Quote (soppamies @ 29 Jan 2013 19:28)
hommaa duuni paikka...
arvaa 6000 kertaa oonko soittanu yli 9000 paikkaa lävite? tällä hetkellä ei vaan keski-suomessa näytä olevan mitään työtä itseään kunnioittavalle henkilölle tarjolla.
Quote (Rzi @ 29 Jan 2013 19:43)
aika köyhä elämä jos ei keksi muuta tekemistä ku työ
herra 26v, elämä lähempänä loppua ja kaiken tietävä osaa sitten varmasti kertoa, mitä itse tekisit?
Quote (A2K @ 29 Jan 2013 20:04)
sen vähän mitä työttömänä oon ollu, etin uutta duunii, ja kun sitä ei pystyny tekeen, tai oli vapaata aikaa välis, ni hoidin sosiaalista elämää.
sitäkin on hoidettu ja pidän kyllä tietääkseni hyvää huolta sosiaalisesta elämästäni. kysymys kuuluikin; mitä teette joka
PÄIVÄ. kaikki muut on töissä ja ite lorvii kotona :s
--> tämä johtaakin seuraavaan vastaukseen
Quote (Pomppeli @ 29 Jan 2013 20:06)
Kannattaa miettiä joku liikuntaharrastus jos ei sellasta ole.
lenkkeilen ja käyn kuntosalilla vähintään viisi kertaa viikossa. HUOM VÄHINTÄÄN. näinä päivinä se on venynyt joka ikiseen päivään, muttakun ei punellakaan voi koko päivää lorvia.
Quote (Pavise @ 29 Jan 2013 20:10)
runkkaan, katon tv-sarjoja ja syön hiilaripaskaa
jne
mäki katon paljon sarjoja, lähinnä kyllä klo 21->
syön myös useita kertoja päivässä.
masturboin joinakin päivinä, useasti aamulla ja/tai illalla, siitä huolimattakaan ei sitä ole tarvetta harrastaa joka päivä, eikä useita kertoja.
Quote (Antichrist- @ 29 Jan 2013 20:21)
herää/mee nukkuu millon huvittaa, pelaa d3, kattelee parit foorumit, ehkä keksii jotain sanottavaa, käy frendillä, käy kaupassa, syö, juo teetä monta tuntia aina aamulla ku herää, chillaa ja tekee mitä nyt sattuu huvittamaan. ihan jees menoo imo

ei mun psyyke kestä jumitella teen ääressä useita tunteja aamussa :ss en ees juo teetä aamuisin, enkä kahvia. "aamuisin" etsin uusia työpaikkailmoituksia ja mietin pääni tyhjäksi, mitä muuta haluaisin tehdä, muutakuin ne mitä olen jo hakenut, muutaman kuukauden.
en omista d3, enkä myöskään ole mikään himo virtuaalipelaaja enään. (mikä on vähän harmillista tässä tilanteessa.) pelaisin toki jotain, jos vain sattuisi kiinnostamaan sekään yhtään enempää. jos olis hilloo tehä mitä huvittas, niin en todellakaan kyselis tämmösiä asioita. haluttaessasi voit myös määritellä sanan "chillailu" paremmin. :--)
Quote (KUF @ 29 Jan 2013 20:30)
VOI TEHDÄ KAIKKEA MITÄ O AINA HALUNNU TEHÄ...
EI :----------D
Quote (UGsamu @ 29 Jan 2013 22:45)
Perjantai
Ankaraa ryyppäystä
Lauantai
Ankaraa ryyppäystä
Sunnuntai
Random palloilua
no tämä on tottakai. tosin nytkin pikku hiprakassa kirjottelen.
Quote (SekavaSamu @ 29 Jan 2013 23:03)
poristelen ja nukun paljon
nukkuminen on jees, tosin se alkaa jokseenkin masentamaan. ja sitten kun sen jonkun työpaikan saan, niin pitää tuo unirytmi korjata.
This post was edited by Jolli1 on Jan 29 2013 04:27pm