Quote (Ankeli @ 1 May 2013 17:59)
Nice, just tollaset ihmiset vituttaa nii paljon, joka saatanan asiast pitää valittaa suoraa isännöitsijälle, koputtais/soittais et voiks laittaa hiljemmalle tai jtn...
Ehkäpä niin, mutta itse koen järkevämpänä kertoa isännöitsijälle jolloin pysyn kyseiselle häiriköijälle anonyymina.
Toki toimii vaan silloin jos naapureita on useita.