d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kun Ootte Työttömiä
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 29 2013 02:45pm
Maanantai - torstai
11.00 herätys
11.00-19.00 diablo 3(välissä tupakka, safka kusi paska suihku tauot ofc)
19.00-22.00 kaverille tai ulos kavereitten kanssa henkaroimaan
22.00-24.00 laatuaikaa tyttöystävän kanssa
24.00-04.00 diablo 3
04.00-11.00 nukkumista

Perjantai
Ankaraa ryyppäystä

Lauantai
Ankaraa ryyppäystä

Sunnuntai
Random palloilua
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 29 2013 02:56pm
Quote (UGsamu @ Jan 29 2013 10:45pm)

Perjantai
Ankaraa ryyppäystä

Lauantai
Ankaraa ryyppäystä



:rofl:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 29 2013 03:03pm
poristelen ja nukun paljon
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 29 2013 04:24pm
Quote (soppamies @ 29 Jan 2013 19:28)
hommaa duuni paikka...


arvaa 6000 kertaa oonko soittanu yli 9000 paikkaa lävite? tällä hetkellä ei vaan keski-suomessa näytä olevan mitään työtä itseään kunnioittavalle henkilölle tarjolla.

Quote (Rzi @ 29 Jan 2013 19:43)
aika köyhä elämä jos ei keksi muuta tekemistä ku työ


herra 26v, elämä lähempänä loppua ja kaiken tietävä osaa sitten varmasti kertoa, mitä itse tekisit?

Quote (A2K @ 29 Jan 2013 20:04)
sen vähän mitä työttömänä oon ollu, etin uutta duunii, ja kun sitä ei pystyny tekeen, tai oli vapaata aikaa välis, ni hoidin sosiaalista elämää.


sitäkin on hoidettu ja pidän kyllä tietääkseni hyvää huolta sosiaalisesta elämästäni. kysymys kuuluikin; mitä teette joka PÄIVÄ. kaikki muut on töissä ja ite lorvii kotona :s
--> tämä johtaakin seuraavaan vastaukseen

Quote (Pomppeli @ 29 Jan 2013 20:06)
Kannattaa miettiä joku liikuntaharrastus jos ei sellasta ole.


lenkkeilen ja käyn kuntosalilla vähintään viisi kertaa viikossa. HUOM VÄHINTÄÄN. näinä päivinä se on venynyt joka ikiseen päivään, muttakun ei punellakaan voi koko päivää lorvia.

Quote (Pavise @ 29 Jan 2013 20:10)
runkkaan, katon tv-sarjoja ja syön hiilaripaskaa

jne


mäki katon paljon sarjoja, lähinnä kyllä klo 21->
syön myös useita kertoja päivässä.
masturboin joinakin päivinä, useasti aamulla ja/tai illalla, siitä huolimattakaan ei sitä ole tarvetta harrastaa joka päivä, eikä useita kertoja.



Quote (Antichrist- @ 29 Jan 2013 20:21)
herää/mee nukkuu millon huvittaa, pelaa d3, kattelee parit foorumit, ehkä keksii jotain sanottavaa, käy frendillä, käy kaupassa, syö, juo teetä monta tuntia aina aamulla ku herää, chillaa ja tekee mitä nyt sattuu huvittamaan. ihan jees menoo imo :D


ei mun psyyke kestä jumitella teen ääressä useita tunteja aamussa :ss en ees juo teetä aamuisin, enkä kahvia. "aamuisin" etsin uusia työpaikkailmoituksia ja mietin pääni tyhjäksi, mitä muuta haluaisin tehdä, muutakuin ne mitä olen jo hakenut, muutaman kuukauden.
en omista d3, enkä myöskään ole mikään himo virtuaalipelaaja enään. (mikä on vähän harmillista tässä tilanteessa.) pelaisin toki jotain, jos vain sattuisi kiinnostamaan sekään yhtään enempää. jos olis hilloo tehä mitä huvittas, niin en todellakaan kyselis tämmösiä asioita. haluttaessasi voit myös määritellä sanan "chillailu" paremmin. :--)

Quote (KUF @ 29 Jan 2013 20:30)
VOI TEHDÄ KAIKKEA MITÄ O AINA HALUNNU TEHÄ...


EI :----------D

Quote (UGsamu @ 29 Jan 2013 22:45)
Perjantai
Ankaraa ryyppäystä

Lauantai
Ankaraa ryyppäystä

Sunnuntai
Random palloilua


no tämä on tottakai. tosin nytkin pikku hiprakassa kirjottelen.

Quote (SekavaSamu @ 29 Jan 2013 23:03)
poristelen ja nukun paljon


nukkuminen on jees, tosin se alkaa jokseenkin masentamaan. ja sitten kun sen jonkun työpaikan saan, niin pitää tuo unirytmi korjata.

This post was edited by Jolli1 on Jan 29 2013 04:27pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 29 2013 05:43pm
oon onnellinen että lopetin työt, enää en menis mihinkään töihin alle 30e/h, niin paljon arvostaan vapautta. nuku ku huvittaa, uhreile sillo ku haluaa, tapaa kavereita, pelaa pelejä, ryyppää ke+to ku on euron tuopit, ja mikä tärkeintä - mitään noistaa ei tarvi tehä jos ei huvita
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 29 2013 06:06pm
Quote (do_NaUKI @ 30 Jan 2013 01:43)
oon onnellinen että lopetin työt, enää en menis mihinkään töihin alle 30e/h, niin paljon arvostaan vapautta. nuku ku huvittaa, uhreile sillo ku  haluaa, tapaa kavereita, pelaa pelejä, ryyppää ke+to ku on euron tuopit, ja mikä tärkeintä - mitään noistaa ei tarvi tehä jos ei huvita


mm no.. toiselle vapaus voi olla sitä, että istuu kuukaudesta toiseen kotona ja alakerran baarissa, hengailee samojen ihmisten kanssa päivästä toiseen ja nukkuu.

mulla se taas rupee maistumaan puulta jo kahdessa viikossa. ravata ees takasin TE-toimistossa, sossussa ja kelassa viemässä jotai räkäsiä lappuja, katella tätä masentunutta maisemaa ja kuunnella samoja juttuja samoilta kasvoilta.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 29 2013 06:12pm
Kehitä itseäsi.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jan 29 2013 06:23pm
Ihan mielekkäitä ja hyödyllisiä asioita voi tosiaan tehdä palkkatyösuhteen ulkopuolellakin. Aika Huxley -henkinen palkkaorja jos tuosta ei saa otetta.
Työtön on reaalimaailmassa ihan mieletön käsite, kai maailmassa nyt hitto tekemistä on.

Ja kun työttömät monesti tekeekin ihan järkeviä juttuja niin nuo mainitsemas sossukelapaskat on ihan skeidaa. Siispä http://perustulo.org/ ja https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/44
Muistakin syistä toki.

This post was edited by Matroskin on Jan 29 2013 06:26pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jan 29 2013 07:14pm
Quote (Matroskin @ 30 Jan 2013 02:23)
Ihan mielekkäitä ja hyödyllisiä asioita voi tosiaan tehdä palkkatyösuhteen ulkopuolellakin. Aika Huxley -henkinen palkkaorja jos tuosta ei saa otetta.
Työtön on reaalimaailmassa ihan mieletön käsite, kai maailmassa nyt hitto tekemistä on.

Ja kun työttömät monesti tekeekin ihan järkeviä juttuja niin nuo mainitsemas sossukelapaskat on ihan skeidaa. Siispä http://perustulo.org/ ja https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/44
Muistakin syistä toki.


tarkoitatko, että mitä työttömät tekee konkreettisesti päivittäin? mainitsin sossut ja kelat ja te-toimistot koska ne ovat tällä hetkellä ainoa tulonlähteeni. ei mikään perustulo, mikä ei ole varmaan ees vielä todellisuudessa harkintavaiheessa edes. enkä todellakaan tarkoita, että käyn päivittäin ko. virastoissa, en todella, mutta viikoittain. ja suurin syy miksi mainitsin nämä virastot on se, että se syö miestä kävellä niissä mestoissa.

maailmassa todellakin on tekemistä, on paljonkin. nyt kun kerta asian otit esille, mainitseppa jokin asia, mitä pienituloinen voisi sitten tehdä vaikkapa heti huomenna ja ylihuomenna ja sitä seuraavana päivänä? tahi ees muutamana kertana viikossa parin tunnin ajan. mainitse jotain vielä sen lisäksi, mitä olen tähän topicciin jo maininnut.
koulut ovat jo pois suljettuja. koulu olisi mahtava homma, mutta tässä elämän vaiheessa en vain yksinkertaisesti voi lähteä opiskelemaan.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 29 2013 08:50pm
Quote (Jolli1 @ Jan 30 2013 04:14am)
tarkoitatko, että mitä työttömät tekee konkreettisesti päivittäin? mainitsin sossut ja kelat ja te-toimistot koska ne ovat tällä hetkellä ainoa tulonlähteeni. ei mikään perustulo, mikä ei ole varmaan ees vielä todellisuudessa harkintavaiheessa edes. enkä todellakaan tarkoita, että käyn päivittäin ko. virastoissa, en todella, mutta viikoittain. ja suurin syy miksi mainitsin nämä virastot on se, että se syö miestä kävellä niissä mestoissa.

maailmassa todellakin on tekemistä, on paljonkin. nyt kun kerta asian otit esille, mainitseppa jokin asia, mitä pienituloinen voisi sitten tehdä vaikkapa heti huomenna ja ylihuomenna ja sitä seuraavana päivänä? tahi ees muutamana kertana viikossa parin tunnin ajan. mainitse jotain vielä sen lisäksi, mitä olen tähän topicciin jo maininnut.
koulut ovat jo pois suljettuja. koulu olisi mahtava homma, mutta tässä elämän vaiheessa en vain yksinkertaisesti voi lähteä opiskelemaan.


no opiskele vaikka joku uus kieli iha itekses
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll