d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > N A Reset Team Europe Sc
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 14 2013 08:32am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 17:18)
huima saavutus :DDD ei hcta enää ees pelaa kukaa nii jopa sun tasone hermanni voi päästä toho 95
http://i44.tinypic.com/2vls3f8.jpg
http://i41.tinypic.com/9zx3l5.jpg
B) en viitsi kaikkia alkaa loadaan

PS. ei haastetta


Juuh elikkä ei muuta kun mopo käyntiin, niin kun aina ennenkin. Kuten jo taisin tuossa jo todeta. Hermanni.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2013 08:33am
Quote (Rocko @ May 14 2013 02:29pm)
Taitaa olla suomisubin viralliselle haxarivajukille ylivoimanen tehtävä päästä ees legitisti 90+ lvl :D :D :D :D



Saa olla vajukki ja sosiaalisesti syrjäytyny että jaksaa mennä legitisti sen +90

XD

:D

:rofl:

l2p ja QQ less
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 08:34am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2013 16:33)
Saa olla vajukki ja sosiaalisesti syrjäytyny


Jäbähän eio ilmeisesti koskaan pelannu tiimissä kun lähdet tollasta väittämään :D :D :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2013 08:38am
Quote (Rocko @ May 14 2013 02:34pm)
Jäbähän eio ilmeisesti koskaan pelannu tiimissä kun lähdet tollasta väittämään :D :D :D


Olen sanaton :lol:

Sori ette oo sosiaalisesti syrjäytyneitä, kirjottelettehan sentään d2 chatissa toisillenne, voitte vertailla tuulipukuja ja vihata ruotsin mm- joukkuetta yms yms :rofl:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2013 08:48am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2013 17:38)
Olen sanaton :lol:

Sori ette oo sosiaalisesti syrjäytyneitä, kirjottelettehan sentään d2 chatissa toisillenne, voitte vertailla tuulipukuja ja vihata ruotsin mm- joukkuetta yms yms :rofl:


meitsil on tuulihousut jalas atm :3
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 14 2013 08:49am
Quote (Affii @ May 14 2013 02:48pm)
meitsil on tuulihousut jalas atm :3


:hug:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
May 14 2013 08:49am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2013 17:49)
:hug:


mitäs roopertille kuuluu nykysi

mts oot nickkiä menny vaihtaa :(
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 08:52am
Quote (EasyCoolWin @ 14 May 2013 16:38)
Sori ette oo sosiaalisesti syrjäytyneitä, kirjottelettehan sentään d2 chatissa toisillenne, voitte vertailla tuulipukuja ja vihata ruotsin mm- joukkuetta yms yms :rofl:


Auts jäbähän ei päässy mihinkää porukkaan ja nyt itkettää :D :D :D :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 14 2013 08:52am
Ton 90lvlhän saa muutamassa tunnissa pelatuks. Ei kai siinä vielä tarvi olla mikään erakko? :O
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll