Quote (OjjiLol @ 15 Jun 2015 17:33)
Nää sun säännöliset avautumiset on kyl paras osa sun kontribuutiota. Harmi vaan et suurinosa sun posteista tuntuu olevan hardztyleä ja palautetta siitä miten paskoja muut tällä foorumilla ovat bolossa.
Yleistäminen on aika helvetin helppoa.
Postaaminen on menny konemusa-topikin ylläpitoon vain ja ainoastaan siitä syystä, ettei täällä ole ollut mulle mitään mielenkiintoista settiä enää pitkään aikaan.
Bolo oli ja meni jo mun osalta, mutta niihin flamewarseihin, mitä silloin joskus käytiin jatkuvasti, multa sattui löytymään niitä pohjiakin, joten ei se mitään turhaa ulinaa ollut silloin.
Mutta mistäs mä tiiän, mitä oot pelaillu ja millä pohjilla ite huutelet, kun en ole ikinä sua peleissä nähnyt. Että niin...
Yleistäminen on aika helvetin helppoa.
Joo no ei se helpota asiaa, että oot antanu vaan yksipuolisen kuvan täällä olos aikana...
Quote (OjjiLol @ 15 Jun 2015 17:33)
Mulla ei oo mitään mielenkiintoa tulla jsp:hen etsimään syvällisiä keskusteluita.
Juuh ocay. Jos täällä joku keskustelee tai postailee linkkejä muutaman hepun kanssa johonki topikkiin, onko se sulta jotenkin pois? Ei tartte sanoa mitään, jos ei oo mitään sanottavaa aiheeseen.