d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uus Ladder, Ketähä Jaksas Haluta Saaha Fygya? > <->
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
May 13 2013 12:26pm
Quote (Maxor @ May 13 2013 08:27pm)
Ja jos meinasit noilla charoilla osallistua noihin ladder competition, 24h kohdalla ne kaikki on menny jo  :D


kyllä ville tietää.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 13 2013 12:35pm
Quote (Maxor @ May 13 2013 06:51pm)
Halpa? Ja kaikki charat pitäs olla valmiita 48h sisään...

Gl vittu sit...

Ja tosiaan, kumpi core

Jos viittisit kattoo ihan tuolta trade puolelta, huomaat että sun fg:t ei todellakaan riitä kun korkeintaan 2 charaa. Ja nekin on sit todella jotain autotelellä vedettyjä.


ensimmäinen tarjous tradepuolelta oli 600fg/char, mut se ei ollu valmis tekemää ku yhen. ja tosiaa ei yhen pelaajan tarvi kaikkia niitä tehä, ku 1 char per acco vaan.

Quote (Maxor @ May 13 2013 07:27pm)
Ja jos meinasit noilla charoilla osallistua noihin ladder competition, 24h kohdalla ne kaikki on menny jo  :D


eli ööö mä vaan mf:fään, en muuta, ei kiinosta mitkään ladder componentit.

+toi 48h oli toivomus, ei kaikkien charojen tarvi olla sillo valmiita. joku 4 tai 8 tai 12 riittää hyvinki.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 13 2013 12:47pm
Scriptit arvatenkin powered by google? Vittu teitä hermanneita, opetelkaa pelaan :D :D :D

Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
May 13 2013 12:49pm
Quote (Rocko @ May 13 2013 09:47pm)
Scriptit arvatenkin powered by google? Vittu teitä hermanneita, opetelkaa pelaan :D :D :D


Rauhoitu hyvä mies, onko se sulta pois jos joku tahtoo bottaa? :huh:
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 13 2013 12:52pm
Quote (LogicC @ May 13 2013 09:49pm)
Rauhoitu hyvä mies, onko se sulta pois jos joku tahtoo bottaa? :huh:


niimpä, saatpaha halvemmal enugmas yms ni ei tarvii nii älyttömästi tunkee euroja
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 13 2013 12:58pm
Quote (UGsamu @ 13 May 2013 21:52)
niimpä, saatpaha halvemmal enugmas yms ni ei tarvii nii älyttömästi tunkee euroja


tämän takia se on paskaa
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
May 13 2013 01:02pm
Quote (UGsamu @ May 13 2013 09:52pm)
niimpä, saatpaha halvemmal enugmas yms ni ei tarvii nii älyttömästi tunkee euroja


Quote (Rzi @ May 13 2013 09:58pm)
tämän takia se on paskaa


point taken. mutta ei siitä silti tarvii nii isoa numeroa tehä, ainaha nuita bottaajia riittää.

This post was edited by LogicC on May 13 2013 01:03pm
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 13 2013 01:02pm
Quote (LogicC @ 13 May 2013 20:49)
Rauhoitu hyvä mies, onko se sulta pois jos joku tahtoo bottaa? :huh:


Ai niin, tähän on jo niin vanha peli, että on lupa tsiitata, vaikkei osaa pelata :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 13 2013 01:04pm
Edelleen aika säälittävää huijata jossain pelissä -_-
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 13 2013 01:06pm
Quote (Pomppeli @ May 13 2013 09:04pm)
Edelleen aika säälittävää huijata jossain pelissä  -_-


toiset xiittaa pelissä, toiset rosvoaa oikeassa elämässä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll