d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitkä On Nyt Fiilikset?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 4 2013 02:05pm
Iha sensoriset, ehkä täs alkaa pikkuhiljaa uskoo taas et kesä tulee.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Apr 4 2013 02:10pm
vitun pilvistä , sateista ja tuulista... iso-britannia...
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 4 2013 03:02pm
Quote (Pomppeli @ Apr 4 2013 11:10pm)
vitun pilvistä , sateista ja tuulista... iso-britannia...


mee nummille samoilemaa jos mahollista, ne on iha jäätävän nättejä
tai siis jos pyörit pohjoses päi
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Apr 4 2013 03:10pm
Quote (Gastly @ Apr 4 2013 11:02pm)
mee nummille samoilemaa jos mahollista, ne on iha jäätävän nättejä
tai siis jos pyörit pohjoses päi


Lontoossa, ja ohan tuolla tultu ajeltua autolla ympäri saarta :)
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 4 2013 03:29pm
Quote (Pomppeli @ Apr 5 2013 12:10am)
Lontoossa, ja ohan tuolla tultu ajeltua autolla ympäri saarta :)


muista käydä doveris ihmettelemäs niit kallioit
kuumottava mesta
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll