d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Opiskelu Ja Työ
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 24,312.85
Jun 30 2015 08:31am
Mukavaa on . Työ ja opiskelu ei kiinnosta
Member
Gold: 4,366.00
Jun 30 2015 10:22am
Quote (A2K @ 30 Jun 2015 13:52)
Noh, kaikkea pitää kokeilla. :lol:
mä olin monen mielestä ihan piristävä tapaus. Noh, aikansa kutakin.
nyt kun ei oo enään kahleita jalassa, voi "vähän" vapaammin temmeltää.

Ei oo pokkaa jakaa vähä pokea tääl :rofl:
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 30 2015 10:35am
Quote (Speedparts @ 30 Jun 2015 18:22)
Ei oo pokkaa jakaa vähä pokea tääl :rofl:

:D ei oo siitä kyse, ettenkö uskaltais. :lol: mut adminit uhkas "poistaa mut kommuunista"
kysyin monta kertaa, onko kyseessä banniy, mut ei oo kuulemma.
pitää yrittää selvittää mitä se meinaa. Moni mode kyllä ihmetelly mitä vittua se meinaa, mut ei kukaan tiiä.
et en viitti turhaan hommaa bannei, kun vielä on sen verran liipasinsormi herkällä
k kirjaimella alkava korkeimman arvon omaavan accon omistaja meinaan kiehahti mun guild chatissa ja mun pm boksis aika pahastim :rofl:

Tästäki postista varmaan tulee suspit vielä..

Kyllä mä tääl viel pahennusta varmaan tuun aiheuttamaan vahingossa tai tarkotuksellan, mut se pitää tehdä sillai, että se jättää auki kysymyksen, oliko sitä seurannut tuomio oikea.
(Tosin mielivaltaista diktatuuria vastaan käydyt taistelut... ne on kansalaisen vaikea voittaa)
Member
Gold: 4,366.00
Jun 30 2015 10:17pm
Quote (A2K @ 30 Jun 2015 19:35)
:D ei oo siitä kyse, ettenkö uskaltais. :lol: mut adminit uhkas "poistaa mut kommuunista"
pitää yrittää selvittää mitä se meinaa. Moni mode kyllä ihmetelly mitä vittua se meinaa, mut ei kukaan tiiä.
et en viitti turhaan hommaa bannei, kun vielä on sen verran liipasinsormi herkällä
k kirjaimella alkava korkeimman arvon omaavan accon omistaja meinaan kiehahti mun guild chatissa ja mun pm boksis aika pahastim :rofl:

Kyllä mä tääl viel pahennusta varmaan tuun aiheuttamaan vahingossa tai tarkotuksellan, mut se pitää tehdä sillai, että se jättää auki kysymyksen, oliko sitä seurannut tuomio oikea.
(Tosin mielivaltaista diktatuuria vastaan käydyt taistelut... ne on kansalaisen vaikea voittaa)

Ompas ne hermoheikkoja :D
Member
Gold: 0.00
Jul 1 2015 03:16am
ihan semi tyytyväinen nykyseen opiskelupaikkaan vaikka ei ihan eka vaihtoehto ollukkaa :)
kesätöitä oisin kaivannu mutta ku ei kirveelläkää irtoo

This post was edited by Zoni on Jul 1 2015 03:16am
Member
Gold: 556.34
Jul 1 2015 04:36am
Quote (A2K @ 30 Jun 2015 19:35)

kevin on täys narsisti :D
jos luet tämän
dear kevin
syö pääs

This post was edited by Napi on Jul 1 2015 04:36am
Member
Jul 1 2015 04:59am
Quote (Napi @ 1 Jul 2015 12:36)
kevin on täys narsisti :D
jos luet tämän
dear kevin
syö pääs

Oon huomannu. Siel on aika monella se taipumus. Melkosia selkäänpuukottajia ja sen sellasia
Member
Jul 1 2015 05:03am
Quote (A2K @ 1 Jul 2015 13:59)
Oon huomannu. Siel on aika monella se taipumus. Melkosia selkäänpuukottajia ja sen sellasia

juuh, korrupt meininkiä myös
onkohan PHP MAППE::la uudet kätyrit moditiimissä
ja joo kaks venäläisä kirjainta, tosta acon sanomisesti tuli ainaki enne insta 24h susp
Member
Jul 1 2015 07:10am
Korppua todellakin.
vaikka kuka sanois mitä, niin näkeehän sen nyt ketkä ylennetään ja milläkin ansioilla. Vihjataan vaikka kiltatunnuksiin. Nytkin jos kattoo DF..

Moni retiredmod sitä kans sanonu kuinka naurettavaa se on ollu, ja on, kun hekin työns kaikki kaverinsa medeiks ja m++ ihan tosta noin vaan.
Anto valmiin kaavan kaverille mitä kaikkea pitää tehä ja sit alkaa työntää sen ansioita joka luukusta sisään sinne, mistä ei saa puhua, minkä kaikki tietää olevan olemassa.
Yrtiän tässä dodgee viellä. Kohta varmaan napsahtaa, kun tääkin on jotain kielletyn infon jakamista eräiden mielestä.
Member
Jul 1 2015 08:44am
Quote (A2K @ 1 Jul 2015 16:10)
Korppua todellakin.
vaikka kuka sanois mitä, niin näkeehän sen nyt ketkä ylennetään ja milläkin ansioilla. Vihjataan vaikka kiltatunnuksiin. Nytkin jos kattoo DF..

Moni retiredmod sitä kans sanonu kuinka naurettavaa se on ollu, ja on, kun hekin työns kaikki kaverinsa medeiks ja m++ ihan tosta noin vaan.
Anto valmiin kaavan kaverille mitä kaikkea pitää tehä ja sit alkaa työntää sen ansioita joka luukusta sisään sinne, mistä ei saa puhua, minkä kaikki tietää olevan olemassa.
Yrtiän tässä dodgee viellä. Kohta varmaan napsahtaa, kun tääkin on jotain kielletyn infon jakamista eräiden mielestä.

vaikka youtubessa on video, missä joku on kirjautunu trade moderator accountille
ja paljastaa koko modi foorumit ?
eihän sulla oo noista tietoo! höpiset vaa kuulemia juttuja
ei siine modi foorumeille oo nähny ku moderatorit
vai miten tää homma menee :D
on kyllä helvetin sekavaa, sit viel osalle on eri säännöt ko toiselle osalle..
joo onhan sinne parit scoomerit päässy, riittää et on yks tuttu moderator tiimissä :rofl:

mulleki meinaattii tota tagia työntää joskus vuonna nakki ja makkara
mut joku germaani oli tehny topicin, että oisin scamminu 10 fg jossain uber tristam expauksessa :rofl:
jäi sitte tagi saamatta mutta s/s oli koneella tosta :lol:

This post was edited by Napi on Jul 1 2015 08:46am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll