d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sk7
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 23 2013 06:41am
Quote (KUF @ 23 Jan 2013 01:17)
OMA THREADI SUL MIS SAAT AVAUTUA VAPAASTI...


Tulee kyyneleet silmiin kun ajattelenkin tätä uhrautumisesi määrää, jonka suoritit
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 23 2013 06:45am
NEXT.. FULL WALL WARNING. Eli se copy paste word, on iha hyvä ratkasu. Jos on 1.vaikeuksia ymmärtää luettua 2.ymmärtää minun artikulointia 3.Vitullisissa pajareissa 4. Muuten vaan jäässä
NEXT POST IN 30min (Kerkeet hakee ärrältä popparit ja limsaa)
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 23 2013 07:00am
En malta odottaa.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 23 2013 07:50am
Teen parhaani artikuloinnissani...

1.Joku miettii että tempaanko tuulesta väitteeni addiktioon ja aineisiin jotka sitä aiheuttaa. vastaus: -EN
2.Pystynkö todistamaan sanomani yhtä selvästi kuin pystyn todistamaan, että Ruokasuolan "kemiallinenmerkintä" on NaCl (jos toi ruokasuola nyt jätettäis). vastaus: -EN PYSTY

Voin kyllä perustella. Eli olen keskustellu päihdelääkärin kanssa, joka on myös alkoholisti (raitis alkoholisti).

Tämän päihdelääkärin taustoja:

- Kansakoulun jälkeen meni tekuun ja luki itsensä konetekniikan inssiksi. Teku aikoina ryyppäsi aivan järjettömästi ja suoritti tutkinnon "lukematta läpi" tyylillä, hyvin arvosanoin

- Totesi, että konetekniikka on homojen hommaa. Luen itseni Lääkäriksi. Luki lääkäriksi. Pääsi töihin arvauskeskukseen yleislääkäriksi. Veti velliä niiku ihan huolella lääkäriksi lukiessaan ja lääkärinä toimiessaan (ei nyt ihan duunissa ollu gänäs, muuta kuitenkii)

- Eräänä päivänä ko. henkilö havahtui siihen, että ei kykene hallitsemaan omaa alkoholin käyttöä. ( Miettikääs nyt hetki, että mitä vittua!Kaikki edellämainittu on tosi ku vesi Tämä henkilö on viisas. Siis oikeasti fiksu mies. Lääkäri. Eikä pysty itse lopettamaan läträystä. Missä on vika?)

- Tiesi kyllä, että alkoholistit raitistuvat AA-ryhmissä, MUTTA pitäisihän näin fiksun miehen joka hallitsee täydellisesti elämäänsä kyetä ratkaisemaan asia omalla päällään.

- Ei pystyny. Nosti kätensä pystyyn, lopetti vastaan tappelemisen ja pyysi apua (meni AA-ryhmään)

- Raitistu ja luki itsensä päihdelääkäriksi.(pitkä yhtäjaksoinen raittius takana 21v. jos en väärin muista) Töissä hän on päihdelääkäri ja AA-ryhmässä alkoholisti. (eli ei sen ylempänä ei alempana kuin minäkään tai kukaan muukaan ryhmässä oleva. vertaistuki ryhmään mentäessä ne tittelit jää ulkopuolelle. se on yks maku vaikka Tiger Woods istuisi viereeni seuraavassa palaverissa. se ei siinä palaveri tilanteessa ole mitään muuta kuin ihminen jolla on alkoholiongelma)

Tänä päivänä tämä päihdelääkäri sanoo sitämitä sanoo jokainen raitistunut alkoholisti tai putsi narkkari Jos menetätä KONTROLLIKYVYN ADDIKTOIVAAN AINEESEEN ET PYSTY ITSE HALLITSEMAAN SEN AINEEN KÄYTTÖÄ. SE PAHENEE JA TAPPAA JOS ET LOPETA. AINUT TAPA LOPETTAA PYSYVÄSTI ON VERTAISTUKI. MUUTAMA PROSENTTI MAAILMAN IHMISISTÄ PYSTYY LOPETTAMAAN SELKÄRANGAN AVULLA KUN ON TARPPEKSI PAINAVA SYY. PALJON USEAMPI KUIN MUUTAMA PROSENTTI KOKEILEE LOPETTAA PAINAVAN SYYN AVULLA MUTTA EI PYSTY. SIIHEN EI IHMINEN PYSTY. MUUTAMALLA PROSENTILLA MAAILMASSA ON VALOKUVAMUISTI. SITÄ EI PYSTY OIKEIN SELITTÄMÄÄN NIIN KUN EI ADDIKTIOAINEEN LOPETTAMISTAKAAN OMIN AVUIN

Oma näkemykseni 19v vanhana oli, että voin juoda tai olla juomatta. Oma selkäranka ja mielenlujuus on ratkaisu. VOIN Lopettaa dokaamisen kokonaan tai juoda joskus harvoin vähän ja sivistyneesti. Meni juomiseksi. Ei loppunu vaan paheni. Ei viinalla saanu enää pidettyä kivaa vaan siihen otettiin kivoja oheis tuotteita ( se on jännää miten humalassa tuo arvostelukyky lähtee heittää). Viiva hyvää piriä pillillä nokkaan ni volaa. taas oli hauskaa (ja versoita oheistuotteista ja käytöstä on paljon, mutta tossa yks esimerkki)

Marraskuun 21 2011 loppu miun läträys ja oheistuotteet. En voi luvata edes itselleni saati jollekin toiselle, että huomenna tähän aikaan olisin raitis ja putsi. Tämä on "elämäntapa" olla raitis ja putsi. Eikä sitä voi ottaa varastoon. Se on päivä kerrallaan tehtävä omat ratkasusa ja mietittävä niitä ratkasuja

Se minkä takia näkemykseni aineisiin jotka addiktoi on tollaiset niin vastaus kulluu: Se näkemys oli päinvastainen ennenkuin jäin itse koukkuun vaikka mihin paskaan ja pääsin irti.Näkemykseni perustuu ennenkaikkea omaan kokemukseen ja siihen, että moni ihminen on täysin saamaa mieltä asiasta ( kaikki raittit/putsit vartaistuen käyttäjät ympäri mailmaa. Voin kysyä keltä tahansa missä tahansa ja sen näkemys on sama kuin minulla)

Tämä päihdelääkäri ihmettelee välillä mitä paskaa ne ylilääkärit oikein kirjottaa

Tähän voi toki pyytää lisä selvitystä. Kaikkea saa haluta. Saanhan minäkini haluta 7 oikein ens lauantaina

vähä lisää psygologiasta tunnin sisällä..

Jos haluat ymmärtää mitä sanoin miellä 2 asiaa
-KONTROLLIKYVYN MENETYS (täysin henkilökohtainen "haamuraja")
-ADDIKTOIVA-AINE (kuka tykää nyt mistäkkii ja kelle toimii mitenkin. on ihmisiä jotka ei eläissään pysty fyysisesti juomaan niin paljon viinaa, että olisi oikeasti koukussa)

sori ku kesti..tämä siis..meni yli 30min

This post was edited by SK7 on Jan 23 2013 07:57am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 23 2013 07:58am
sinä kirjotat niin paljon etten vaivaudu lukemaan!

:angry:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 23 2013 07:59am
Quote (SK7 @ Jan 23 2013 04:50pm)
Teen parhaani artikuloinnissani...

1.Joku miettii että tempaanko tuulesta väitteeni addiktioon ja aineisiin jotka sitä aiheuttaa. vastaus: -EN
2.Pystynkö todistamaan sanomani yhtä selvästi kuin pystyn todistamaan, että Ruokasuolan "kemiallinenmerkintä" on NaCl (jos toi ruokasuola nyt jätettäis). vastaus: -EN PYSTY

Voin kyllä perustella. Eli olen keskustellu päihdelääkärin kanssa, joka on myös alkoholisti (raitis alkoholisti).

Tämän päihdelääkärin taustoja:

- Kansakoulun jälkeen meni tekuun ja luki itsensä konetekniikan inssiksi. Teku aikoina ryyppäsi aivan järjettömästi ja suoritti tutkinnon "lukematta läpi" tyylillä, hyvin arvosanoin

- Totesi, että konetekniikka on homojen hommaa. Luen itseni Lääkäriksi. Luki lääkäriksi. Pääsi töihin arvauskeskukseen yleislääkäriksi. Veti velliä niiku ihan huolella lääkäriksi lukiessaan ja lääkärinä toimiessaan (ei nyt ihan duunissa ollu gänäs, muuta kuitenkii)

- Eräänä päivänä ko. henkilö havahtui siihen, että ei kykene hallitsemaan omaa alkoholin käyttöä. ( Miettikääs nyt hetki, että mitä vittua!Kaikki edellämainittu on tosi ku vesi Tämä henkilö on viisas. Siis oikeasti fiksu mies. Lääkäri. Eikä pysty itse lopettamaan läträystä. Missä on vika?)

- Tiesi kyllä, että alkoholistit raitistuvat AA-ryhmissä, MUTTA pitäisihän näin fiksun miehen joka hallitsee täydellisesti elämäänsä kyetä ratkaisemaan asia omalla päällään.

- Ei pystyny. Nosti kätensä pystyyn, lopetti vastaan tappelemisen ja pyysi apua (meni AA-ryhmään)

- Raitistu ja luki itsensä päihdelääkäriksi.(pitkä yhtäjaksoinen raittius takana 21v. jos en väärin muista) Töissä hän on päihdelääkäri ja AA-ryhmässä alkoholisti. (eli ei sen ylempänä ei alempana kuin minäkään tai kukaan muukaan ryhmässä oleva. vertaistuki ryhmään mentäessä ne tittelit jää ulkopuolelle. se on yks maku vaikka Tiger Woods istuisi viereeni seuraavassa palaverissa. se ei siinä palaveri tilanteessa ole mitään muuta kuin ihminen jolla on alkoholiongelma)

Tänä päivänä tämä päihdelääkäri sanoo sitämitä sanoo jokainen raitistunut alkoholisti tai putsi narkkari Jos menetätä KONTROLLIKYVYN ADDIKTOIVAAN AINEESEEN ET PYSTY ITSE HALLITSEMAAN SEN AINEEN KÄYTTÖÄ. SE PAHENEE JA TAPPAA JOS ET LOPETA. AINUT TAPA LOPETTAA PYSYVÄSTI ON VERTAISTUKI. MUUTAMA PROSENTTI MAAILMAN IHMISISTÄ PYSTYY LOPETTAMAAN SELKÄRANGAN AVULLA KUN ON TARPPEKSI PAINAVA SYY. PALJON USEAMPI KUIN MUUTAMA PROSENTTI KOKEILEE LOPETTAA PAINAVAN SYYN AVULLA MUTTA EI PYSTY. SIIHEN EI IHMINEN PYSTY. MUUTAMALLA PROSENTILLA MAAILMASSA ON VALOKUVAMUISTI. SITÄ EI PYSTY OIKEIN SELITTÄMÄÄN NIIN KUN EI ADDIKTIOAINEEN LOPETTAMISTAKAAN OMIN AVUIN

Oma näkemykseni 19v vanhana oli, että voin juoda tai olla juomatta. Oma selkäranka ja mielenlujuus on ratkaisu. VOIN  Lopettaa dokaamisen kokonaan tai juoda joskus harvoin vähän ja sivistyneesti. Meni juomiseksi. Ei loppunu vaan paheni. Ei viinalla saanu enää  pidettyä kivaa vaan siihen otettiin kivoja oheis tuotteita ( se on jännää miten humalassa tuo arvostelukyky lähtee heittää). Viiva hyvää piriä pillillä nokkaan ni volaa. taas oli hauskaa (ja versoita oheistuotteista ja käytöstä on paljon, mutta tossa yks esimerkki)

Marraskuun 21 2011 loppu miun läträys ja oheistuotteet. En voi luvata edes itselleni saati jollekin toiselle, että huomenna tähän aikaan olisin raitis ja putsi. Tämä on "elämäntapa" olla raitis ja putsi. Eikä sitä voi ottaa varastoon. Se on päivä kerrallaan tehtävä omat ratkasusa ja mietittävä niitä ratkasuja

Se minkä takia näkemykseni aineisiin jotka addiktoi on tollaiset niin vastaus kulluu: Se näkemys oli päinvastainen ennenkuin jäin itse koukkuun vaikka mihin paskaan ja pääsin irti.Näkemykseni perustuu ennenkaikkea omaan kokemukseen ja siihen, että moni ihminen on täysin saamaa mieltä asiasta ( kaikki raittit/putsit vartaistuen käyttäjät ympäri mailmaa. Voin kysyä keltä tahansa missä tahansa ja sen näkemys on sama kuin minulla)

Tämä päihdelääkäri ihmettelee välillä mitä paskaa ne ylilääkärit oikein kirjottaa

Tähän voi toki pyytää lisä selvitystä. Kaikkea saa haluta. Saanhan minäkini haluta 7 oikein ens lauantaina

vähä lisää psygologiasta tunnin sisällä..

Jos haluat ymmärtää mitä sanoin miellä 2 asiaa
-KONTROLLIKYVYN MENETYS (täysin henkilökohtainen "haamuraja")
-ADDIKTOIVA-AINE (kuka tykää nyt mistäkkii ja kelle toimii mitenkin. on ihmisiä jotka ei eläissään pysty fyysisesti juomaan niin paljon viinaa, että olisi oikeasti koukussa)

sori ku kesti..tämä siis..meni yli 30min


"opittu avuttomuus" ja martin seligmanin kokeet
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 23 2013 08:02am
Quote (rumpali @ Jan 23 2013 02:58pm)
sinä kirjotat niin paljon etten vaivaudu lukemaan!

:angry:


ihme ADHDlapsia kaikki nykyää. Hetiku puhutaan asiasta ni ylivilkkaat viljamit ja jonit alkaa älistä.

lukisitte ja ajattelisitte enemmän.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 23 2013 08:07am
Vähän "psygologiaa" addiktin ajausmaailmaa tai miksi ikinä sen miellättekään..

Eli kun olen addikti ja koukussa kaikkeen paskaan (koko loppu elämäni. käytin aineita tai en. se lähtee ku pyöräälä ajo jos kokeilee. TÄMÄN TODISTANUT ITSELLENI LUKUISIA KERTOJA
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 23 2013 08:39am
Vähän "psygologiaa" addiktin ajausmaailmaa tai miksi ikinä sen miellättekään..

Eli kun olen addikti ja koukussa kaikkeen paskaan (koko loppu elämäni. käytin aineita tai en. se lähtee ku pyöräälä ajo jos kokeilee.TÄMÄN OLEN TODISTANUT ITSELLENI LUKUISIA KERTOJA. TOIVOTTAVASTI EI ENÄÄ TARVITSE.) siiheen ajatus maailmaan (addiktin) kuuluu: väittelyssä voitolle pääsy ja kyky vittuilla ihmisille taidolla jonka harva osaa. Ni mitä veikkaatte montako "syöttiä" minulla päivän mittaan on? No niitä on ja monta. Viimeiseen kuuteen kuukauteen olen tajunnut joka ikisen syötin. Jokaisen "juustonpalan" ja niihin lähteminen oli se sitten irl tai ei on ollut oma päätös. Aina tuntenut oloni typeräksi kun olen tietoisesti syöttiin tarttunut ja toiminut miten toiminut.

OMA KEHU HAISEE MUTTA SILTI:
-jos väittelen aiheesta jonka tunnen voitan sen väittelyn AINA (omasta mielestäni siis. voin mennä nukkumaan tyytyväisenä)
-jos joku vittuilee SE SAA SITÄ MITÄ TILAA ELI ITKEE VIINAAN KUN OLIN PIKKUSE TYLY (tämä tapahtuu harvoin. siis tämä täysin tunteella vittuilu toiselle ihmiselle. siinä menee anoppikin hiljaiseksi joka on vahva persoona ja osaa vittuila aika hyvin

AINA kun todistamalla todistan omat väitteni oikeaksi ja toinen myöntää, että olin oikeassa tunnen itseni pässiksi. mikä järki oli taas vääntää noin kun tiesin mistä puhun mut toinen ei vaan usko?
AINA kun tosissani "avaan sanaisenarkkuni" pahoitan sen toisen mielen. En ole ikinä jättänyt suullisessa sodassa viimeistä sanaa sanomatta kun olen tosissani riemastunut. Mikä järki tossa on? voi luoja että tunnen aina itseni hölmöksi kun noin pääsee käymään ja pyrin pyytämään anteeksi. No sellane kevyt "kenttävittuilu" on vaa välittämistä. Tarkoitan sitä kun teen aivan kaikkeni että maksimaalisesti saan sen toisen pois tolaltaan ja pahoittamaan mielensä. Mikä siis on se syy miksi joskus näin käy? aivan vitun hölmöa ja lapsellista touhua

Addiktit ovat erittäin hyviä itsensä kusettajia. Mainioita toisten kusettajia irl (ehkä jopa pieni kyky manipuloida läheisiään oman mielensä mukan) Anonyymissä kirjoituksessa (esim.d2jsp)me olemme täydellisiä patologisia valehtelioita niin halutessamme. Kun tämä vimma todistaa olevansa oikeassa (oli väite tosi tai ei) iskee ja tälläselle foorumille käy kirjottamaan, ni jos se vastapeluri nielaisee syötin ja jos sitä kiinnostaa lukea mitä sille postaa ni se rassukka kohta uskoo vaikka että maapallo on litteä.

This post was edited by SK7 on Jan 23 2013 08:42am
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 23 2013 11:06am
7/10
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll