Quote (KUF @ Mar 1 2013 12:21am)
NO EI SE VARMAA MITÄÄ VAADIKKAA KO BOTTI TEKEE HOMMAS
NIMENOMAA, JA D3 ON IHAN KURA PARIN VIIKO PÄÄST D2 TAAS PELAILEMAAN CHCL NIINKU ENNENVANHAAN SORTUISIN LODISSA VAA BOTITTAMISEEN VAIKKA EI SE MAHDOTONTA OLEKKAA CHCL MUTTA SIELLÄ ON JOKU INTO PELATA
E: JOKU VOIS POSTAA LADDER TILANTEET MOLEMMISTA
This post was edited by PAHIS on Feb 28 2013 04:40pm