Quote (Rzi @ Jul 18 2014 05:23am)
vai että huumetta
Heikompia on autettava
Ei käytetä sanaa huume, puhutaan mielummin lääkeainestia. Koska huumeita tässä materialistisessa yhteiskunnassa on ne aineet, mistä ei oo mitään taloudellista hyötyä valtiolle.
Lääkkeitä / päihteitä ne, mistä saa taas helvetinmoista rahallista hyötyä (kahvin, teen, tupakan, alkoholin ja lääkkeiden tuomat sivuoireet / terveyshaitat. huumaavien lääkkeiden kohdalla korkea koukuttavuuspotentiaali)
Mihin vittuun tarvii terapeuttia, kun voit pienellä määrällä psykedeelejä saada ittes ajatteleen erilailla? Sit lähtee eri näkökulmasta purkaan/tutkiin sitä asiaa, mikä ikinä masensikaan.
Oon ite tehny alle 6 tunnissa enemmän oivalluksia omista "päänsisäsistä demoneista", kun kukaan terapeutti olis koskaan pystyny tekeen vuosien aikana. vuosia masentaneet asiat ratkastu yhdessä illassa.
eikä muuten tarvinu vetää lääkkeitä, mitkä väsytti aamusin, sai ahmiin 5x määrän ruokaa ja sai tunteen olon robotilta. Eikä myöskään maksanut paljon, huomattavasti vähemmän kun tehottomat lääkkeet ja paskat psykiatrit jotka muka ymmärtää sua.
Sehän on tutkittu juttu, että nämä paljon demonisoidut sienet, happo ja meskaliini ei voi olla vaaraks mielenterveydelle(ellet sit oo jo valmiiks pipipää), myös se on tutkittua (sekä itsellä, muilla, että paperilla),
että yhdestä sienikerrasta voi olla monien kuukausien apu pahaankin masennukseen.
Mitä hyötyä taas voi olla siitä, että tapat oman egosi? Ootko ikinä miettiny sitä, miks ihmiset on yleensäottaen niin vitun itsekkäitä, tyhmiä ja kokee monet asiat (esim. kirjojen lukemisen ja tietyistä asioista puhumisen) täysin turhiks/ jollain tapaa nöyryyttäviks??
"En mä halua, se on tylsää" Äijät puhuu vaan "äijien jutuista" ja kertoo siitä miten nussinu ja juonu koko viikonlopun, kun tulee maanantaina raksalle töihin. koko minäkuva rakentuu sen ympärille, mitä on tehny.
Onko nä ihmiset antanu egolleen liikaa valtaa? en tiedä varmaks, mutta näin uskon. Siinä kohtaa kun se ala-asteesta asti rakennettu ego tuntee olonsa epämukavaks, pitää sitä oloo mukavoittaa huumeilla tai muulla. näin ite oon toiminu helvetin pitkään ja toimin siihen pisteeseen asti, kunnes se osa musta kuoli kunnon rytinän keskellä.
Viimesimmän egokuoleman jälkeen jätin tupakan, kofeiinin, sokerin (lähes kokonaan), kanjamakeismin jne. Nä on ollu sellasia asioita, mitä on tullu vaan tehtyä ilman mitään hyvää oloo. kauan halunnu lopettaa,
mutta ei oo siihen omaa mielenheikkouttaan pystyny. Nauranu aina doupeis streittareille oman pään sisäs, et "te ette tiä mitään hyvästä olosta enneku ootte kokeillu huumeita", nyt hyvää vauhtia menos streittariks itekkin, kun sisältä tuleva hyvä olo
sammuu koko päiväks jos ottaa jotai douppia. Eikä noi egokuoleman vaikutukset lopu tohon. Moni ihmetelly, miten ihminen voi muuttua yhdessä illassa sisäänpäinkääntyneestä ajattelijasta ulospäinsuuntautuneeks iloseks persoonaks.
Voin myös varmuudella sanoo, että ei oo ollu yhtään asiaa elämässä ton tapahtuman jälkeen, mikä ois vituttanu.
E: Toisaalta ei mua kannata uskoo, jokainen deelejä vetävä on psykoosissa ja ei tiedosta omaa tilaansa. mun onnellisuus on harhakuvaa ja kaikki noi mun
kirjottamat ajatukset on psykedeelisten aineiden vaikutusten jälkeisiä. Eli varmasti harhaa myös nekin.
This post was edited by SekavaSamu on Jul 17 2014 11:56pm