Quote (Rocko @ Dec 31 2014 12:27am)
Sen tiedän, että sinä et oo viime aikoina muuta treenaillu ku scriptinappuloiden painamista noista screeneistä ja puheista päätellen.
Rehellisesti sanottuna kyl vituttaa tällaset huutelut henkilöiltä (muiltakin kuin sinulta), jotka tulee uhoon jollain botatuilla paloillansa, joita voi tehtailla päivittäin niin monta ku haluaa.
Ihmettele kuule ihan rauhassa, jos kukaan ei ole ennenkään halunnut tuhlata aikaansa sun bullshittiis.
Alan vähän epäillä mielekkyyttä panna realmin #1 legitchara tulilinjalle jotain bottipaskaa vastaan.
näytä yks screeni multa missä mä käytän jotain scriptiä duelissa? en tarvii semmosia, voitan ilmankin.
toki jos et halua laittaa realmin 1# pvm assasinia tulilinjalle ni voit botata itelles uuden lvl 85 päivittäin, nii monta ku haluaa.
vaikka screeniä ei olekkaa yhestäkää scriptasta multa ni myönnän että bottia käytän, se on pakko jos haluat anneja ettiä (käsin et löydä 70+ saman ip peliä koskaan) + botit helpottaa itemien järjestelyä, craftaamista, muleemista yms, mut levelaus tarkotukseen sitä en käytä, esim mun 8x paladinia tässä ladderissa on 7x lvl 93 ja 1x lvl 92, yhellä oon tainnu tappaa hell andyn, muilla runnaan pelkästään clonea ja yöt pitti+countens+mausoleum runia. jos leveleitä haluaisin ni ne ois jo lvl 97 jokainen.
edit: mut dueliin yhestäkään mun botista ei oo mitään apua.
edit2: tiedän vaan jo valmiiks ettei ykskään assassin ikinä oo voittanu eikä tuu voittamaan mua duelissa ku duelaan mun paladinilla. en tiiä assan vahvuutta pvm, mut pvp se on ylivoimasesti heikoin char koko pelissä (hybridit ehkä samaa tasoa kun sosot, trapperit niitäki huonompia)
paladin > barb/necro/druid ja loput (ama+soso+assa) on kaiken sonnan alapuolella pvp.
hyvällä barbilla voi jopa pärjätä softissa FT5, necrolla ja druidilla mahikset joskus ottaa satunnainen tappo, muut menee 5-0 kerta kerrasta.
This post was edited by do_NaUKI on Dec 30 2014 05:03pm