Quote (Rzi @ 21 Jan 2013 10:38)
älä yllytä päihteisiin


nii.. terveen, normaalin alkoholinkäyttäjän hurvittelu matkoja (tallinna ja tukholma reissut poikien kanssa). Aistin jopa aimo annoksen sarkasmia tossa postauksessa, mutta vastasin silti (and.. do not be mad)
This post was edited by SK7 on Jan 21 2013 02:01am