d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joku LÄhtee Pelaa D2?
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 28 2013 12:52pm
Quote (kukko @ 28 Feb 2013 20:41)
D3 = RMAH simulaattori :D


d2=jsp+bottisimulaattori

This post was edited by Rzi on Feb 28 2013 12:52pm
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Feb 28 2013 12:59pm
Quote (Rzi @ 28 Feb 2013 21:52)
d2=jsp+bottisimulaattori


Onko näin? :(
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 28 2013 02:00pm
Quote (Rzi @ Feb 28 2013 08:39pm)
ku et kolmosta osaa


BOTTI PYÖRII KOKOAJAN.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 28 2013 02:30pm
Quote (kukko @ 28 Feb 2013 20:59)
Onko näin? :(


ON MULLA TOI POE MUT EN O SAANU VIEL OIKEE SISÄLTÖÄ SIIHE....

Quote (PAHIS @ 28 Feb 2013 22:00)
BOTTI PYÖRII KOKOAJAN.


NONI ARVATENKI....ELI ET OSAA
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 28 2013 03:30pm
Quote (KUF @ Feb 28 2013 10:30pm)
ON MULLA TOI POE MUT EN O SAANU VIEL OIKEE SISÄLTÖÄ SIIHE....



NONI ARVATENKI....ELI ET OSAA


MITÄ OSAAMISTA D3 VAATII, RAHAA TULEE TASAISESTI JOKA KK TEKEMÄTTÄ MITÄÄN TILILLE :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 28 2013 04:21pm
Quote (PAHIS @ 28 Feb 2013 23:30)
MITÄ OSAAMISTA D3 VAATII, RAHAA TULEE TASAISESTI JOKA KK TEKEMÄTTÄ MITÄÄN TILILLE :)


NO EI SE VARMAA MITÄÄ VAADIKKAA KO BOTTI TEKEE HOMMAS
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 28 2013 04:39pm
Quote (KUF @ Mar 1 2013 12:21am)
NO EI SE VARMAA MITÄÄ VAADIKKAA KO BOTTI TEKEE HOMMAS


NIMENOMAA, JA D3 ON IHAN KURA PARIN VIIKO PÄÄST D2 TAAS PELAILEMAAN CHCL NIINKU ENNENVANHAAN SORTUISIN LODISSA VAA BOTITTAMISEEN VAIKKA EI SE MAHDOTONTA OLEKKAA CHCL MUTTA SIELLÄ ON JOKU INTO PELATA

E: JOKU VOIS POSTAA LADDER TILANTEET MOLEMMISTA

This post was edited by PAHIS on Feb 28 2013 04:40pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 28 2013 06:30pm
Quote (PAHIS @ 1 Mar 2013 00:39)
NIMENOMAA, JA D3 ON IHAN KURA PARIN VIIKO PÄÄST D2 TAAS PELAILEMAAN CHCL NIINKU ENNENVANHAAN SORTUISIN LODISSA VAA BOTITTAMISEEN VAIKKA EI SE MAHDOTONTA OLEKKAA CHCL MUTTA SIELLÄ ON JOKU INTO PELATA

E: JOKU VOIS POSTAA LADDER TILANTEET MOLEMMISTA


MISTÄ TEIT ELÄMÄNTAPALUUSEREITA LÖYTYY?
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 28 2013 10:57pm
MIKÄ LVL OOT
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Mar 1 2013 03:03am
Quote (do_NaUKI @ 1 Mar 2013 07:57)
MIKÄ LVL OOT


level 1
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll