Quote (do_NaUKI @ Feb 20 2013 03:44pm)
voida ostaa vapaus? esim joku pahoinpitely tai joku muu turha teko, ni vois ostaa rahalla sen ettei tulis tuomiota, valtio sais varmasti rahaa ja paljon.
vankeustuomioiden ideaha on se, että eristämällä tekijä yhteiskunnasta se tekijä ei pääse suorittamaa uusia rikoksia
menis vähän se pointti hukkaa siinä
mut mikäs siinä, kerranki pääsis mellastamaa niinku tykkää
Quote (SekavaSamu @ Feb 20 2013 05:17pm)
mitä vittua ihan oikeesti ei kukaan oo näin saatanan tyhmä. pakko olla trolli ja jos et, niin sit en tiä mihin vittuun
tä maapallo on ajautumassa. Perkele jos suomi on saanu sotavelkansa maksettua, on helppo valtionvelka maksaa vittuhun.
kyse nyt vaan on siitä, että meitä kusetetaan ja vaikka kui vitun paljo paiskittas töitä jne. ni velkoja ei saada maksettua.
mutta ku ne velat pyörittää taloutta, ei ne oo mikää huono asia
This post was edited by Gastly on Feb 20 2013 09:38am