Quote (Rocko @ 17 Aug 2015 21:46)
Tollasia paikkoja tolla palkalla on ihan ilman koulutusta saatavilla. Ite lähin liikkeelle perus työmarkkinatuella aikoinaan. Olihan sillä vittumaista tehä mitään, mut sainpahan sit palkkatyötä heti sen päätteeks, kun ilmeisesti työpanos kelpas. Jalkaa oven väliin jne. Ens vuonna ehkä vakipaikka.
Työ pitäs olla kunnia-asia, ei rasite.
Jep, oman alan hommat kun ei juuri kiinnosta (levyseppä hitsaaja) niin täytyy ettiä jotain mikä kiinnostaa mutta pienemmällä palkalla ja johon ei sitä koulutusta tarvitse. Muutaman jo löysinki ja hakemukset lähetän menemään kuhan saan tuon cv:n tehtyä (perjantaina).
Se että en ole töitä hakenu 1.5 vuoteen johtuu ihan sairauksien aihettamasta masennuksesta. Sairaudet on nyt vähä antanu periksi ja masennus on kadonnu samalla, toki on mahollista että nämä pahenee taas mutta en ajattele sitä. Enhän minä sitte koskaan vois hakea töitä jos ajattelisin noin.
Pyöräilynki alotin viime viikolla ja nyt oon käyny 4 kertaa viikon aikana vetämässä 15-25km lenkkejä. Tähän päälle sitte aloin ite tekemään ruuat ja jätin nuo valmis roskat kokonaan pois
Quote (Rzi @ 17 Aug 2015 21:51)
oo sit hiljaa äläkkä valita ettei työpaikkaas vie joku muu. jos haluut kaikki töihin ni kyllä siun tilalle parempi hommataan. jos noin vituttaa ni lopeta hommat
tuo palkka on vielä korkee verrattuna siihen millä moni muu raataa :D
Juu tiedän että jotkut saa jopa tuosta pienempää palkkaa mutta jos menen ns ilmaseksi töihin ni siitä tulee sellanen ressi että joudun parin kk sisään saikulle
Esim työttömyyskorvaus+9e päiväraha+asumistuki ni se jää hieman alta 1100 jolla olin yhessä paikassa harjottelussa. Paska maku jäi kun en edes työvaatteita saanu vaan kaikki mun talvi kamppeet meni ihan paskaksi.
siihen aikaan ajoin saabilla ni bensaan meni se 250~~e kk kun kuljin siellä+ruuat joten siitä hommasta tuli mulle vaan kuluja ja jouduin vanhemmilta pyytään ruokaa
This post was edited by Speedparts on Aug 17 2015 12:58pm