d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Saipa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Mar 12 2013 09:31am
Quote (Napi @ Mar 12 2013 05:28pm)
learn to troll :)


Sarkasmia kyllä. Trollausta? Ei ei... ei jaksa.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 12 2013 09:43am
Quote (Pomppeli @ 12 Mar 2013 18:31)
Sarkasmia kyllä. Trollausta? Ei ei... ei jaksa.

provoot aina niin hyvin :D rzi ja kaikki aina ihan naama punasena vääntää tekstii ku heität näit laatuprovoja.
en usko että olet niin tyhmä että luulet lappeenrannan olevan savoa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Mar 12 2013 09:49am
Quote (Napi @ Mar 12 2013 05:43pm)
provoot aina niin hyvin :D rzi ja kaikki aina ihan naama punasena vääntää tekstii ku heität näit laatuprovoja.
en usko että olet niin tyhmä että luulet lappeenrannan olevan savoa


Noh läppää läppää :) Urheilufaniuteen kuuluu se, että pilke silmäkulmassa haukutaan toisen seuraa ja pelaajia.

This post was edited by Pomppeli on Mar 12 2013 09:56am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Mar 12 2013 09:55am
Quote (Pomppeli @ 12 Mar 2013 17:49)
Noh läppää läppää :)


pompippa ny vittuun siitä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Mar 12 2013 01:22pm
Quote (Napi @ 12 Mar 2013 17:43)
provoot aina niin hyvin :D rzi ja kaikki aina ihan naama punasena vääntää tekstii ku heität näit laatuprovoja.
en usko että olet niin tyhmä että luulet lappeenrannan olevan savoa


vittu että oon vihanen
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
Mar 13 2013 11:35am
Quote (Napi @ 20 Sep 2012 12:38)
sori mut mulla ei toi edit nappula toimi joten:

-Hautausmaa
et voi tosissas väittää, että sm-liiga ois kuolleempi ku nhl ( jota ei pelata tänäkään kautena, kumpi on kuollut hä? hä ?! )


Taisit olla väärässä :O

Quote (Pomppeli @ 12 Mar 2013 18:18)
Niin, munkin mielestä kaikkien kuuluisi fanittaa Saipaa ja Columbusta. Mutta ei kun kaikki on vitun bandwagonereita !!


Olen kannattanut columbusta vuodesta 2003 kun nhl:ää aloin jotenkin edes seuraamaan (Nykyisin muuta seuraakkaa paitsi ilveksen otteita välillä)

This post was edited by CallOfJaws on Mar 13 2013 11:40am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 13 2013 12:11pm
Quote (Rzi @ Mar 12 2013 07:22pm)
vittu että oon vihanen


Kyllå mäkin oisin jos mun lempipelaaja olisi periaate-eläkkeellä ja ulisis is:lle kuinka ei jaksa enää pelata :D

Inb4 suomalaiset pelaajat on parhaita kosk ne on suomalaisia :D :D :D

kyllä nyt on hienoo olla suomalainen , kiitos Suomi 1995 & 2011 :D

This post was edited by EasyCoolWin on Mar 13 2013 12:18pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 13 2013 12:17pm
Quote (EasyCoolWin @ 13 Mar 2013 21:11)
Kyllå mäkin oisin jos mun lempipelaaja olisi periaate-eläkkeellä ja ulisis is:lle kuinka ei jaksa enää pelata :D

veikkaan enemmänkin et is pommittaa sitä vitusti

Quote (Pomppeli @ 12 Mar 2013 18:49)
Noh läppää läppää :) Urheilufaniuteen kuuluu se, että pilke silmäkulmassa haukutaan toisen seuraa ja pelaajia.

ethäns sä edes seuraa sm-liiga ?
kandeis mennä jollekkin ammattilaiselle purkautuun jos on paha olla, se auttaa :)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Mar 13 2013 01:29pm
Quote (Napi @ Mar 13 2013 08:17pm)



ethäns sä edes seuraa sm-liiga ?
kandeis mennä jollekkin ammattilaiselle purkautuun jos on paha olla, se auttaa :)


Seuraan minä, en kyllä niin tarkasti kun änäriä, mutta seuraanpa silti. Ja ei mulla ole paha olla, mistäs sellasta sait päähän? Oot kyllä outo tapaus ... :huh:
Member
Posts: 3,094
Joined: Jul 8 2007
Gold: 1,221.00
Mar 13 2013 04:07pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll