d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kyllä Taas Lentää Shaiba Päin Näköä > Kuspallo Lähti, Mitä Jäi
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 24,297.85
Jul 24 2014 07:47am
Quote (EasyCoolWin @ 24 Jul 2014 14:37)
AHAHAHAHAHAA Ota sitä hyvää karenssia :rofl:
  :D :lol:  B)  :banana:  :banana:

Onneksi asennevammaisille yhteiskunta leechereille näköjään tehdään edes jotain tässä yhteiskunnassa.. Päivän parhaat uutiset, lisää näitä topicceja.

Työkkäri #1
Kela #2

Kaunista kesää vaan sullekkin, eiköhän se aurinko vielä joku päivä paista senkin veneen alle missä tulet majailemaan ;) .

ai hyvä että ajetaan sossuun?
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 24 2014 09:17am
Ois kannattanu olla kunnolla töissä jo vuosia. Nauttisit nyt kesälomasta täydellä palkalla +kesälomarahat yms yms.
Ja oisit tiensnnu enemmän kuussa ku työttömänä parissa kuussa.

Member
Gold: 4.97
Jul 24 2014 09:36am
"asennevika, ei noudattanut yhteisiä pelisääntöjä, myöhästymisiä sekä ilmoittamattomia poissaoloja"

Ei millään hyvällä, oot just tommonen jätkä mitä kirjotusten perusteella on tullu selväks.
Member
Gold: 5,739.04
Jul 24 2014 09:45am
Quote (CeePee @ Jul 24 2014 05:36pm)
"asennevika, ei noudattanut yhteisiä pelisääntöjä, myöhästymisiä sekä ilmoittamattomia poissaoloja"

Ei millään hyvällä, oot just tommonen jätkä mitä kirjotusten perusteella on tullu selväks.

asenne saattaa olla erilainen ku muilla mut eikö se riitä ku työt tekee. ja noi muut kohat on paskapuhetta, en tajua miks se tommosista syyttää, menee vaa aikaa ku selvittelee noita. kai noista jotai korvauksia voi hakea ku syyttää tommosista asioista ilman näyttöä.
paskin asia tässä on olla kesä ilman tuloja, vaikka ne saiskin takautuvasti joskus ni ois mukava saaha ruokaaki nyt. molemmat osapuolet ois selvinny helpommalla ku ne ois sanonu vaan että ulos, ilman syytä, ja sen ne ois voinu tehä. nyt meni vaan vaikeammaks joka asia, ja aion varmasti valittaa noista päätöksistä, laitetaa firma maksamaa!

Quote (A2K @ Jul 24 2014 05:17pm)
Ois kannattanu olla kunnolla töissä jo vuosia. Nauttisit nyt kesälomasta täydellä palkalla +kesälomarahat yms yms.
Ja oisit tiensnnu enemmän kuussa ku työttömänä parissa kuussa.

oisin iha mielellää ollu siellä töissä pidempään. oletan että potkut tuli joltain pomolta kuka ei oo koskaan ees nähny mua. työt tein ajallaan ja thats it, en mä siellä ollu kavereita ettimässä.

This post was edited by do_NaUKI on Jul 24 2014 09:48am
Member
Jul 24 2014 09:50am
Ei ne turhaan vittuile. Jotain oot tehny pahasti päin persettä. Ja veikkaan et se on se asenne. Sillai kusee vaan omiin muroihinsa.
Täs on niiden asiallinen kosto.

Arvioin siis vain lukemani perusteella. En kuitenkaan voi tietää kono totuutta

This post was edited by A2K on Jul 24 2014 09:50am
Member
Jul 24 2014 09:53am
Quote (A2K @ Jul 24 2014 05:50pm)
Ei ne turhaan vittuile. Jotain oot tehny pahasti päin persettä. Ja veikkaan et se on se asenne. Sillai kusee vaan omiin muroihinsa.
Täs on niiden asiallinen kosto.

asiallinen? jos ne sanoo että myöhästelen - vaikka sen näkee kellokortista etten oo niin tehny? tai luvattomista poissaoloista, mistä on laput viety joka kerta kahteen paikkaan ja toisen paikan kanssa ei ollu mitään ongelmia?
väärin niiden mielestä on varmaan se että viikko töissä, viikko saikkua, 2h töissä, viikko saikkua, 2 päivää töissä, viikko tuli saikkua ja samaan aikaan potkut.

+ että sairaslomalta oli palkka kumminki maksettu normaalisti, tuskimpa ne maksais jos oisin "omalla lomalla"

This post was edited by do_NaUKI on Jul 24 2014 09:56am
Member
Jul 24 2014 09:57am
Niin, no..
Sairaslomastahan pitää ilmoittaa ennen vuoron alkua. Paperit pitää saada paikalle myös samana päivänä. Viesti ei kelpaa. Pitää puhelimella soittaa, tai mielellään käydä paikan päällä.

Tuo ku sanoo, et ei oo kavereita ollu ettimäs ja teki työnsä ja thats it.. se oikeesti kertoo suoraan, et oot tehny niin vähän kun mahdollista, kiinnostumatta mistään muusta. Muista työntekijöistä, työn parantamisesta yms. Sillai vihane ilme naamal vaan ollu ja mököttäny.
Siis sellaisen kuvan tuollainen teksti yleensä antaa.
Mut en mä voi tietää. En mä ollu paikalla.
Aika paljon pitää paskaa tehä, et firma kosta. Mut kai niitäkin on erillaisia.
Paha sanoa.

This post was edited by A2K on Jul 24 2014 09:58am
Member
Jul 24 2014 10:08am
Quote (A2K @ Jul 24 2014 05:57pm)
Niin, no..
Sairaslomastahan pitää ilmoittaa ennen vuoron alkua. Paperit pitää saada paikalle myös samana päivänä. Viesti ei kelpaa. Pitää puhelimella soittaa, tai mielellään käydä paikan päällä.

Tuo ku sanoo, et ei oo kavereita ollu ettimäs ja teki työnsä ja thats it.. se oikeesti kertoo suoraan, et oot tehny niin vähän kun mahdollista, kiinnostumatta mistään muusta. Muista työntekijöistä, työn parantamisesta yms. Sillai vihane ilme naamal vaan ollu ja mököttäny.
Siis sellaisen kuvan tuollainen teksti yleensä antaa.
Mut en mä voi tietää. En mä ollu paikalla.
Aika paljon pitää paskaa tehä, et firma kosta. Mut kai niitäkin on erillaisia.
Paha sanoa.

jokainen oli ilmotettu soittamalla ennen vuoron alkua, ja pomojen kanssa sovittu ettei kuumeessa tarvi lähteä pyöräilee työpaikalle vaan lapun vie sit kun tulee seuraavan kerran töihin ja se kelpas vuokrafirmalle ja myös firmalle missä olin töissä.
seuraava kohta on totta, tein sen työn mitä käskettiin, yksinkertanen homma, enkä ollu kiinnostunu muusta, rahan takia siellä olin. en tiiä onko kosto vai onko sekottanu henkilöt vai mikä on syynä ettei ne mistään tommosesta oo kertaakaan aikasemmin sanonu, ei ees sillon ku sain ilmotuksen potkuista, sillon sanovat vaan että "koeaikapurku" ja muuta syytä siihen ei sanota.
ja kyseessä tosi iso firma ni epäilen oisko mikään kosto kyseessä.

edit: niillle ketkä nauraa nyt "haha, saitpas potkut" - no mä jatkan elämistä teidän verorahoilla tästä eteenpäin, nyt ei oo hinkua töihin. pidän samat tavotteet mitkä ollu aiemminki,. sisätyö / 15e+ tunti avg, ulkotöistä enemmän. sossu maksaa :wub:

This post was edited by do_NaUKI on Jul 24 2014 10:20am
Member
Gold: 0.00
Jul 24 2014 10:46am
Quote (do_NaUKI @ Jul 24 2014 04:08pm)
jokainen oli ilmotettu soittamalla ennen vuoron alkua, ja pomojen kanssa sovittu ettei kuumeessa tarvi lähteä pyöräilee työpaikalle vaan lapun vie sit kun tulee seuraavan kerran töihin ja se kelpas vuokrafirmalle ja myös firmalle missä olin töissä.
seuraava kohta on totta, tein sen työn mitä käskettiin, yksinkertanen homma, enkä ollu kiinnostunu muusta, rahan takia siellä olin. en tiiä onko kosto vai onko sekottanu henkilöt vai mikä on syynä ettei ne mistään tommosesta oo kertaakaan aikasemmin sanonu, ei ees sillon ku sain ilmotuksen potkuista, sillon sanovat vaan että "koeaikapurku" ja muuta syytä siihen ei sanota.
ja kyseessä tosi iso firma ni epäilen oisko mikään kosto kyseessä.

edit: niillle ketkä nauraa nyt "haha, saitpas potkut" - no mä jatkan elämistä teidän verorahoilla tästä eteenpäin, nyt ei oo hinkua töihin. pidän samat tavotteet mitkä ollu aiemminki,. sisätyö / 15e+ tunti avg, ulkotöistä enemmän. sossu maksaa  :wub:

Pointtina olikin että et elä meidän verorahoilla muutamaan viikkoon :lol:

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=71167395&f=336&p=477941091

AHAHAHA, luulis 100k dollaria riittävän ruokaan. :rofl:

This post was edited by EasyCoolWin on Jul 24 2014 10:52am
Member
Gold: 4,366.00
Jul 24 2014 10:59am
Jotenki muistelen että Tää nakki kyseli täälä aikonaan töitä että voi Sitte hakea saikkua heti ekana työpäivänä, muistanko oikein?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll