d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kirja
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 28 2013 07:09am
Quote (A2K @ Feb 28 2013 10:09am)
Jos se ei myyntiin mee, ni tee päiväkirja.
Ite oon kirjottanu kirjan ja nyt o toinen työn alla. 620 000merkkiä takana tästä kirjasta ja ollaan alle puoles välis. (About 240-270 sivuu tehtynä)


MERKKIÄ ? EIKÖ KIRJAIMIA KANNATTAIS KIRJOITTAA KU MERKEILLÄ VOI OLLA VAIKEETA MUODOSTAA KUNNOLLISIA LAUSEITA
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 28 2013 07:26am
Quote (PAHIS @ 28 Feb 2013 15:09)
MERKKIÄ ? EIKÖ KIRJAIMIA KANNATTAIS KIRJOITTAA KU MERKEILLÄ VOI OLLA VAIKEETA MUODOSTAA KUNNOLLISIA LAUSEITA


Tietenki merkkejä. Paljo mukavampi kirjottaa ku voi laittaa niitä vaan peräkkäin ja sanoo olevansa taiteilija. Mitä sä oikeen luulit?
Member
Posts: 37
Joined: Feb 26 2013
Gold: 0.00
Feb 28 2013 07:27am
Quote (A2K @ Feb 28 2013 03:26pm)
Tietenki merkkejä. Paljo mukavampi kirjottaa ku voi laittaa niitä vaan peräkkäin ja sanoo olevansa taiteilija. Mitä sä oikeen luulit?


AJATTELIN ETTÄ MUODOSTAISI SANOJA JA LAUSEITA JOLLA OLISI MERKITYSTÄ MUTTA EI TAITEILIJAT SEMMOSIA OSAA :)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 28 2013 07:59am
Tälläisestä kannattaa aloittaa.

Do_NaUKI - Eroottinen elämä

Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 28 2013 10:47am
Quote (do_NaUKI @ 28 Feb 2013 00:16)
aattelin alottaa kirjottaa kirjan. mistä hyvä aihe ja onko helppo kirjottaa ku en oo ikinä kirjottanu mitään?
oisko oma-elämänkerta hyvä aihe?


Kuinka päädyin d2jsp:hen
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 28 2013 11:03am
Quote (PAHIS @ 28 Feb 2013 15:27)
AJATTELIN ETTÄ MUODOSTAISI SANOJA JA LAUSEITA JOLLA OLISI MERKITYSTÄ MUTTA EI TAITEILIJAT SEMMOSIA OSAA :)


joo, ei todellakaan. mut yhen jutun osaan. ottaa caps lock pois päältä. ;)
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Feb 28 2013 11:04am
Todennäköisesti joku tulee vielä kirjoittamaankin kyseisen teoksen.

Mork vaihtanu nickiä? :O
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 28 2013 11:18am
Quote (kukko @ 28 Feb 2013 19:04)
Todennäköisesti joku tulee vielä kirjoittamaankin kyseisen teoksen.

Mork vaihtanu nickiä? :O


Ei, tää on iha toinen saatana.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Feb 28 2013 11:54am
Quote (Swash @ 28 Feb 2013 20:18)
Ei, tää on iha toinen saatana.


Ai tyyliin Mork kakkonen? :(
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 28 2013 12:11pm
Kirjota 50 mustan eri sävyä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll