Quote (Pomppeli @ Jan 25 2013 02:57pm)
Vituttaa vaan. Raiskaus ja varsinkin lapsen raiskaus on murhan jälkeen oksettavin rikos melkeimpä mitä on. Ja täällä siitä ei joudu linnaan , ei sitte millään.
Mites veronkierto?
Tai piratismi? Mua ainakin oksettaa tää nykynuoriso joka waree Chisua, olikos sekin nyt jo 13 v - 14v ? Sairasta kasvatusta, vanhempien pitäisi IMO opettaa lainkuuliasemmiksi
This post was edited by EasyCoolWin on Jan 25 2013 11:39am