d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Naapurit > Keskustelua...
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 1 2013 09:00am
Quote (Ankeli @ 1 May 2013 17:59)
Nice, just tollaset ihmiset vituttaa nii paljon, joka saatanan asiast pitää valittaa suoraa isännöitsijälle, koputtais/soittais et voiks laittaa hiljemmalle tai jtn...


NO TÄMÄ SAATANA KUSIPÄÄ TEKI MOLEMMAT....TULI HUUTAMAA JA UHKAILEMAA ET VALMISTAUTUKAA MUUTTOO JA SIT KO PISTETTII VOLYYMIA PIENEMMÄLLE NI SILTI TÄÄ HOMO HOMMAT WARNIA....

ONNEKS SAATII TEHTYÄ ASIAL JOTAI... JOS VAIK VÄHÄ OPPIS SEURAAVAST KERRAST
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 1 2013 10:10am
totta. mitä saatanaa ne poraa vuoden ympäri joka viikko
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 1 2013 10:30am
mun naapurist kuuluu aina hirveetä räkästä yskimistä ja sit tää sama naapuri käy kusella aina kello kaks yöllä, kuuluu ku se kusee sinne veteen mutta itse pöntön vetämistä ei kuulu
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 1 2013 12:29pm
Serkul sai tupareista häädön. :D pidettiin vähä hauskaa. Kerkes asua 3 päivää siin.

It en oo varotuksia koskaan saanu, mut lapsuuden ja nuoruuden asuin omakotitalos. Sit kerrotalos muutaman vuoden ja sen jälkee rivaris. Ei näis omistusasunnois paljo varotella.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 1 2013 12:32pm
Quote (A2K @ 1 May 2013 21:29)
Serkul sai tupareista häädön. :D pidettiin vähä hauskaa. Kerkes asua 3 päivää siin.

It en oo varotuksia koskaan saanu, mut lapsuuden ja nuoruuden asuin omakotitalos. Sit kerrotalos muutaman vuoden ja sen jälkee rivaris. Ei näis omistusasunnois paljo varotella.


YHTÄLAILLA NIISSÄ TULEE
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 1 2013 12:37pm
Quote (Ankeli @ 1 May 2013 17:59)
Nice, just tollaset ihmiset vituttaa nii paljon, joka saatanan asiast pitää valittaa suoraa isännöitsijälle, koputtais/soittais et voiks laittaa hiljemmalle tai jtn...


Ehkäpä niin, mutta itse koen järkevämpänä kertoa isännöitsijälle jolloin pysyn kyseiselle häiriköijälle anonyymina.
Toki toimii vaan silloin jos naapureita on useita.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 1 2013 12:40pm
Quote (HardyTarget @ 1 May 2013 21:37)
Ehkäpä niin, mutta itse koen järkevämpänä kertoa isännöitsijälle jolloin pysyn kyseiselle häiriköijälle anonyymina.
Toki toimii vaan silloin jos naapureita on useita.


ITE MIETEI SAMAA ET VIITTISKÖ ALKAA NARISEE ANONYYMISTI JOKA ASIASTA MUT KO TÄÄL ASUU NII VÄHÄ NI EI TOIMISI
Member
Posts: 714
Joined: Apr 18 2013
Gold: 0.16
May 1 2013 12:53pm
Jahas... Seinänaapuri jolla on joku persoonahäiriö/2persoonajuttu, joko se on kokoaja suihkussa tai hakkaa betoniseinää.
Alakerrassa sellaset kemut joka päivä, + ikkunat ja ovet auki AINA.
Yläkerrassa joku saatana rumpali hakkaa vittu tomtomii niin vitun lujaa
ja sitte toi viereinen talo.. huuhhuh palohälyttimet raikaa :)


This post was edited by BinkW32 on May 1 2013 12:54pm
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 1 2013 12:54pm
Quote (BinkW32 @ 1 May 2013 21:53)
Jahas... Seinänaapuri jolla on joku persoonahäiriö/2persoonajuttu, joko se on kokoaja suihkussa tai hakkaa betoniseinää.
Alakerrassa sellaset kemut joka päivä, + ikkunat ja ovet auki AINA.
Yläkerrassa joku saatana rumpali hakkaa vittu tomtomii niin vitun lujaa
ja sitte toi viereinen talo.. huuhhuh palohälyttimet raikaa :)


Unohdit kuvailla itsesi.
Member
Posts: 714
Joined: Apr 18 2013
Gold: 0.16
May 1 2013 12:54pm
Quote (HardyTarget @ May 1 2013 09:54pm)
Unohdit kuvailla itsesi.


niinno, itellä pauhaa musat kokoajan 8D ja porukkaa ravaa :)
E:/ Noeikai se nyt ihan noin mene, että naapurit noi kuosit olis.
Mutta aika lähellä (:

This post was edited by BinkW32 on May 1 2013 12:56pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll