d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kalle > Totaa
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 17.02
Jan 19 2014 09:18am
Quote (Soppamies @ 19 Jan 2014 16:35)
Tosi sulle se on varmaa aika vaiketta ku ei voi pelaa Assalla :lol: Veikkaan että et millään muulla charalla ees osaa pelata ja sekii Assa mikä sulla on ni...

Huomaa kuinka kujalla sä oot asioista, kun et ole ikinä runeissa ollu mukana etkä oo nähny mun / meidän partyn ukkoja :D Eipä sua kyl missään muissakaan legitruneissa ikinä näy. Taitaa ne pelitaidot rajottua siihen script start napin painallukseen kuten on jo monen eri suomisubilaisen silmin tullut todettua.
Edelleen ihmettelen miksi avasit sanasen arkkusi taas sen jälkeen, kun pelit on jo pelattu kaikkien top100 legitpelaajien osalta. Miksi nyt itketyttää? Eio pelikavereita vai? Sillon kun pelit on kiihkeimmillään, niin sua (tai muita rageejia) ei näy missään, mutta kappas sitten jostain te aina tuutte tänne ulisemaan ties mistä asiasta. Ei huh huh.
Tajuatko edes kuinka monta legittiä top 200 sisällä on? 10-20. Top1000 varmaan alle sata. Jaksat siis ite hakata päätäs tuulimyllyjä vastaan niinkö?
Ja edelleen classikista: samat haksit käytössä ja samat botit siellä menee kun lodissa. Se on aivan turha väittää, että siellä olis yhtään reilumpaa kilpailua.

This post was edited by Rocko on Jan 19 2014 09:18am
Member
Gold: 0.00
Jan 19 2014 09:24am
Quote (Rocko @ 19 Jan 2014 17:18)
Huomaa kuinka kujalla sä oot asioista, kun et ole ikinä runeissa ollu mukana etkä oo nähny mun / meidän partyn ukkoja :D Eipä sua kyl missään muissakaan legitruneissa ikinä näy. Taitaa ne pelitaidot rajottua siihen script start napin painallukseen kuten on jo monen eri suomisubilaisen silmin tullut todettua.
Edelleen ihmettelen miksi avasit sanasen arkkusi taas sen jälkeen, kun pelit on jo pelattu kaikkien top100 legitpelaajien osalta. Miksi nyt itketyttää? Eio pelikavereita vai? Sillon kun pelit on kiihkeimmillään, niin sua (tai muita rageejia) ei näy missään, mutta kappas sitten jostain te aina tuutte tänne ulisemaan ties mistä asiasta. Ei huh huh.
Tajuatko edes kuinka monta legittiä top 200 sisällä on? 10-20. Top1000 varmaan alle sata. Jaksat siis ite hakata päätäs tuulimyllyjä vastaan niinkö?
Ja edelleen classikista: samat haksit käytössä ja samat botit siellä menee kun lodissa. Se on aivan turha väittää, että siellä olis yhtään reilumpaa kilpailua.

Mite ois jos enemmän tekoja ja vähemmän ulinaa b) veikkaan tosi et sun classic pelaus tössähtäs normi Durielii :lol:

Mutta siun kohalla veikkaan et ulina onnistuu paremmi :lol:

Uli uli uli, vitun paska xD

Nyt ku on taas päivä naurut saanu siun puheista ni vois tän jättää tähä vaihteeks b)

Tuun sitte laittelee kuvii ku oon classici puolella ownannu sun lodi paskas b)
Member
Jan 19 2014 09:26am
jahas se oli taas tän topicin aika...
Member
Gold: 230.00
Jan 19 2014 09:37am
täälä on taas oikea sota tanner!

This post was edited by rumpali on Jan 19 2014 09:38am
Member
Gold: 1,444.44
Jan 19 2014 09:46am
Whatch out boys, we got bad aaseja here! ;D

Mie soppa driftaan kohta miun autisti smitellä siu papanaaukkoon jos ei nyt tällänen no s/s leikki ala loppumaan!!11
Member
Jan 19 2014 10:21am
Quote (Soppamies @ 19 Jan 2014 17:24)
Mite ois jos enemmän tekoja ja vähemmän ulinaa b)

Mutta siun kohalla veikkaan et ulina onnistuu paremmi :lol:

Siis mitä sää jäbä oikein trippaat? Meidän tiimistä oli kuukaudenpäivät puolet top 100 mahtuvista legitpelureista. Parhaimmillaan ville #2, minä #4.
Missä sinä olit, kun pelimiehet pelas? Ai niin. Tradeilit hädissäs jotain softikamojas vittuun, kun et osannu deulii niillä sun ukoilla ja konffailit jotain softibottias, kun ei vissiin peliporukkaa ole ja taidot on mitä on.
Nää on nähty nää sun sivallukset. Kyllä se on sun mölyäminen joka tässsä naurattaa, ei mikään muu.

Quote (Soppamies @ 19 Jan 2014 17:24)
Tuun sitte laittelee kuvii ku oon classici  puolella ownannu sun lodi paskas b)

En pidättele hengitystäni.
Member
Jan 19 2014 05:04pm
Quote (Rocko @ 19 Jan 2014 18:21)
Siis mitä sää jäbä oikein trippaat? Meidän tiimistä oli kuukaudenpäivät puolet top 100 mahtuvista legitpelureista. Parhaimmillaan ville #2, minä #4.
Missä sinä olit, kun pelimiehet pelas? Ai niin. Tradeilit hädissäs jotain softikamojas vittuun, kun et osannu deulii niillä sun ukoilla ja konffailit jotain softibottias, kun ei vissiin peliporukkaa ole ja taidot on mitä on.
Nää on nähty nää sun sivallukset. Kyllä se on sun mölyäminen joka tässsä naurattaa, ei mikään muu.

En pidättele hengitystäni.

Sen verra pitää viel sanoo et en oo mun PvP rojuja missää vaiheessa ollu tradee pois ja voin olla varma että jos PvP käyvää puhuu ni siinä pyöritän sut ihan kuusi nolla joten pysytään vaan tässä pvm gendressä, missä myös olet huomattavan paska :lol: eipä ole ollu tarvetta confailla bottia ja veikkaan että enemmän mä sitä peliporukkaa tiedän ku sä ja sun " baal run tiimis "
Ja näistä private peleistä ja populan tuntemisesta ni kyllä mä tunnen kaikki Eu Top PvP pelaajat, itsehän siellä pyörin, Tournamenteissa sun muissa ja muutenkiin priva peleissä, missä sitä tasokasta porukkaa on b)

Et jätähä nyt toi paska puhe ihan kokonaan pois ja keskitytään tähä kun et osaa muulla ku assa pelaa ja sekii on nii päi vittuu builtattu ku olla ja voi :lol: nyt tietysti käyt sössöttää joistai safe buildeista mut vittu oikeest ku pvm ei vaadi minkää sorti osaamista ja jos assalla joka on pure trapper ni onnistut rippaa koska ei ollu mb ni huhu 8D oot kyllä yks vitun hermanni ja pahasti epäonnistunu sekä jsp postaajana että d2 pelaajana :lol:

nyt jätän tän tähä, piti vaa oikasta toi asia, ku et näköjää osaa muuta sepittää ku paskaa taas vaihteeks xD
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 19 2014 05:45pm
Laatuviihdettä. Jälleen kerran. Kiitos.
Member
Jan 19 2014 06:17pm
Quote (Soppamies @ 20 Jan 2014 01:04)
eipä ole ollu tarvetta confailla bottia

Ensimmäinen valhe. Bustattu botti päällä. Turha selitellä siitä sen enempää.

Ja näistä private peleistä ja populan tuntemisesta ni kyllä mä tunnen kaikki Eu Top PvP pelaajat, itsehän siellä pyörin, Tournamenteissa sun muissa ja muutenkiin priva peleissä, missä sitä tasokasta porukkaa on "

Helppohan se on lesoilla muilla kuin omilla avuilla. Apina tuntee kaikki, mutta kukaan ei tunne apinaa. Eipä sillä "porukan" tuntemisella näytä olevan vaikutusta sun laddusijotuksiin tai mihinkään muuhunkaan. Oot nyt ja oot aina ollutkin kaukana korkeista sijoituksista eikä se trendi ole muuttunut mihinkään kaikkien näiden vuosien aikana mitä oon sun touhuja kattellu.
Silti jaksat huudella pelaajille, jotka on ollu aivan kärjessä vuodesta toiseen. Kaikki sua korkeemmalla levelillä olevat tai muuten vaan pitkään PvM:ää pelanneet pelurit on automaattisesti siis paskoja jollain tapaa. Juuh okei.

Et jätähä nyt toi paska puhe ihan kokonaan pois ja keskitytään tähä kun et osaa muulla ku assa pelaa ja sekii on nii päi vittuu builtattu ku olla ja voi :lol: nyt tietysti käyt sössöttää joistai safe buildeista mut vittu oikeest ku pvm ei vaadi minkää sorti osaamista ja jos assalla joka on pure trapper ni onnistut rippaa koska ei ollu mb ni huhu 8D oot kyllä yks vitun hermanni ja pahasti epäonnistunu sekä jsp postaajana että d2 pelaajana :lol:

Noudattaisit nyt omaa neuvoas näin aluks. Kukahan sulle mistään mun pelaamisesta edes sepittää näitä tarinoita? Kerro, koska mua kiinnostaa tietää. Ei ole kuin 2 vakiohenkilöä mun runeissa, jotka tietää mun pelityylin ja ukot läpikotaisin. Kyllä olisin kuullu jo, jos mä olisin täys paska tai joku mun ukoista olis.
Jos olisit edes sekunnin ollu meidän runeissa tietäisit kuinka vitun tarkasti kaikki menee just oikein ja kaikki osaa pelata vitun hyvin. Ai niin mut sun mielestähän kaikki on automaattisesti helppoo PvM ja sinne sun ihannoimalle 99-levelille vaan juostaan tosta noin ilman mitään taitoo. Ei ihme, ettet ole ikinä siellä listoilla, koska et ole koskaan pelannut PvM samalla tavalla kuin kuka tahansa noista top legitpelureista. Bottibaalit arvatenkin lähimpänä sun tietämystä runnaamisesta (miksei olis, koska bottaat itekin).
Miksi muuten mahdollisimman turvallisesti buildattu char, jolla on myös hyvä tapponopeus ei muka sovellu peliin, jossa on tarkotus pysyä hengissä? En tietenkään pidättele hengitystäni vastauksen suhteen, mutta pakkohan se on kysyä.
Mistä sä tiedät millä charoilla mä pelaan, kun et ole niitä ikinä edes nähnyt? Toki nääthän sä niiden levelit top10 aina kun ne siellä on. On ne vissiin ihan paskoja, jos oon ne sinne asti roudannu. Voi voi.

Jätkä sortuu heti argumenttien edessä ala-astelaisen tavoin johkin naurettavaan nimittelyyn, koska sulla ei ole näköjään ole mitään faktatietoa sun väitteiden pohjalle mun pelaamistyylistä, ukoista jne.

Kuka tässä puhuukaan paskaa?
Member
Gold: 23.47
Jan 19 2014 09:40pm
Rocko taitaa olla ainut ihminen tällä foorumille kenelle toi "suomi foorumin paras d2pelaaja" titteli on noin helvetin tärkee.

koskaa nähny ketää joka provosoituu näistä topiceista yht pahasti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll