d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev191011121318Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 5 2011 05:40am
Quote (kyny91 @ Feb 5 2011 01:34pm)
"et voi sanoo sarjaa paskaks jollet oo kattonu sitä kokonaan"


En sanonutkaan. Mainitsin, että seurasin sarjaa innokkaasti, kunnes tuli liiallinen Kauniit ja Rohkea -kuviot. En edes maininnut sarjan siihenastisesta yleisestä tasosta... Enkä varsinkaan tulevasta.

Mitä täällä tapahtuu?
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Feb 5 2011 05:48am
Quote (BebebBurns @ Feb 5 2011 02:40pm)
En sanonutkaan. Mainitsin, että seurasin sarjaa innokkaasti, kunnes tuli liiallinen Kauniit ja Rohkea -kuviot. En edes maininnut sarjan siihenastisesta yleisestä tasosta... Enkä varsinkaan tulevasta.

Mitä täällä tapahtuu?


En jaksa sanoo mitään tähän :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 5 2011 06:22am
Quote (SeppoTaalasmaa @ Feb 5 2011 01:48pm)
En jaksa sanoo mitään tähän :D


:wacko:

Ihan katseltava sarjahan se oli siihen asti, ensimmäinen jakso muistaakseni paras.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 5 2011 06:27am
Quote (BebebBurns @ 5 Feb 2011 15:22)
:wacko:

Ihan katseltava sarjahan se oli siihen asti, ensimmäinen jakso muistaakseni paras.


se oli hyvä ekan tuotantokauden ajan. loput oli kuraa. meni överiks. ja alko toistaan itseään.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Feb 5 2011 06:28am
Quote (A2K @ 5 Feb 2011 14:27)
se oli hyvä ekan tuotantokauden ajan. loput oli kuraa. meni överiks. ja alko toistaan itseään.


jep, viimenen kausi oli ainakin iha kurapaskaa

This post was edited by kyny91 on Feb 5 2011 06:28am
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Feb 5 2011 06:55am
piakkoin spartacuksen uus jakso koneella, ai että :)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2011 07:02am
Spartacus: Gods of The Arena.

Jos ootte aikasemmin kattonu niin sama tahti jatkuu tällä kertaa vaan pohjustetaan niitä aikaisempia tapahtumia. Tuttu Batiatus siellä vittuilee taas kaikille minkä kerkiää ja taistelut jatkuu saatanan raakoina. Ihan loistava sarja. Ei kyllä kumarrella millekkään sensuurille mitenkään.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Feb 5 2011 07:03am
Quote (Rocko @ Feb 5 2011 03:02pm)
Spartacus: Gods of The Arena.

Jos ootte aikasemmin kattonu niin sama tahti jatkuu tällä kertaa vaan pohjustetaan niitä aikaisempia tapahtumia. Tuttu Batiatus siellä vittuilee taas kaikille minkä kerkiää ja taistelut jatkuu saatanan raakoina. Ihan loistava sarja. Ei kyllä kumarrella millekkään sensuurille mitenkään.


+1, toi on vitun loistava sarja ja Blood and Sandin sijaan tää tempasee mukaansa jo ekasta jaksosta lähtien :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 5 2011 07:04am
Quote (Lakana @ Feb 5 2011 03:03pm)
+1, toi on vitun loistava sarja ja Blood and Sandin sijaan tää tempasee mukaansa jo ekasta jaksosta lähtien :D


Koska Blood and Sand tempasee, neljä jaksoa katsottuna :blush:
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Feb 5 2011 07:05am
Quote (BebebBurns @ Feb 5 2011 03:04pm)
Koska Blood and Sand tempasee, neljä jaksoa katsottuna  :blush:


Jaa-a yleinen mielipide on varmaan jotain, että ekat 5 jaksoa suxii. Mä en tasalleen muista kun katoin ne kaikki aika lailla yhteen nippuun, keskivälin jälkeen joka jakso oli ainakin musta täyttä hunajaa :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev191011121318Next
Closed New Topic New Poll