Quote (Otho- @ 6 Jun 2011 08:59)
Vapaapaivan kunniaksi ostin kaupasta
metripizzan, siihen paalle paketti pekonia, 2 purkkia tonnikalaa ja vahan peperonia. Ei jaksa syoda kuin 1/3, on sen verta tuhtia kamaa.

MITE SUST SIT SELLANE LÄSKI O TULLU JOS ET PIENT PIZZAA JAKSA SYÖDÄ?