d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev191011121314Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 12 2011 05:58pm
Omistan kyseisen Playstationilla :)
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 23 2011 09:03am
:hail: R.I.P
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 14 2011 05:27am
pleikalla pelannu vaa joskus vuonna kiva ja kanto
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 15 2011 03:29pm
tuli tuossa pari tuntia vedettyä serkun kanssa bnet. warru ja rogue hyvällä mallilla
Member
Posts: 1,827
Joined: Oct 15 2010
Gold: 15.50
Warn: 70%
Jul 15 2011 03:52pm
se butcher oli oma lemppari.. sitä hakkasin joskus 2002 - 2003 :Dd
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 17 2011 02:15pm
Quote (D3L3T3 @ 15 Jul 2011 23:52)
se butcher oli oma lemppari.. sitä hakkasin joskus 2002 - 2003 :Dd


Butcherhan oli kaikista vittumaisin hakattava
Member
Posts: 29,919
Joined: Nov 1 2006
Gold: 0.00
Jul 18 2011 01:31pm
onko bnet enää mtn toimintaa d1?
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Jul 18 2011 01:35pm
Quote (Teroz @ Jul 18 2011 10:31pm)
onko bnet enää mtn toimintaa d1?


mene ja tiedä
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2011 09:42am
Quote (Teroz @ 18 Jul 2011 21:31)
onko bnet enää mtn toimintaa d1?


Ei siitä montaa vuotta ole, kun kävin tsekkaamassa tilanteen. Monesti saattaa tulla tyyppi sun peliin, jos lag ei ole kovin suuri.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Aug 11 2011 05:55pm
nosto. tribute for Rzi
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011121314Next
Add Reply New Topic New Poll