d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Se On > Perjantaiz
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 15 2013 10:00am
Quote (Pomppeli @ 15 Feb 2013 17:59)
Eipä tuu makkaraa syötyä.


:(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 15 2013 01:37pm
Hienoo hienoo jätkät, meikäki vois savutella ja pidätellä mässyi kunnol ja sit keittää puuroo ja laittaa sekaa hilloo, sokerii ja voinnokare + tilkka 1% Maitoa = D Viimeviikolla tapahtu just sama ku en ollu varautunu ni tein sit maailman parasta puuroa tai ainaki se maistu silloi sille.

Mut nyt ihanista mielikuvista tosielämän masennukseen. Olin :

-Hyvin varustautunut

-Asenne oli erinomainen

-Asennuslonkerokin oli

Mutta ei, se ei vittu riittänyt... VITUN PULTIT!!! Oli liian isot, arvasin ku sain ne tolt jenkkiauto tyypilt et ei salee käy, noh se o huomen sit motonettii tai rykäsen ton toisen lonkeron ja lähen kiertää pihoja ja jokaisest autost yks pultti helvettii =D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 17 2013 06:29pm
nyt kelpaa rentoutua ku ollu menossa koko aja, bibbaloissa la ja pe sit nyt nukkunu koko pvä
viinipullod auki ja jillaamaa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 19 2013 10:09am
Ei viinalla voi jillata :O Taino kyllähä se gabaa aktivoi et njoooh nuuuuhjhjjhoirjpojoasdfkjasfkäasf



Muuten huomen voi sanoo et ylihuomen on perjantai!
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 19 2013 10:32am
Perjantai on silloin kun siltä tuntuu.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 19 2013 10:47am
Quote (Ankeli @ Feb 19 2013 07:09pm)
Ei viinalla voi jillata :O Taino kyllähä se gabaa aktivoi et njoooh nuuuuhjhjjhoirjpojoasdfkjasfkäasf


helposti voi, pullo kätee ja kattelee jtn roskaleffoi samal ku makoilee sohval 10/10
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 19 2013 10:49am
Quote (Saimoz @ 19 Feb 2013 18:32)
Perjantai on silloin kun siltä tuntuu.


tämä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 19 2013 11:15am
Quote (Saimoz @ Feb 19 2013 06:32pm)
Perjantai on silloin kun siltä tuntuu.



Ei ole.

Perjantai on viikon viides päivä ja tavallisimmin viikon viimeinen työpäivä. (Lauantai on viikon viimeinen arkipäivä). Torstai on perjantaita ennen ja lauantai sen jälkeen.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 19 2013 12:14pm
Quote (Pomppeli @ 19 Feb 2013 20:15)
Ei ole.

Perjantai on viikon viides päivä ja tavallisimmin viikon viimeinen työpäivä. (Lauantai on viikon viimeinen arkipäivä). Torstai on perjantaita ennen ja lauantai sen jälkeen.


Aika on sosiaalinen konstruktio, joka perustuu maapallon ja sen ympäristön mitattaviin ja havainnollistettaviin liikkeisiin.
Meidän kulttuurissa vuorokausi vaihtuu keskiyöllä? Miksi? Koska niin on sovittu, vaikka muitakin vaihtoehtoja olisi. Esim. auringon noustessa tai auringon laskiessa.
Ihmiset ei havaitse kuin suhteellisen ajan, mikä siis tarkoittaa sitä aikaa, jonka voi havaita mittaamalla havaittavien kohteiden, kuten esim. auringon ja kuun liikkeitä.
Aikajärjestelmät on vain sovittuja ja perustuu sovittuihin kiintopisteisiin, joiden suhteen "aika" sitten lasketaan.

Nyt ajattelin jatkaa Perjantain viettoa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Feb 21 2013 10:17am
nii vois luulla, mutta onkin vasta torstai.

itsehän olen juonut pari, kuusi, pari, kuusi alkoholi juomaa tässä aina töitten jälkeen

MUTTA

huomenna kattelee SHOWTEK!!!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll