☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Siis Mitä Nyt.. > Taas..
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 861
Replies: 21
Track Topic
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#11
Feb 15 2013 10:02am
Tämä on nyt kissatopic
Jolli1
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold
:
9,744.88
#12
Feb 15 2013 10:27am
SK7:n ilme huomatessaan tämän topicin käsittelevänkin kissoja
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#13
Feb 16 2013 10:57am
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#14
Feb 16 2013 11:01am
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#15
Feb 17 2013 11:25am
Opettele....
€:
[IMG ]kissa [/IMG]
Sun kaltasten ihmisten pitäis soittaa helpsoniin mikä maksaa joku 3€/min + pvm, siellä ne neuvoo sua tarkistaan että piuha on seinässä ja koittaa opettaa sua flashboottaamaan muistitikun.
This post was edited by EasyCoolWin on Feb 17 2013 11:29am
Pavise
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold
:
2.62
#16
Feb 17 2013 02:19pm
Quote (EasyCoolWin @ 17 Feb 2013 19:25)
Opettele....
€:
[IMG ]kissa
Sun kaltasten ihmisten pitäis soittaa helpsoniin mikä maksaa joku 3€/min + pvm, siellä ne neuvoo sua tarkistaan että piuha on seinässä ja koittaa opettaa sua flashboottaamaan muistitikun.
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#17
Feb 18 2013 05:22am
Quote (Jolli1 @ 15 Feb 2013 19:27)
SK7:n ilme huomatessaan tämän topicin käsittelevänkin kissoja
http://oi48.tinypic.com/357lpwy.jpg
Pelottavaa mite lähelle osuit. No kone on nyt paremmassa jamassa ku gigantista ostettuna.
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#18
Feb 18 2013 05:25am
Ja mitä kissoihin tulee ni keväällä 2010 oli kaks kissaa 6 viikkoa hoidossa. Mukavia otuksia. Puhun nyt ihan eläimistä. Noista mitä tuolla kuvissakin esiintyy
perttikeinonen
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold
:
1.00
#19
Feb 18 2013 05:41am
Quote (SK7 @ Feb 18 2013 01:22pm)
Pelottavaa mite lähelle osuit. No kone on nyt paremmassa jamassa ku gigantista ostettuna.
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#20
Feb 18 2013 11:10am
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact