d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Taas Vauhdissa, Taisin Munata. > Bearfoot < Brown Sc.
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Apr 10 2013 06:00am
Quote (KUF @ 10 Apr 2013 13:46)
SULLA JUUR TUNNU MUUTA OLEVANKAA KO VAPAATA KO YMPÄRI VUOROKAUDE KÄYT POSTAAMASSA PASKAAS


Kännykällä simppeli homma.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 10 2013 06:32am
Quote (Finnish @ 10 Apr 2013 14:00)
Kännykällä simppeli homma.


KUIVA ELÄMÄ KO TÄYTYY OLLA LUURIL JOSAI JSPS....

KAI SÄ JOSAI HUOMIOHUORANAAMAKIRJASSAKI SEIKKAILET....
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Apr 10 2013 07:15am
Quote (KUF @ 10 Apr 2013 15:32)
KUIVA ELÄMÄ KO TÄYTYY OLLA LUURIL JOSAI JSPS....

KAI SÄ JOSAI HUOMIOHUORANAAMAKIRJASSAKI SEIKKAILET....


eiku suomi24 ofc ja pelaan habbo hotellii ja runescapee.
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Apr 10 2013 07:20am
Quote (Finnish @ 10 Apr 2013 15:15)
eiku suomi24 ofc ja pelaan habbo hotellii ja runescapee.


Ei noilla älynlahjoilla kannatakaan mihinkään vaikeampaan ruveta

Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Apr 10 2013 07:45am
Quote (Rocko @ 10 Apr 2013 16:20)
Ei noilla älynlahjoilla kannatakaan mihinkään vaikeampaan ruveta

http://gifwall.net/gif/gw-lol32838239239.gif


Aivan, elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Toiset hakee itselleen tyydytystä foorumeiden kautta, kuten meistä jokainen ken tänne on eksynyt. Siinä tilanteessa voi alkaa miettii että "hei, miksi me ollaan täällä?"
päivästä toiseen kirjaantua samaisille sivuille, etsien elämään edes jotain sisältöä. Ehkä se on vain tapariippuvuus jokaisel meis. Sitä kun tarpeeksi harjaantuu internetin ihmeellisiin maailmoihin, sitä voi olla ns. toisen persoonan heittää tänne kehiin.
Jotkut voi hakea hyväksyntää itsellensä, toiset hakee viihdykettä ja on myös ihmisiä ketkä muutenvain kuluttaa aikaa, ilman sen suurempia ajatuksia. Jotkut saattavat myös olle pohdiskelijoita tai pätejiöitä ja haluavat esittää jotain mitä eivät ole.
Yksi suurimmista osa-alueista on Kysymys-Vastaus tyyli. Monilla on jotain kysyttävää johon odottaa vastausta, toiset saattaa jälleen kysyä ihan muutenvain itsestään selviä asioita (hakien keskustelua edes jonkun kanssa). Mutta vastineeksi kaikelle edellämainitulle on myös olemassa ihmiset ketkä ei hae apua, ja antavat muiden olettaa että hei, mitäs tämä on? Monet on saattanut törmätä siihen yhteen ja tiettyyn valtaosaan, joka on nykyajan ärsyttävin muoto. Trolli.
Mitään asiaa ei milloinkaan ole, ainoana syynä edes roikkua useilla sivuistoilla on aiheuttaa ristiriitaisia tunteinta muita kohtaan, sekä myös joissain määrin suututtaa ihmisiä. Sellaiset ihmiset saavuttavat silloin tavoitteen, kun he itse huomaavat että "vastapelurit" on saatu uskoteltua mukaan. Ja sen jälkeen kun se on tavoitettu, on kyseisen ihmisen erittäis helppo saada aikaiseksi turhanpäiväisiä keskusteluja. Olettaen että toiset verbaalisesti loukkaavat itse ketjun aloittajaa, ja huomaten asian kuinka tosissaan toiset ovat. Se saa trollit hyvälle tuulelle. Itsehän en ole trolli. satun vain kertomaan kun nuoret on rappiolla. Mutta jos jatkossa tuntuu että kaipaatte keskustelukumppania, niin voin kyllä ilomielin oikeastikkin alkaa rupatteleen, jos on asiaa. Mutta rehellisesti ottaen ei mua vähempää vois kiinnostaa ainaihin turhanpäivänen paskanjauhanta. Mutta kuten sanonta kuuluu: Maassa Maan tavalla. sama pätee myös internetissä. Jokaisella sivustolla on oma "käyttäytymis-sääntö".
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 10 2013 07:52am
322:t ton hintasia ladderissa? :rofl:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 10 2013 07:57am
Quote (Finnish @ 10 Apr 2013 15:45)
Aivan, elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Toiset hakee itselleen tyydytystä foorumeiden kautta, kuten meistä jokainen ken tänne on eksynyt. Siinä tilanteessa voi alkaa miettii että "hei, miksi me ollaan täällä?"
päivästä toiseen kirjaantua samaisille sivuille, etsien elämään edes jotain sisältöä. Ehkä se on vain tapariippuvuus jokaisel meis. Sitä kun tarpeeksi harjaantuu internetin ihmeellisiin maailmoihin, sitä voi olla ns. toisen persoonan heittää tänne kehiin.
Jotkut voi hakea hyväksyntää itsellensä, toiset hakee viihdykettä ja on myös ihmisiä ketkä muutenvain kuluttaa aikaa, ilman sen suurempia ajatuksia. Jotkut saattavat myös olle pohdiskelijoita tai pätejiöitä ja haluavat esittää jotain mitä eivät ole.
Yksi suurimmista osa-alueista on Kysymys-Vastaus tyyli. Monilla on jotain kysyttävää johon odottaa vastausta, toiset saattaa jälleen kysyä ihan muutenvain itsestään selviä asioita (hakien keskustelua edes jonkun kanssa). Mutta vastineeksi kaikelle edellämainitulle on myös olemassa ihmiset ketkä ei hae apua, ja antavat muiden olettaa että hei, mitäs tämä on? Monet on saattanut törmätä siihen yhteen ja tiettyyn valtaosaan, joka on nykyajan ärsyttävin muoto. Trolli.
Mitään asiaa ei milloinkaan ole, ainoana syynä edes roikkua useilla sivuistoilla on aiheuttaa ristiriitaisia tunteinta muita kohtaan, sekä myös joissain määrin suututtaa ihmisiä. Sellaiset ihmiset saavuttavat silloin tavoitteen, kun he itse huomaavat että "vastapelurit" on saatu uskoteltua mukaan. Ja sen jälkeen kun se on tavoitettu, on kyseisen ihmisen erittäis helppo saada aikaiseksi turhanpäiväisiä keskusteluja. Olettaen että toiset verbaalisesti loukkaavat itse ketjun aloittajaa, ja huomaten asian kuinka tosissaan toiset ovat. Se saa trollit hyvälle tuulelle. Itsehän en ole trolli. satun vain kertomaan kun nuoret on rappiolla. Mutta jos jatkossa tuntuu että kaipaatte keskustelukumppania, niin voin kyllä ilomielin oikeastikkin alkaa rupatteleen, jos on asiaa. Mutta rehellisesti ottaen ei mua vähempää vois kiinnostaa ainaihin turhanpäivänen paskanjauhanta. Mutta kuten sanonta kuuluu: Maassa Maan tavalla. sama pätee myös internetissä. Jokaisella sivustolla on oma "käyttäytymis-sääntö".


TOSSA KOHTAA LOPETIN LUKEMISEN...

TL;DR
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Apr 10 2013 08:45am
Quote (Finnish @ 10 Apr 2013 15:45)
Aivan, elämä on helppoa kun sen oikein oivaltaa. Toiset hakee itselleen tyydytystä foorumeiden kautta, kuten meistä jokainen ken tänne on eksynyt. Siinä tilanteessa voi alkaa miettii että "hei, miksi me ollaan täällä?"
päivästä toiseen kirjaantua samaisille sivuille, etsien elämään edes jotain sisältöä. Ehkä se on vain tapariippuvuus jokaisel meis. Sitä kun tarpeeksi harjaantuu internetin ihmeellisiin maailmoihin, sitä voi olla ns. toisen persoonan heittää tänne kehiin.
Jotkut voi hakea hyväksyntää itsellensä, toiset hakee viihdykettä ja on myös ihmisiä ketkä muutenvain kuluttaa aikaa, ilman sen suurempia ajatuksia. Jotkut saattavat myös olle pohdiskelijoita tai pätejiöitä ja haluavat esittää jotain mitä eivät ole.
Yksi suurimmista osa-alueista on Kysymys-Vastaus tyyli. Monilla on jotain kysyttävää johon odottaa vastausta, toiset saattaa jälleen kysyä ihan muutenvain itsestään selviä asioita (hakien keskustelua edes jonkun kanssa). Mutta vastineeksi kaikelle edellämainitulle on myös olemassa ihmiset ketkä ei hae apua, ja antavat muiden olettaa että hei, mitäs tämä on? Monet on saattanut törmätä siihen yhteen ja tiettyyn valtaosaan, joka on nykyajan ärsyttävin muoto. Trolli.
Mitään asiaa ei milloinkaan ole, ainoana syynä edes roikkua useilla sivuistoilla on aiheuttaa ristiriitaisia tunteinta muita kohtaan, sekä myös joissain määrin suututtaa ihmisiä. Sellaiset ihmiset saavuttavat silloin tavoitteen, kun he itse huomaavat että "vastapelurit" on saatu uskoteltua mukaan. Ja sen jälkeen kun se on tavoitettu, on kyseisen ihmisen erittäis helppo saada aikaiseksi turhanpäiväisiä keskusteluja. Olettaen että toiset verbaalisesti loukkaavat itse ketjun aloittajaa, ja huomaten asian kuinka tosissaan toiset ovat. Se saa trollit hyvälle tuulelle. Itsehän en ole trolli. satun vain kertomaan kun nuoret on rappiolla. Mutta jos jatkossa tuntuu että kaipaatte keskustelukumppania, niin voin kyllä ilomielin oikeastikkin alkaa rupatteleen, jos on asiaa. Mutta rehellisesti ottaen ei mua vähempää vois kiinnostaa ainaihin turhanpäivänen paskanjauhanta. Mutta kuten sanonta kuuluu: Maassa Maan tavalla. sama pätee myös internetissä. Jokaisella sivustolla on oma "käyttäytymis-sääntö".


Hevonpaska haisee tänne asti
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 10 2013 09:00am
Quote (Finnish @ Apr 10 2013 03:45pm)
Mutta rehellisesti ottaen ei mua vähempää vois kiinnostaa ainaihin turhanpäivänen paskanjauhanta.


Minkälaisiksi luonnihtelisit topiccejasi?
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Apr 10 2013 10:34am
Quote (BebebBurns @ 10 Apr 2013 18:00)
Minkälaisiksi luonnihtelisit topiccejasi?


Turhanpäiväsiks paskanjauhannaks?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll