d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Veikkaus - Onko Onni Ollu Myöten?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 24 2013 12:37pm
Quote (SekavaSamu @ Jun 24 2013 08:13pm)
Ei ne paljo vie. pelaa max 5e pv ja tuplaa maksimiin voitot jos tulee.

eikä oo aikaa saatika kiinnostusta seurata jotain urheilua niin paljon, että tietäs ketä veikata.
jalkapallo on turhan usein jotain sopupelishittiä ni ei kiits


jos vaikka viikossa jäis kybän keskimäärin häviölle niin oishan se muutamissa vuosissa tonneja

eipä tuu myöskään seurattua, mutta jos kattoisniveikkaisversavisamäkinen
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 24 2013 02:21pm
Ei mitn kertomisen arvosia voittoja kyllä oo tullu, pelikoneit ei jaksa enää.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 24 2013 02:26pm
Juu, veikkasin tossa hukkuneiden määrän.
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jun 24 2013 04:10pm
Quote (Saimoz @ 24 Jun 2013 23:26)
Juu, veikkasin tossa hukkuneiden määrän.


Ite veikkaisin 7 kuollutta.
Member
Posts: 56
Joined: Jul 9 2013
Gold: 12.55
Jul 10 2013 05:00am
Ei uppoo kolikkopelit, Veikkaukset ja muut saman kategorian pelit.

Aikoinaan systerin kans otettiin arvat. Systeri voitti 30€ ja ite sain 0€. Totesin vaan ettei oo mun juttu. En ole kaivannut sen jälkeen moisia pelejä.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jul 10 2013 05:35am


Pitkävetoa pienin panoksin.
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Jul 10 2013 06:27am
Keno -> :thumbsup:
Kerran tuli 23€.
Siihen on menny rahaa yht. about ~400€
Sit näitä euron voittoja lähes joka kerta :blush:
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 10 2013 08:39am
Veikkauksen eurojackpot, ebingo. Jotai about 45e :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 10 2013 09:25am
no eipä oo, pitkävetoi tulee tehtyä sm-liigakaudella. yleensä ollu sellset 8 oikeeta lappua / kausi
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 10 2013 09:44am
en ny oo hetkeen muuta ku lotonnu. mut oon voittanu markka-aikaan joku 200 000. ku voitin kerran jonku 189K. olin iha nappula viel, mut se oli mun rivi faijan kupongis. mun numerot :p

euro aikana voitot o joku 2*1000€
ja sit pienempii voittoi.

:( tappiol oon varmasti.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll