d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Playstationille
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Feb 22 2013 10:57am
Quote (Ankeli @ 22 Feb 2013 00:03)
No se on kiva että pukki tuo villelle ja jonille diablon 8)


Onko ne ollu niin kilttejä?
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Feb 22 2013 02:44pm
Quote (HardyTarget @ 22 Feb 2013 18:57)
Onko ne ollu niin kilttejä?


Oon mä mielestäni ollu kiltti :O
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 22 2013 02:56pm
Quote (Ankeli @ 21 Feb 2013 23:03)
No se on kiva että pukki tuo villelle ja jonille diablon 8)


ei oo. pysys vaa siellä bäfässä vai mitä ne nykyää pelaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll