d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sipilän Uusi Leikkaus > Avautumis Varoitus!
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,366.00
Aug 9 2015 09:11am
Quote (Otho- @ 9 Aug 2015 09:52)
Saatanan luuserit! Töihin siitä!

Käskystä isi!

Käskystä :evil:
Member
Gold: 16,453.00
Aug 17 2015 10:26am
menkää vittu töihin.... vetelät velliperse suomalaiset on rinnastettavissa kuraturpiin ja neekereihin jotka ei tee omaa osaansa tän hyvinvointivaltion eteen ja elelee muiden verorahoilla, vittu.... Luokaa vaikka paskaa työksenne mut älkää eläkö siivellä.

This post was edited by TheJoona on Aug 17 2015 10:27am
Member
Gold: 599.00
Aug 17 2015 11:04am
Quote (TheJoona @ 17 Aug 2015 19:26)
menkää vittu töihin.... vetelät velliperse suomalaiset on rinnastettavissa kuraturpiin ja neekereihin jotka ei tee omaa osaansa tän hyvinvointivaltion eteen ja elelee muiden verorahoilla, vittu.... Luokaa vaikka paskaa työksenne mut älkää eläkö siivellä.

miksi tehdä töitä ku ilmanki tulee toimee. ansiosidonnaisestaki ne mulqut imasee 20 rossaa veroo
Member
Aug 17 2015 11:06am
Quote (MurSu @ Aug 17 2015 05:04pm)
miksi tehdä töitä ku ilmanki tulee toimee. ansiosidonnaisestaki ne mulqut imasee 20 rossaa veroo

just tää... sit valitetan miten mamut vie rahat ja ottaa valtaa... saatana... ymmärrän jos on joku oikea syy työttömyyteen mutta jos on vaan vetelä ja asenne että kyllä valtio huolen pitää omistaan niin kyllä pitää joo mutta ei se kauaa kestä tällä menolla.

This post was edited by TheJoona on Aug 17 2015 11:07am
Member
Gold: 599.00
Aug 17 2015 11:08am
Quote (TheJoona @ 17 Aug 2015 20:06)
just tää... sit valitetan miten mamut vie rahat ja ottaa valtaa... saatana... ymmärrän jos on joku oikea syy työttömyyteen mutta jos on vaan vetelä ja asenne että ei kyllä valtio huolen pitää omistaan niin kyllä pitää joo mutta ei se kauaa kestä tällä menolla.

turha se on neekerei ja mamui elättää tääl meijä mailla ku on omiaki kansalaisii elätettävänä. monilla suomalaisilla on tosiaanki huonommat olot ku mutakuonoilla

ja tää kreikkailmiö on toine, vittuako ne sinne tuputtaa sitäö rahaa ku eivät ikinä tuu saamaa sitä takasi vois käyttää neki biljoonat vaikka oman kansan hyvinvointii

omal kohdallani myös toi töihin meno täysin turhaa täl hetkel, saisin jonku 200-300 e enemmän kuussa kätee tekemäl 40h töitä viikos ei paljo nappaa. jääpähä ainaki näin enemmä aikaa punttisalii yms harrastuksii

This post was edited by MurSu on Aug 17 2015 11:11am
Member
Aug 17 2015 11:52am
Quote (MurSu @ Aug 17 2015 05:08pm)
turha se on neekerei ja mamui elättää tääl meijä mailla ku on omiaki kansalaisii elätettävänä. monilla suomalaisilla on tosiaanki huonommat olot ku mutakuonoilla

ja tää kreikkailmiö on toine, vittuako ne sinne tuputtaa sitäö rahaa ku eivät ikinä tuu saamaa sitä takasi vois käyttää neki biljoonat vaikka oman kansan hyvinvointii

omal kohdallani myös toi töihin meno täysin turhaa täl hetkel, saisin jonku 200-300 e enemmän kuussa kätee tekemäl 40h töitä viikos ei paljo nappaa. jääpähä ainaki näin enemmä aikaa punttisalii yms harrastuksii

oon täysin samaa mieltä sun kanssa enkä millään lailla tue mamuja enkä kreikkaan rahaa laittamista. mutta kyllä osa suomalaisistakin vois ottaa itteesä niskasta kii ja lopettaa sen turhan vineemisen paskasta duunista jne. Ei työ oo ikinä mitää juhlaa eikä siitä ikinä makseta liikaa, end of story.

Jokaisen suomalaisen pitää just nimenomaan tehä hommia, vaikkei saiskaan sen enempää ku sen 200-300 enemmän verattuna tukiin. Ottakaa se työ älkääkä lahjottako sitä paikkaa neekerille tai kuraturvalle. Minäkin oon duunari, enkä tienaa miljoonia mutta en valita vaan oon ilonen siitä että on työtä...
Member
Aug 17 2015 12:05pm
Quote (TheJoona @ 17 Aug 2015 20:52)
oon täysin samaa mieltä sun kanssa enkä millään lailla tue mamuja enkä kreikkaan rahaa laittamista. mutta kyllä osa suomalaisistakin vois ottaa itteesä niskasta kii ja lopettaa sen turhan vineemisen paskasta duunista jne. Ei työ oo ikinä mitää juhlaa eikä siitä ikinä makseta liikaa, end of story.

Jokaisen suomalaisen pitää just nimenomaan tehä hommia, vaikkei saiskaan sen enempää ku sen 200-300 enemmän verattuna tukiin. Ottakaa se työ älkääkä lahjottako sitä paikkaa neekerille tai kuraturvalle. Minäkin oon duunari, enkä tienaa miljoonia mutta en valita vaan oon ilonen siitä että on työtä...

Ite just alotin työnhaun ja tyydyn kyllä ihan pieneen palkkaan. tarkottaa että se 1200+e pitäs kuussa saada. Ei ole mitään järkeä lähtä pienemmällä koska siitä työnteosta tulis sitte vaan kuluja. Työtä täytyy olla mukava tehä ettei tarvi naama norsunvitulla tehä. tuo 1200e on noin 300e enemmän ku mitä nyt saan työttömänä. Täytyy muistaa kans se että jos omalla autolla kulkee siellä töissä niin siinä on muutkin kulut kuin bensa, lisäksi safkat siihen päälle, nälissään kun on vittumainen tehä duunia. Bussilla kulkeminen ei tule meikäläiseltä onnistumaan, en ole kaupunki ihminen joka on tottunu busseihin. Omalla autolla kun menee ni töiden jälkeen voi käydä samalla ruokakaupassa ja hoitelemassa muutkin jokapäiväiset asiat. Toki jos se työpaikka on lähellä esim 5km säteellä ni voin pyörällä polkasta ilomielin.
Nyt tosiaan alan lähetteleen hakemuksia nuihin ''paska duuneihin'' koska minä tykkään ruumiillisesta työstä joten se palkka ei ole ainoa syy vaan siinä on myös se että pysyn fyysisesti hyvässä kunnossa.
En vierasta mitenkään työntekoa, ainakaan enään kun elämä taas vähän hymyilee sairauksien puolesta.
En tiedä minkälainen palkka teillä siellä etelässä on mutta 1200-1500 on ihan normi palkka oulun alueella paska duunista.
Member
Gold: 17.02
Aug 17 2015 12:46pm
Quote (Speedparts @ 17 Aug 2015 20:05)
Ite just alotin työnhaun ja tyydyn kyllä ihan pieneen palkkaan. tarkottaa että se 1200+e pitäs kuussa saada. Ei ole mitään järkeä lähtä pienemmällä koska siitä työnteosta tulis sitte vaan kuluja. Työtä täytyy olla mukava tehä ettei tarvi naama norsunvitulla tehä. tuo 1200e on noin 300e enemmän ku mitä nyt saan työttömänä. Täytyy muistaa kans se että jos omalla autolla kulkee siellä töissä niin siinä on muutkin kulut kuin bensa, lisäksi safkat siihen päälle, nälissään kun on vittumainen tehä duunia. Bussilla kulkeminen ei tule meikäläiseltä onnistumaan, en ole kaupunki ihminen joka on tottunu busseihin. Omalla autolla kun menee ni töiden jälkeen voi käydä samalla ruokakaupassa ja hoitelemassa muutkin jokapäiväiset asiat. Toki jos se työpaikka on lähellä esim 5km säteellä ni voin pyörällä polkasta ilomielin.
Nyt tosiaan alan lähetteleen hakemuksia nuihin ''paska duuneihin'' koska minä tykkään ruumiillisesta työstä joten se palkka ei ole ainoa syy vaan siinä on myös se että pysyn fyysisesti hyvässä kunnossa.
En vierasta mitenkään työntekoa, ainakaan enään kun elämä taas vähän hymyilee sairauksien puolesta.
En tiedä minkälainen palkka teillä siellä etelässä on mutta 1200-1500 on ihan normi palkka oulun alueella paska duunista.

Tollasia paikkoja tolla palkalla on ihan ilman koulutusta saatavilla. Ite lähin liikkeelle perus työmarkkinatuella aikoinaan. Olihan sillä vittumaista tehä mitään, mut sainpahan sit palkkatyötä heti sen päätteeks, kun ilmeisesti työpanos kelpas. Jalkaa oven väliin jne. Ens vuonna ehkä vakipaikka.

Työ pitäs olla kunnia-asia, ei rasite.
Member
Gold: 24,312.85
Aug 17 2015 12:51pm
Quote (TheJoona @ 17 Aug 2015 20:52)

Jokaisen suomalaisen pitää just nimenomaan tehä hommia, vaikkei saiskaan sen enempää ku sen 200-300 enemmän verattuna tukiin. Ottakaa se työ älkääkä lahjottako sitä paikkaa neekerille tai kuraturvalle. Minäkin oon duunari, enkä tienaa miljoonia mutta en valita vaanoon ilonen siitä että on työtä...

oo sit hiljaa äläkkä valita ettei työpaikkaas vie joku muu. jos haluut kaikki töihin ni kyllä siun tilalle parempi hommataan. jos noin vituttaa ni lopeta hommat

Quote (Speedparts @ 17 Aug 2015 21:05)

tuo palkka on vielä korkee verrattuna siihen millä moni muu raataa :D

This post was edited by Rzi on Aug 17 2015 12:52pm
Member
Aug 17 2015 12:53pm
Quote (Rocko @ 17 Aug 2015 21:46)
Tollasia paikkoja tolla palkalla on ihan ilman koulutusta saatavilla. Ite lähin liikkeelle perus työmarkkinatuella aikoinaan. Olihan sillä vittumaista tehä mitään, mut sainpahan sit palkkatyötä heti sen päätteeks, kun ilmeisesti työpanos kelpas. Jalkaa oven väliin jne. Ens vuonna ehkä vakipaikka.

Työ pitäs olla kunnia-asia, ei rasite.

Jep, oman alan hommat kun ei juuri kiinnosta (levyseppä hitsaaja) niin täytyy ettiä jotain mikä kiinnostaa mutta pienemmällä palkalla ja johon ei sitä koulutusta tarvitse. Muutaman jo löysinki ja hakemukset lähetän menemään kuhan saan tuon cv:n tehtyä (perjantaina).
Se että en ole töitä hakenu 1.5 vuoteen johtuu ihan sairauksien aihettamasta masennuksesta. Sairaudet on nyt vähä antanu periksi ja masennus on kadonnu samalla, toki on mahollista että nämä pahenee taas mutta en ajattele sitä. Enhän minä sitte koskaan vois hakea töitä jos ajattelisin noin.
Pyöräilynki alotin viime viikolla ja nyt oon käyny 4 kertaa viikon aikana vetämässä 15-25km lenkkejä. Tähän päälle sitte aloin ite tekemään ruuat ja jätin nuo valmis roskat kokonaan pois

Quote (Rzi @ 17 Aug 2015 21:51)
oo sit hiljaa äläkkä valita ettei työpaikkaas vie joku muu. jos haluut kaikki töihin ni kyllä siun tilalle parempi hommataan. jos noin vituttaa ni lopeta hommat

tuo palkka on vielä korkee verrattuna siihen millä moni muu raataa :D

Juu tiedän että jotkut saa jopa tuosta pienempää palkkaa mutta jos menen ns ilmaseksi töihin ni siitä tulee sellanen ressi että joudun parin kk sisään saikulle

Esim työttömyyskorvaus+9e päiväraha+asumistuki ni se jää hieman alta 1100 jolla olin yhessä paikassa harjottelussa. Paska maku jäi kun en edes työvaatteita saanu vaan kaikki mun talvi kamppeet meni ihan paskaksi.
siihen aikaan ajoin saabilla ni bensaan meni se 250~~e kk kun kuljin siellä+ruuat joten siitä hommasta tuli mulle vaan kuluja ja jouduin vanhemmilta pyytään ruokaa

This post was edited by Speedparts on Aug 17 2015 12:58pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll