Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 18:14)
Täällä nykyään muusta puhuta edes

diabloscene on varmaa kaikista peliskeneist doupein

tää on niinku päihdelinkin foorumi
Mainitsin juur affille tänää jispin kehityksestä tällei karkeesti,
ennen puhuttii :
- MikkoU:sta
- Diablosta
- Behestä
Ja nyt päihteistä ja salaliitoista.