Jos joku on pelaamas tuota HC:lla ja on about 30 tasonen lähelle niin voi tulla vipeileen mun kans.
Quote (HardyTarget @ 24 Jan 2013 23:38)
Paskaahan se on.
Taidat olla vaan sokee uskoutunu fani blizzardille

En ees käsitä miten joku voi sanoa saman genren peliä huonoksi jos ite pelaa Diablo 3
Edit: Pian tulee et MITÄ 10SPAWNI TÄÄL SANOO MITÄÄ :C D3 PARAS IKINÄ
This post was edited by Evest89 on Jan 25 2013 09:14am