Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 20:40)
nääh, mutta ei kukaan oo koskaan valittanukkaan.
Noh kun nyt aiheessa ollaan nii mikäs olis jengin mielest sopivaa taustamusaa panemisen aikana?
Omasta mielest santanal on sopivii biisei.
Ja joku nyt salettiin heittää tähän et Slipknot - heretic song tai slayeria tai vengaboysia mut joo...
Kyllä vähän kieltämättä hajos näille kommenteilles (ei pelkästään tälle) ei voi muuta sanoa.
Expert