Quote (Maxor @ Dec 10 2013 04:28pm)
Tiedän täysin miten tää homma tapahtuu. ei ole siitä kyse. Mut ei vaan ole nykyään enää mahdollista itse oikein hunttaa noita anneja. Kun pieni porukka hallitsee noita walkkeja ( huom. Voit koittaa tehä oman walkin, mut annimafia kaataa pelit)
Annimafia! Tää voi olla siis täyttä puppua. Mut se on tosiasia että servut ei kestä pystyssä (onko sit niin paskat matolaatikot blizzulla nykyään)
Ja edelleenkin ootan kuvaa sun miljoonista anneista. Vielä parempi ois jos näyttäsit ne ite ingame.
tiiän varsin hyvin miten pelien kaataminen tapahtuu, ja se menee ip´n perusteella, ne tekee walkin ja kaataa just sen tietyn ip:n heti ku ne on valmiita, mutta jos ite valihen sattumanvarasesti ip:n ja etin pelejä sen 70-100kpl ~30-60minuutissa ni kuinka ne sen voi tietää että etin anneja ja kuinka ne ehtii sen kaataa? vastaus: ei kaada.
ja mites otan kuvan useammasta ku yhestä annista kerralla? pitäskö ladata 800 kuvaa tänne? pistä fygyä likoon ni tehään trade, osta vaikka ees 10 accoa kerralla, ja ettei tule mitään erimielisyyksiä ni ihan mielellään voin käyttää mediaattoria, saat vielä ite valita että kenet otat mediks siihen.
Quote (HardyTarget @ Dec 10 2013 04:12pm)
Maailman rikkain 0fg käyttäjä
about tuhannes kerta ku näin sanotaan, ihmiset ei tunnu ymmärtävän että fg on tradeväline, mä en säilö sitä toisin ku jotkut polakit. tradeen annit suoraa d3 igg tai fg:ks ja tradeen fg heti pois. ja kaikki tämä vaan koska d3 igg on arvoa, fg:llä ei.
mulla on jatkuvasti trademäärät ~600-800 siirtoa kuussa ja määrät 300k-500k.
en nää mitään järkeä säilyttää fg:tä kun en sitä mihinkään muuhun peliin käytä ku d3.
This post was edited by do_NaUKI on Dec 11 2013 03:46am