Quote (LolBastard @ Apr 17 2013 07:07am)
Nuihin jalka juttuihin sen verran että millaset setit vedät kumpanaki päivänä?
Pyrin tekemään yhtenä päivänä etureidet + pohkeet, toisena takareidet + pohkeet. Joskus viikolla jos tuntuu siltä niin jonakin päivänä vielä kolmannen kerran pohkeita.
Viime aikoina olen nyt kokeillut että vetää yhen lihasryhmän kerralla loppuun asti (siis esim ennen tein hauis - ojentaja - hauis..). 2 päivälle lähinnä sen takia kun vetää vaikka etureidet loppuun niin ei jaksa pistää ihan 100% sitten takareisille, mulla muutenkin jalat muusta kropasta jäljellä.
esim. (ei sisällä lämmittelyjä)
etukyykky//hack 4 x 10-15
reisiojennus 4 x 8-10
jalkaprässi 4 x 10-15
pohkeet seisten 3 x 12
pohkeet istuen 3 x 12
vatsat
-
Mave//suorilta jaloin mave 4 x 10
Takakyykky 3 x 12
Reisikoukistus maaten 2 x 10 (tai jompikumpi 4 x)
reisikoukistus istuen 2 x 10
Prässi 4 x 10-12 // 3 x 12-15 (leveä asento, ylhäällä levyllä niin ottaa takareisiin/pakaroihin)
pohkeet seisten + istuen 3 x 12
Vatsat
Quote (EreKaiser @ Apr 17 2013 08:54am)
tottakai täysiä!

jotkut vaan sanoo, että tulee liikaa lepoa..
Sitten taas 4-jakoisessa pystyy keskittymään ja kuluttamaan enemmän aikaa jokaiselle lihasryhmälle. Kaikki lämmittely ajat, työsarjat yms 2-jakoisella vie aika kauan aikaa, sitten taas jos tekee liian nopiaa/liian vähän jollekkin lihasrymälle niin ei saa ihan kaikkia hyötyjä irti.
Itsellä menee n. 1½-2h per treeni 4 jakoisella atm. Tietenkin eri jaot ja treenitavat toimii paremmin eri ihmisillä, en vain ite osaa kuvitella 2 jakoista itelle enään.
Menipä treenipäivä kyllä aika hyvin pilalle tänään. Käyn itse aina kaupungin saleilla. Nyt tämä halli missä hyvä treenata jalkoja niin kiini sunnuntaihin asti. Viereinen sali TÄYNÄ vanhuksia/ihmisiä niin että joka laitteella/käsipainolla/telineillä yms jonossa vähintään 3 ihmistä+suorittaja. Eipä siinäkään vielä mittään, treenata sai ruhtinaallisesti 45 min kun sali varattu jollekkin ryhmälle taas. Jalkoja piti treenata niin pääsin tekemään 1 hauiskääntö setin ja levypainolla hauis, olkapää/ylärinta, ojentaja yhistelmä liikeen, muuta ei kerenny saati päässy tekkee.
Vittu.
This post was edited by Spurgu on Apr 17 2013 02:11am