Quote (Napi @ 11 Dec 2013 01:18)
Mitkä tupakkakopit ? 
Myös tupakan oheistuotteet, kuten sähkötupakan polttaminen on myös junissa ( VR ) kielletty.
Kerro sä mulle, kun tota sähkökessua vedät et mikä järki siinä on? kun porukka ei lopeta, vaan nimenomaa alkaa polttamaan sähkötupakkaa, jonka terveysvaikutuksista tiedetään aika vähän.
Sen mä ymmärrän, että sen avulla lopettaa tupakoinnin, mutta c'moon ei sun kuulu korvata sillä kokonaan tupakointia
Ne jotka ilmeisesti poistettiin kesäkuussa lopuistakin junista. Tästä syystä kysyin että onko ne suljettu.Eipä ole tarvinnut pitkään aikaan junalla kulkea. Mutta en pidä sitä kovin hyvänä argumenttina kuitenkaan, "jos ei junassa saa niin miksi helvetissä jatkat"
Jeb, no alunperinhän lopetin sen koska lääkäri tätä suositteli kroonisen sairauteni takia,
ja ilmoitti että sähkötupakka on hyvin paljon parempi vaihtoehto.
Siinä kohtaa kun on meinannut henki lähteä tän takia niin päätimpä kuunnella tohtoria.
Myönnän että on kyllä korvannut aika pitkälti sen enkä ole lyhyellä tähtäimellä tätä lopettamassa,
mutta tapa joka jäi tupakasta, on kovasti jäänyt tämän varjoon. Joten ennemmin pidän tapana tätä kuin tupakkaa.
Tosin tässäpä vaan omakohtanen selitys, enkä voi vastata muiden puolesta, vaikka toki itse myös pidän tätä kaikille parempana vaihtoehtona kuin tupakka.
Vaikeahan se mitään varmaa on sanoa kun ei ole sen suurempia tutkimuksia tehty, mutta EU:n ja Suomen tuntien, ei tänne mitään ihan kovin hurjia myrkkyjä anneta laillisesti käytettäviksi.
e\ Viimeks taisin kulkea junalla kesä- tai heinäkuussa kun menin Seinäjoelle, oli koira mukana joten en kysellyt edes tupakkavaunua ja olin yksin siinä lemmikkiakvaariossa joten imailin siellä sitten.
Kaukojunissa meinaa mielestäni vielä kesällä oli kyllä koppeja. Siis enne kun on selvästi tullut tämä totaalikielto, luin siitä äsken kun alko kiinnostamaan.
This post was edited by SanHose on Dec 10 2013 05:49pm