE LÄSKI O TULLU JOS ET PIENT PIZZAA JAKSA SYÖDÄ?
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 6 2011 12:58am
Quote (KUF @ Jun 6 2011 09:44am)
MITE SUST SIT SELLANE LÄSKI O TULLU JOS ET PIENT PIZZAA JAKSA SYÖDÄ?


SE ON VITTU METRIPIZZA, EKSAA TAJUA VITUN VATUPASSI 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 6 2011 12:59am
Quote (Otho- @ 6 Jun 2011 09:58)
SE ON VITTU METRIPIZZA, EKSAA TAJUA VITUN VATUPASSI 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


NII?

MITÄ VITTUA SITTE?
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 6 2011 01:02am
Quote (KUF @ Jun 6 2011 09:59am)
NII?

MITÄ VITTUA SITTE?


SIIS TAJUUKS VITTUH ET SE ON SAATANA AIKA PALJON RUOKAA KERRALLA VITTUH, VAI OOKS ITE LASKI?!?!? :angry:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 6 2011 01:02am
pizzaa ja näkkäriä eilen

Quote (KUF @ Jun 6 2011 08:59am)
NII?

MITÄ VITTUA SITTE?


nih
Member
Posts: 7,342
Joined: Aug 24 2007
Gold: 0.03
Jun 6 2011 01:04am
nautaa, härkää ja halloum-juustoa grillasin
uunista kermaperunat
join viiniä

ei huonompi setti
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011121328Next
Add Reply New Topic New Poll