Quote (Boulevard @ 14 May 2013 17:18)
huima saavutus :DDD ei hcta enää ees pelaa kukaa nii jopa sun tasone hermanni voi päästä toho 95
http://i44.tinypic.com/2vls3f8.jpg
http://i41.tinypic.com/9zx3l5.jpg

en viitsi kaikkia alkaa loadaan
PS. ei haastetta
Juuh elikkä ei muuta kun mopo käyntiin, niin kun aina ennenkin. Kuten jo taisin tuossa jo todeta. Hermanni.