d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Tupakointi
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2013 02:27pm
Quote (ambid @ Jan 25 2013 09:38pm)
Asia on haudan vakava.

Kokeilleppas Cohiba Behiken 56 + Fonseca vuosikerta portviiniä, toimii ihan 5/5 yhteen.

Jos sikarin hinta on lähemmäs 80e kpl ei asia ole leikkiä.


Pitää tulla vielä kertomaan, että oli ihan uskomaton yhdistelmä.

Kyllä ne Kuubassa tietää miten sikareitä kääritään ja Portugalissa viinien teko on yhtä taidetta.
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2013 02:52pm
reilu 15 vuotta polttanu. en oo ajatellu että lopettaisin.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 25 2013 03:26pm
Quote (olmi @ Jan 25 2013 11:52pm)
reilu 15 vuotta polttanu. en oo ajatellu että lopettaisin.


:thumbsup:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 25 2013 05:20pm
ahh, koht ostaa lisää tupakkaa

Quote (ambid @ Jan 25 2013 11:27pm)
Pitää tulla vielä kertomaan, että oli ihan uskomaton yhdistelmä.

Kyllä ne Kuubassa tietää miten sikareitä kääritään ja Portugalissa viinien teko on yhtä taidetta.


en usko et sulla mitää sikareita on, jos yks maksaa kerta 80e ni eihä tommosella sivarilurjuksella mitenkää voi olla varaa niihi

This post was edited by Gastly on Jan 25 2013 05:36pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2013 05:45pm
Quote (Gastly @ Jan 26 2013 01:20am)
ahh, koht ostaa lisää tupakkaa



en usko et sulla mitää sikareita on

Ei tällänen huvin vuoksi olohuoneessa ole.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 25 2013 05:46pm
Quote (ambid @ Jan 26 2013 02:45am)
Ei tällänen huvin vuoksi olohuoneessa ole.
http://i177.photobucket.com/albums/w208/ambid/2013-01-26013701_zpsbcd097d8.jpg


löysit kuvas netistä
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2013 06:00pm
Quote (Gastly @ Jan 26 2013 01:46am)
löysit kuvas netistä


8D


Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 25 2013 06:16pm
MUTSIS KÄSIALAA JA SEN TUSSI?
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2013 06:22pm
Quote (KUF @ Jan 26 2013 02:16am)
MUTSIS KÄSIALAA JA SEN TUSSI?


:3

Kiitos, luulin aina, että minulla on vasenkätisenä ihan paska käsiala.

Ps. Tussin löysin jostain laatikosta, en tiedä kenen se on.

This post was edited by ambid on Jan 25 2013 06:23pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 26 2013 12:27am
ei oo tullu oikeen joihinkin kuukausiin, nuuskauskin tuli lopetettua. omat sätkä >, pari viikkoa maistuu hyvältä, mutta emt. jonkinmoinen hajuaisti on ihan kiva ja tulee jotenkin vaivaannuttava fiilis keuhkoihin + oon softi niin ei oikeen sovi atm.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll