Quote (Napi @ 20 Sep 2012 12:38)
sori mut mulla ei toi edit nappula toimi joten:
-Hautausmaa
et voi tosissas väittää, että sm-liiga ois kuolleempi ku nhl ( jota ei pelata tänäkään kautena, kumpi on kuollut hä? hä ?! )
Taisit olla väärässä

Quote (Pomppeli @ 12 Mar 2013 18:18)
Niin, munkin mielestä kaikkien kuuluisi fanittaa Saipaa ja Columbusta. Mutta ei kun kaikki on vitun bandwagonereita !!
Olen kannattanut columbusta vuodesta 2003 kun nhl:ää aloin jotenkin edes seuraamaan (Nykyisin muuta seuraakkaa paitsi ilveksen otteita välillä)
This post was edited by CallOfJaws on Mar 13 2013 11:40am