d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Path Of Exile
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 24 2013 02:38pm
Paskaahan se on.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 25 2013 12:30am
Quote (Gastly @ 24 Jan 2013 22:33)
että luulis noiden olevan odotettavissa


MITÄH !?!?!??! ite kyllä ootin 3D grafiikkaa vähintää.. :mad:
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
Jan 25 2013 09:13am
Jos joku on pelaamas tuota HC:lla ja on about 30 tasonen lähelle niin voi tulla vipeileen mun kans.

Quote (HardyTarget @ 24 Jan 2013 23:38)
Paskaahan se on.


Taidat olla vaan sokee uskoutunu fani blizzardille :D

En ees käsitä miten joku voi sanoa saman genren peliä huonoksi jos ite pelaa Diablo 3

Edit: Pian tulee et MITÄ 10SPAWNI TÄÄL SANOO MITÄÄ :C D3 PARAS IKINÄ

This post was edited by Evest89 on Jan 25 2013 09:14am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 25 2013 09:19am
EMT MUT KAIKKI HYVÄT NIMET O AINAKI JOKU PALKATTU VARASTAMAA TOSSA PELIS
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Jan 26 2013 09:28am
kylhän tää viä diabloo 100-0
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 26 2013 09:58am
Quote (Evest89 @ 25 Jan 2013 18:13)
Taidat olla vaan sokee uskoutunu fani blizzardille :D

En ees käsitä miten joku voi sanoa saman genren peliä huonoksi jos ite pelaa Diablo 3

Edit: Pian tulee et MITÄ 10SPAWNI TÄÄL SANOO MITÄÄ :C D3 PARAS IKINÄ


Kunhan vaan heitin läppänä.
Porukka on niin paljon morkannu tuota d3:sta että mikäs tässä puolin ja toisin.

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 26 2013 10:06am
Quote (HardyTarget @ 26 Jan 2013 17:58)
Kunhan vaan heitin läppänä.
Porukka on niin paljon morkannu tuota d3:sta että mikäs tässä puolin ja toisin.


NII TOTTA TOTTA....PASKA PELI D3 NI EI AINAKA KAUHEAN KORKEELTA PUTOA JOS O VIEL PASKEMPI...
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 26 2013 10:20am
naama hajos tuohon skill puuhun
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 26 2013 10:34am
Quote (Paroni @ 26 Jan 2013 18:20)
naama hajos tuohon skill puuhun


SEKI O VISSII PASSIIVISIA VARTE
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 27 2013 07:36am
d3 >
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll