Quote (Rocko @ 10 Apr 2013 16:20)
Ei noilla älynlahjoilla kannatakaan mihinkään vaikeampaan ruveta
http://gifwall.net/gif/gw-lol32838239239.gif
Aivan, elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Toiset hakee itselleen tyydytystä foorumeiden kautta, kuten meistä jokainen ken tänne on eksynyt. Siinä tilanteessa voi alkaa miettii että "hei, miksi me ollaan täällä?"
päivästä toiseen kirjaantua samaisille sivuille, etsien elämään edes jotain sisältöä. Ehkä se on vain tapariippuvuus jokaisel meis. Sitä kun tarpeeksi harjaantuu internetin ihmeellisiin maailmoihin, sitä voi olla ns. toisen persoonan heittää tänne kehiin.
Jotkut voi hakea hyväksyntää itsellensä, toiset hakee viihdykettä ja on myös ihmisiä ketkä muutenvain kuluttaa aikaa, ilman sen suurempia ajatuksia. Jotkut saattavat myös olle pohdiskelijoita tai pätejiöitä ja haluavat esittää jotain mitä eivät ole.
Yksi suurimmista osa-alueista on Kysymys-Vastaus tyyli. Monilla on jotain kysyttävää johon odottaa vastausta, toiset saattaa jälleen kysyä ihan muutenvain itsestään selviä asioita (hakien keskustelua edes jonkun kanssa). Mutta vastineeksi kaikelle edellämainitulle on myös olemassa ihmiset ketkä ei hae apua, ja antavat muiden olettaa että hei, mitäs tämä on? Monet on saattanut törmätä siihen yhteen ja tiettyyn valtaosaan, joka on nykyajan ärsyttävin muoto. Trolli.
Mitään asiaa ei milloinkaan ole, ainoana syynä edes roikkua useilla sivuistoilla on aiheuttaa ristiriitaisia tunteinta muita kohtaan, sekä myös joissain määrin suututtaa ihmisiä. Sellaiset ihmiset saavuttavat silloin tavoitteen, kun he itse huomaavat että "vastapelurit" on saatu uskoteltua mukaan. Ja sen jälkeen kun se on tavoitettu, on kyseisen ihmisen erittäis helppo saada aikaiseksi turhanpäiväisiä keskusteluja. Olettaen että toiset verbaalisesti loukkaavat itse ketjun aloittajaa, ja huomaten asian kuinka tosissaan toiset ovat. Se saa trollit hyvälle tuulelle. Itsehän en ole trolli. satun vain kertomaan kun nuoret on rappiolla. Mutta jos jatkossa tuntuu että kaipaatte keskustelukumppania, niin voin kyllä ilomielin oikeastikkin alkaa rupatteleen, jos on asiaa. Mutta rehellisesti ottaen ei mua vähempää vois kiinnostaa ainaihin turhanpäivänen paskanjauhanta. Mutta kuten sanonta kuuluu: Maassa Maan tavalla. sama pätee myös internetissä. Jokaisella sivustolla on oma "käyttäytymis-sääntö".