d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pitäskö Rahalla
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 08:13am
Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 04:09pm)
mistä vitusta näitä idiotteja sikiää -.-


anteeks herra ylhäisyys että ajattelin valtion parasta että saatais velat maksettua.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 20 2013 08:17am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 03:13pm)
anteeks herra ylhäisyys että ajattelin valtion parasta että saatais velat maksettua.


mitä vittua ihan oikeesti ei kukaan oo näin saatanan tyhmä. pakko olla trolli ja jos et, niin sit en tiä mihin vittuun
tä maapallo on ajautumassa. Perkele jos suomi on saanu sotavelkansa maksettua, on helppo valtionvelka maksaa vittuhun.

kyse nyt vaan on siitä, että meitä kusetetaan ja vaikka kui vitun paljo paiskittas töitä jne. ni velkoja ei saada maksettua.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Feb 20 2013 08:18am
raiskaus=20e
huumausainerikos=10e

sais vihroi pilua ja pitää vähä hauskaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 20 2013 08:20am
Quote (Pavise @ Feb 20 2013 04:18pm)
raiskaus=20e
huumausainerikos=10e

sais vihroi pilua ja pitää vähä hauskaa



Jotain tällästä aluksi itsekin ajattelin, mutta rikkaana miehenä päätin vähän isommat hinnat pitää.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 08:24am
Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 04:17pm)
mitä vittua ihan oikeesti ei kukaan oo näin saatanan tyhmä. pakko olla trolli ja jos et, niin sit en tiä mihin vittuun
tä maapallo on ajautumassa. Perkele jos suomi on saanu sotavelkansa maksettua, on helppo valtionvelka maksaa vittuhun.

kyse nyt vaan on siitä, että meitä kusetetaan ja vaikka kui vitun paljo paiskittas töitä jne. ni velkoja ei saada maksettua.


samaa mieltä, meitä kusetetaa jatkuvasti.
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 20 2013 08:31am
Pahoin pelkään, että tää kaveri ei todellakaan oo mikään trolli :wallbash:
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 09:09am
Quote (perttikeinonen @ Feb 20 2013 04:31pm)
Pahoin pelkään, että tää kaveri ei todellakaan oo mikään trolli :wallbash:


arvaa mitä mä pelkään? hämähäkkejä
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 20 2013 09:37am
Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 03:44pm)
voida ostaa vapaus? esim joku pahoinpitely tai joku muu turha teko, ni vois ostaa rahalla sen ettei tulis tuomiota, valtio sais varmasti rahaa ja paljon.


vankeustuomioiden ideaha on se, että eristämällä tekijä yhteiskunnasta se tekijä ei pääse suorittamaa uusia rikoksia
menis vähän se pointti hukkaa siinä

mut mikäs siinä, kerranki pääsis mellastamaa niinku tykkää

Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 05:17pm)
mitä vittua ihan oikeesti ei kukaan oo näin saatanan tyhmä. pakko olla trolli ja jos et, niin sit en tiä mihin vittuun
tä maapallo on ajautumassa. Perkele jos suomi on saanu sotavelkansa maksettua, on helppo valtionvelka maksaa vittuhun.

kyse nyt vaan on siitä, että meitä kusetetaan ja vaikka kui vitun paljo paiskittas töitä jne. ni velkoja ei saada maksettua.


mutta ku ne velat pyörittää taloutta, ei ne oo mikää huono asia

This post was edited by Gastly on Feb 20 2013 09:38am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 20 2013 09:55am
Quote (Gastly @ Feb 20 2013 04:37pm)
vankeustuomioiden ideaha on se, että eristämällä tekijä yhteiskunnasta se tekijä ei pääse suorittamaa uusia rikoksia
menis vähän se pointti hukkaa siinä

mut mikäs siinä, kerranki pääsis mellastamaa niinku tykkää



mutta ku ne velat pyörittää taloutta, ei ne oo mikää huono asia


noniin ja sieltä se disinfoagentti saapu.

turhaan sua tässä alkaa valistaan... tyhmyyden edessä minäkin olen voimaton.


This post was edited by SekavaSamu on Feb 20 2013 09:59am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 10:38am
Quote (Gastly @ Feb 20 2013 05:37pm)
vankeustuomioiden ideaha on se, että eristämällä tekijä yhteiskunnasta se tekijä ei pääse suorittamaa uusia rikoksia
menis vähän se pointti hukkaa siinä

mut mikäs siinä, kerranki pääsis mellastamaa niinku tykkää



mutta ku ne velat pyörittää taloutta, ei ne oo mikää huono asia


miten niin hukkaan? sä menisit mielellään pahoinpitelemään jonkun ja joutuisit maksamaan 100k että säästyt linnareissulta?

ja oikeastaan paras idea olis: vankeustuomio+vitun iso lasku, jolloin kusipäähomorikollinen joutuis elämään lyhyen vankeustuomion jälkeen pitkän ajan ns velkavankeudessa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll