d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Ruoka Ja Kokkaus Topic > Yleistä Keskustelua Kokkailusta
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Jul 6 2011 12:54pm
Naudan sisukasta paistelin pippuripihvejä joiden kera tein konjakkikermapippuri kastikkeen
Lisukkeen tietysti valkosipulikermaperunat
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jul 6 2011 12:56pm
A-lk nakkeja, juustoa, salaatti ja kahvia.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Jul 6 2011 12:57pm
laketrout lueskelee jotai ravintola-menuuta :>
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Jul 6 2011 01:03pm
Quote (Pinkku @ 6 Jul 2011 20:57)
laketrout lueskelee jotai ravintola-menuuta :>


Kyllä nuo tuollaset tulee halvemmaks ite tehä kun ravintolassa syödä... Tuokin sisukka minkä ostin oli jotain 15e/kg ja siitä nyt muutamat pihvit jo vääntää menemään
Member
Posts: 4,034
Joined: Mar 10 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 14 2011 05:28am
pitsin jauhelihoihin vettä pannulle, ku olivat jäässä enkä halunnu että ne palaa :}
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Sep 6 2011 03:54am
papupata

ainekset (helppo puolittaa, täl ohjeella tulee paljon)
2 pakettia pekonia
hk sininen lenkki
2 sipulia
2x valkoinen papu tomaattikastikkeessa (á 425gr)
4x kidneypapu suolaliemessä (á 400gr)
1 purkki tomaattimurskaa (~500gr)
ja jos haluaa tulisempaa (suosittelen, aivan loistavan makusta) ni ruokalusikallinen ~ tulisuudeltaan after death kastiketta (ite laitoin löylyä)
+ tottakai pata

hella kuumenemaan ja pata siihen päälle
pilko pekonit ja ruskista hetki padassa (nää voi ruskistaa pannullakin, ehkä helpompi sillee)
pilko sipulit sinne sekaan, hetken taas sekottelee
sit pilkotaan lenkki pieniks paloiks ja heitetään nekin sinne sekaan, sekotusta hetki (viimestään täs vaiheessa pitää vaihtaa pataan jos ruskisti pannulla)

sit tomaattimurska sinne sekaan ja sekottaa kaikki sekasin
valkoset pavut sekaan (tomaattikastike papupurkista kans sekaan)
kidneypavuista pitää kaataa suolaliemet pois, sit ne sekaan kanssa

kiehauta se, sit antaa olla pienellä lämmöllä kansi päällä ~30min, pitää sekottaa ~5min välein

sit vähä maustetta (suolaa ei tarvii laittaa) ja sitä tulista chilikastiketta jos siltä tuntuu, sit se onkin valmista (papujen pitää olla suht pehmeitä)

helppoo, halpaa ja helvetin hyvää
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 6 2011 07:45am
Quote (peterpants @ 6 Sep 2011 12:54)
papupata

ainekset (helppo puolittaa, täl ohjeella tulee paljon)
2 pakettia pekonia
hk sininen lenkki
2 sipulia
2x valkoinen papu tomaattikastikkeessa (á 425gr)
4x kidneypapu suolaliemessä (á 400gr)
1 purkki tomaattimurskaa (~500gr)
ja jos haluaa tulisempaa (suosittelen, aivan loistavan makusta) ni ruokalusikallinen ~ tulisuudeltaan after death kastiketta (ite laitoin löylyä)
+ tottakai pata

hella kuumenemaan ja pata siihen päälle
pilko pekonit ja ruskista hetki padassa (nää voi ruskistaa pannullakin, ehkä helpompi sillee)
pilko sipulit sinne sekaan, hetken taas sekottelee
sit pilkotaan lenkki pieniks paloiks ja heitetään nekin sinne sekaan, sekotusta hetki (viimestään täs vaiheessa pitää vaihtaa pataan jos ruskisti pannulla)

sit tomaattimurska sinne sekaan ja sekottaa kaikki sekasin
valkoset pavut sekaan (tomaattikastike papupurkista kans sekaan)
kidneypavuista pitää kaataa suolaliemet pois, sit ne sekaan kanssa

kiehauta se, sit antaa olla pienellä lämmöllä kansi päällä ~30min, pitää sekottaa ~5min välein

sit vähä maustetta (suolaa ei tarvii laittaa) ja sitä tulista chilikastiketta jos siltä tuntuu, sit se onkin valmista (papujen pitää olla suht pehmeitä)

helppoo, halpaa ja helvetin hyvää


tätä joskus pistin menemää tonnikalan kanssa, iha jepaa oli; ei tainnut kyllä kun jotaan halpoja purkkipapuja olla
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 6 2011 02:39pm
Lidlin virikehäkkikanamunaa, pesemättömiä perunoita + maksalaatikkoa. Vittu tulee halvaksi.. ruoka.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 16 2011 08:44am
gourmet. kananmunaa ja makkaraa pannulle
Member
Posts: 2,943
Joined: Dec 31 2008
Gold: 111.35
Sep 16 2011 09:08am
Lihapullia pyörittelin. Höysteenä kotitekoisia valkosipuliperunoita ja pippurikastiketta
Go Back To Suomi Topic List
Prev19101112Next
Add Reply New Topic New Poll