Quote (Saimoz @ 4 Feb 2013 18:42)
SS 6gv2 käytössä, hyvähän tää on. Ainut huono puoli on, että " *' " näppäimen paikkaa siirretty.
Sama näppis itsellä, voittaa tavallisen membranepaskan mennen tullen. Tuohon * merkin muutokseen tottuu aika nopeasti, ainakin itse totuin.