heräsin viidelt kattoon ton kans

vatanen pelas melko hyvin mutta tää granlund on nii perkeleen hidas luistelee
ei mikää ylläri jos koht passitetaa takas ahl
e: joku ottaa betin habs - sabres ?
mun habs ofc, heittäkääs jotai ratioo
This post was edited by Vaakasuoratislaaja on Feb 2 2013 10:15am