Quote (A2K @ Jul 24 2014 05:57pm)
Niin, no..
Sairaslomastahan pitää ilmoittaa ennen vuoron alkua. Paperit pitää saada paikalle myös samana päivänä. Viesti ei kelpaa. Pitää puhelimella soittaa, tai mielellään käydä paikan päällä.
Tuo ku sanoo, et ei oo kavereita ollu ettimäs ja teki työnsä ja thats it.. se oikeesti kertoo suoraan, et oot tehny niin vähän kun mahdollista, kiinnostumatta mistään muusta. Muista työntekijöistä, työn parantamisesta yms. Sillai vihane ilme naamal vaan ollu ja mököttäny.
Siis sellaisen kuvan tuollainen teksti yleensä antaa.
Mut en mä voi tietää. En mä ollu paikalla.
Aika paljon pitää paskaa tehä, et firma kosta. Mut kai niitäkin on erillaisia.
Paha sanoa.
jokainen oli ilmotettu soittamalla ennen vuoron alkua, ja pomojen kanssa sovittu ettei kuumeessa tarvi lähteä pyöräilee työpaikalle vaan lapun vie sit kun tulee seuraavan kerran töihin ja se kelpas vuokrafirmalle ja myös firmalle missä olin töissä.
seuraava kohta on totta, tein sen työn mitä käskettiin, yksinkertanen homma, enkä ollu kiinnostunu muusta, rahan takia siellä olin. en tiiä onko kosto vai onko sekottanu henkilöt vai mikä on syynä ettei ne mistään tommosesta oo kertaakaan aikasemmin sanonu, ei ees sillon ku sain ilmotuksen potkuista, sillon sanovat vaan että "koeaikapurku" ja muuta syytä siihen ei sanota.
ja kyseessä tosi iso firma ni epäilen oisko mikään kosto kyseessä.
edit: niillle ketkä nauraa nyt "haha, saitpas potkut" - no mä jatkan elämistä teidän verorahoilla tästä eteenpäin, nyt ei oo hinkua töihin. pidän samat tavotteet mitkä ollu aiemminki,. sisätyö / 15e+ tunti avg, ulkotöistä enemmän. sossu maksaa
This post was edited by do_NaUKI on Jul 24 2014 10:20am