d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sähkörööki
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 19 2013 12:33am
Kaveri sai lopetettua niillä purukumeilla.
Itse oon poltellu sen pari pölliä vuodessa, aina kun joku tarjoaa.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Apr 19 2013 01:16am
Oonkohan mä ainoo joka pysty ilman mitää ongelmii lopettaa tupakoinnin sähköröökin avulla?
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 19 2013 01:25am
Quote (Wondrous @ 19 Apr 2013 10:16)
Oonkohan mä ainoo joka pysty ilman mitää ongelmii lopettaa tupakoinnin sähköröökin avulla?


Eiköhän aika moni ole ihan vaan lopettanu.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 19 2013 01:25am
Quote (Wondrous @ 19 Apr 2013 10:16)
Oonkohan mä ainoo joka pysty ilman mitää ongelmii lopettaa tupakoinnin sähköröökin avulla?


todennäkösesti. Ei siitä sellai ollu mitään hyötyä, kun suurimmalla osalla on varmasti koukku siihen tapaan, eikä niinkään nikotiiniin. Itellä ainakin oli näin.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Apr 19 2013 01:26am
Quote (Wondrous @ 19 Apr 2013 09:16)
Oonkohan mä ainoo joka pysty ilman mitää ongelmii lopettaa tupakoinnin sähköröökin avulla?


Riippuvuus nikotiiniin näkyy pysyvän silti...

Quote (Gastly @ 19 Apr 2013 02:04)
lopetin muute tupakoimisen ku loppu rahat, ny ollu pari pvä ilman


Otetaas tämä viesti talteen ja kysytään asiaa uudestaan viikon kuluttua.

Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Apr 19 2013 01:50am
Quote (EreKaiser @ 19 Apr 2013 09:25)
todennäkösesti. Ei siitä sellai ollu mitään hyötyä, kun suurimmalla osalla on varmasti koukku siihen tapaan, eikä niinkään nikotiiniin. Itellä ainakin oli näin.


Tapa oli joo kyl munki kohdalla se pahempi vastus.
Ilman nikotiinia eläminen ei koskaan oikeestaan ollut mikään haaste, sen verran selkärankaa löytyy onneksi. (Mielenvahvuus tms)

E: niille jotka käyttävät nikotiiniriippuvuutta tekosyynä lopettamisen esteeksi: kasvattakaa selkäranka.

Poltin sitä sähköröökiä aluks aika paljonki, mut vähensin iha itestään huomaamatta.
Nyt oon jo monta kuukautta ollut polttamatta kumpaakaan.

This post was edited by Wondrous on Apr 19 2013 01:52am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Apr 19 2013 01:58am
Quote (Wondrous @ Apr 19 2013 09:50am)
Ilman nikotiinia eläminen ei koskaan oikeestaan ollut mikään haaste, sen verran selkärankaa löytyy onneksi. (Mielenvahvuus tms)

E: niille jotka käyttävät nikotiiniriippuvuutta tekosyynä lopettamisen esteeksi: kasvattakaa selkäranka.


Vouchaan tätä. Nikotiiniriippuvuus on erittäin mitätön riippuvuus. Fyysiset oireet nousevat samalla tasolle kofeiiniriippuvuuden oireiden kanssa (ei samanlaiset , mutta ~yhtä voimakkaat)

Se on teidän päästä kiinni.

This post was edited by Pomppeli on Apr 19 2013 01:58am
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Apr 19 2013 01:59am
Quote (HardyTarget @ Apr 19 2013 09:33am)
Kaveri sai lopetettua niillä purukumeilla.
Itse oon poltellu sen pari pölliä vuodessa, aina kun joku tarjoaa.


On tullut itekki todettua että purkat on paras vaihtoehto.
Sitten Nicoreteltä tullu niitä imeskelytabletteja, neki on pirun tehokkaita ja toimii hyvin, lisäksi vielä maistuu ihan hyvälle.

Tuo sähkörööki on huijausta ja ihan humpuukkia!

Quote
Vouchaan tätä. Nikotiiniriippuvuus on erittäin mitätön riippuvuus. Fyysiset oireet nousevat samalla tasolle kofeiiniriippuvuuden oireiden kanssa (ei samanlaiset , mutta ~yhtä voimakkaat)

Se on teidän päästä kiinni.


Tämä on ihan totta. Ei ne oireet loppupeleissä pahoja ole.
Ite useamman kerran koitin lopettaa noiden purkkien ja imeskelytablettien avulla ja lopetin aina 1-3kk, tuli aloteltua uudestaan aina jonku baari illan yhteydessä sit loppupeleissä kuitenkin lopetin ilman mitään korvaustuotteita ja hoksasin ettei ne vierotusoireet oo niin pahoja ku porukka pelottelee.
Pikkusen oli välillä kummallinen olo mahassa ja päässä. Ehkä parina päivänä snadisti levoton olo. Mut sit ne helpotti.

This post was edited by LolBastard on Apr 19 2013 02:06am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Apr 19 2013 02:01am
Quote (LolBastard @ 19 Apr 2013 09:59)
Tuo sähkörööki on huijausta ja ihan humpuukkia!


Lisäksi jopa yhtä vaarallista kuin rööki (nesteen kertyminen keuhkoihin, kukaan ei tiedä mitä kaikkia aineita niissä patruunoissa on).

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 19 2013 03:20am
Quote (Wondrous @ Apr 19 2013 07:16am)
Oonkohan mä ainoo joka pysty ilman mitää ongelmii lopettaa tupakoinnin sähköröökin avulla?


Ooks lopettanu sähköröökaamisenki?

This post was edited by EasyCoolWin on Apr 19 2013 03:21am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll