Quote (Pomppeli @ 28 Mar 2013 21:57)
Siitä vaan etsimään

Ja vaikka siellä olisi noiden 42 pelaajan joukossa yksi 172cm pelaaja niin mitä sitte? Olisiko sitten asia niin että pienet on parhaita maalintekijöitä kun yksi pieni on onnistunut ?

Sm liiga on roskasarja, myöntäkää se jo. Toisaalta mun kotikaupungin joukkue on voittanut mun elinaikana mestaruuden 7 kertaa niin saattaa olla maha jo täynnä :/
Sm-liiga on hyvä kasvattisarja ja tänne pääsee suhthelpolla tommoset Azevedot pyöritteleen amerikasta / kanadasta kun ei peliaikaa sieltä löydy.
Voin kertoo, et Tamin termein "veli" Azevedo pelaa ens kaudel jossain ihan muualla ku tepsis

:D
Ja tekee maaleja.