d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dota 2 Lahjotus > Joo.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Feb 11 2013 11:19am
itellekki 22 tullu tässä pelaillessa noita. ei oo kyl siis tarvetta
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 11 2013 11:33am
Varmaan toi betaki loppuu kohta, ku näyttää melkein jokasella olevan noita giftejä ainaki 10
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 11 2013 11:48am
ei.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Feb 11 2013 12:15pm
Quote (Onkka3 @ 11 Feb 2013 19:33)
Varmaan toi betaki loppuu kohta, ku näyttää melkein jokasella olevan noita giftejä ainaki 10


piti vuoden vaihteessa tulla muttei tullu, kai se juhannukseks tulee
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll