d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Finnish@jsp > MitÄ Vittua TÄmÄ On?
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Mar 29 2013 03:37am
Quote (Onkka3 @ 29 Mar 2013 11:33)
On olemassa erilaisia ihmisiä...
Jättäkää hänet rauhaan.


niin, antakaa hänen olla omassa kuplassa. meitsistä topicin tekee :lol: voiko ihmisellä olla enempää elämää :------------------D
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Mar 29 2013 04:09am
ei jumalauta
Member
Posts: 31
Joined: Mar 23 2013
Gold: 310.00
Mar 29 2013 05:05am
Haha :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Mar 29 2013 05:46am
sano puupponen vittusaatanaperkelejumalautahelvetti
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Mar 29 2013 09:03am
Quote (Finnish @ Mar 29 2013 11:37am)
niin, antakaa hänen olla omassa kuplassa. meitsistä topicin tekee  :lol: voiko ihmisellä olla enempää elämää :------------------D


Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll