d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Raiskaajien Ja Pedofiilien Paratiisi
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 09:24am
Quote (Rzi @ Jan 25 2013 03:28pm)
henkihieveriin saa myös hakata ja pääsee todella vähällä


Näin on. Ihminen on suomessa lain näkökulmasta katsottuna melko arvoton. Esim huumausaine rikoksen suunnittelu on vakava rikos, murhan suunnittelu ei ole mikään.

This post was edited by Pomppeli on Jan 25 2013 09:25am
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Jan 25 2013 09:26am
Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 13:28)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012516599624_uu.shtml

Ehdollisella pääsee aina oikeestaan raiskauksesta nykyään, ellet nyt sitten samaan syssyyn tapa uhriasi. Joku aika sitten luin kun kaksi jotain 45v miestä raiskasi jonkun 15v teinitytön. Toinen piti päästä kiinni ja esti liikkumisen ja toinen lykki menemään.
Kun tytöltä ei sitten löytynyt mitään mustelmia niin miehet tuomittiin seksiin pakottamisesta ehkä 6kk ehdollisiin. Vois ruveta raiskaamaan kakaroita vaan koska suomessa se melkein jopa kannattaa.


Eli perjaattees jos on tarve panna niin ei lyö muijaa, vaan antaa kukan ja sitte raiskaa niin luultavasti muija menee vankilaan rimpuilusta yhdynnän aikana?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 25 2013 09:27am
KUF -->
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jan 25 2013 10:48am
Quote (Evest89 @ Jan 25 2013 03:26pm)
Eli perjaattees jos on tarve panna niin ei lyö muijaa, vaan antaa kukan ja sitte raiskaa niin luultavasti muija menee vankilaan rimpuilusta yhdynnän aikana?


tai huutaa raiskauksen aika ''yllätys!'' ja kas kummaa, muuttuu teko raiskauksesta --> yllätysseksiksi.

joka taas on suotavaa

This post was edited by sahtitynnyri on Jan 25 2013 10:49am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 25 2013 11:37am
Quote (Pomppeli @ Jan 25 2013 02:57pm)
Vituttaa vaan. Raiskaus ja varsinkin lapsen raiskaus on murhan jälkeen oksettavin rikos melkeimpä mitä on. Ja täällä siitä ei joudu linnaan , ei sitte millään.


Mites veronkierto?

Tai piratismi? Mua ainakin oksettaa tää nykynuoriso joka waree Chisua, olikos sekin nyt jo 13 v - 14v ? Sairasta kasvatusta, vanhempien pitäisi IMO opettaa lainkuuliasemmiksi :wacko:

This post was edited by EasyCoolWin on Jan 25 2013 11:39am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 25 2013 02:55pm
Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 17:24)
Näin on. Ihminen on suomessa lain näkökulmasta katsottuna melko arvoton. Esim huumausaine rikoksen suunnittelu on vakava rikos, murhan suunnittelu ei ole mikään.


kyllä. warettaminen ja rahaan liittyvät rikokset on myös sitä pahinta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 25 2013 04:21pm
pahin rikos mitä suomessa voi tehdä on raharikos.

saat pahimmat tuomiot. sitku raiskataan teini ni päästetään ehdollisella. tätä se raha aiheuttaa.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 26 2013 02:22pm
Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 12:28)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012516599624_uu.shtml

Ehdollisella pääsee aina oikeestaan raiskauksesta nykyään, ellet nyt sitten samaan syssyyn tapa uhriasi. Joku aika sitten luin kun kaksi jotain 45v miestä raiskasi jonkun 15v teinitytön. Toinen piti päästä kiinni ja esti liikkumisen ja toinen lykki menemään.
Kun tytöltä ei sitten löytynyt mitään mustelmia niin miehet tuomittiin seksiin pakottamisesta ehkä 6kk ehdollisiin. Vois ruveta raiskaamaan kakaroita vaan koska suomessa se melkein jopa kannattaa.


kaikkein jännintä tässä raiskaus hommassa on se että jos joQ spadu nappaa jonku teinitytön ja raahaasen puskaa ja alkaa raiskaamaa häntä nii mikäli se tyttö saa jonku kiven maasta ja huitasee sillä sitä spadua leukaa ja se sen spadun leukaluu murtuu tms ni tod näk se tyttö joutuu maksaa sille raiskaajalle lähes yhtä paljo murtuneesta leikuluusta ku spadu teinille raiskaamisesta. huvittavaa kyllä tää suomen laki välillä, jaksa käyvä enempää jakaa mielipiteitä.

This post was edited by soppamies on Jan 26 2013 02:24pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 26 2013 02:40pm
ajatelkas ny vähä, miten voitte ikinä verrata raiskausta ja murhaa/petosta?
raharikoksella voit muuttaa koko loppu elämäs, raiskaus taas kestää sen max 15min, ni iha oikei päästä ehdollisella. muutenki raiskaus on yliarvostettua ja aivan liian helppo teeskennellä se. imo pelkät sakot ois ok tuomio raiskauksesta.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 26 2013 02:47pm
Quote (do_NaUKI @ Jan 26 2013 10:40pm)
ajatelkas ny vähä, miten voitte ikinä verrata raiskausta ja murhaa/petosta?
raharikoksella voit muuttaa koko loppu elämäs, raiskaus taas kestää sen max 15min, ni iha oikei päästä ehdollisella. muutenki raiskaus on yliarvostettua ja aivan liian helppo teeskennellä se. imo pelkät sakot ois ok tuomio raiskauksesta.



Trollol
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll