d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Logitech G710+ Näppis
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Feb 4 2013 03:04pm
Quote (Saimoz @ 4 Feb 2013 18:42)
SS 6gv2 käytössä, hyvähän tää on. Ainut huono puoli on, että " *' " näppäimen paikkaa siirretty.


Sama näppis itsellä, voittaa tavallisen membranepaskan mennen tullen. Tuohon * merkin muutokseen tottuu aika nopeasti, ainakin itse totuin.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 5 2013 01:14am
Quote (kukko @ 4 Feb 2013 23:04)
Sama näppis itsellä, voittaa tavallisen membranepaskan mennen tullen. Tuohon * merkin muutokseen tottuu aika nopeasti, ainakin itse totuin.


missä se sitten sijaitsee tossa näppiksessä?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 5 2013 03:07am
ei oo tullu tarvetta ostaa tollasta perus 15e näppistä kalliimpaa, kunhan ei oo pienet, kevyet ja litteät napit niin kelpaa hyvin.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Feb 5 2013 06:58am
jonq razorin näppiksen ostin ennen joulua alennuksesta markantalosta, neljäkymppiä taisin maksaa

tää o fitu hyvä, en kyl pysty kuvittelemaan toiminnaltaan/vakuudeltaan parempaa olevan olemassa
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 5 2013 07:17am
tämmöne hp paska. hyvin toimii

This post was edited by Rzi on Feb 5 2013 07:17am
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 5 2013 09:22am
Quote (Rzi @ 5 Feb 2013 15:17)
tämmöne hp paska. hyvin toimii


niimpä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 5 2013 02:44pm
Quote (Rzi @ 5 Feb 2013 15:17)
tämmöne hp paska. hyvin toimii


Oon kuullu että ei tiedä tarvitsevansa parempaa näppistä, ennenku on kokeillu semmosta :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 5 2013 02:54pm
Quote (CeePee @ 5 Feb 2013 22:44)
Oon kuullu että ei tiedä tarvitsevansa parempaa näppistä, ennenku on kokeillu semmosta :D


on kokeiltu
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 5 2013 02:55pm
Quote (Rzi @ 5 Feb 2013 22:54)
on kokeiltu


Puhuin nyt hyvistä näppiksistä, et oo käyttäny hyvää.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 5 2013 03:10pm
Quote (CeePee @ 5 Feb 2013 22:55)
Puhuin nyt hyvistä näppiksistä, et oo käyttäny hyvää.


oo nyt hiljaa ku et tiiä :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll