d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gänätopic > Vain Gänä
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 20 2013 02:27pm
ei niitä päihteitä tarvii vetää koko ajan ja liikaa
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 02:34pm
Quote (hartwall @ 20 Jan 2013 23:19)
ei vaan ole mitään motivaatiota ruveta poissulkemaan aineiden kautta elämästä nauttimista.


Eikä pidäkkään. Oma avovaimo juo joskus täällä meidän kotona 4 lonkeroa illalla. Se ei hetkauta häntä eikä minua. Kyl myö käydään yökerhoissa ja pubeissa. Ku muistan vaa ite juoda kahvia ja lähteä pois jos rupee oikee tuntuu pahalta. En mie vihaa viinaa, enkä viinan juojia. No huumeet on sit jo vähä toine juttu.. no se siintä. Koha siullakii kivekset laskeutuu ja karvat kasvaa ni ymmärrät jopa ton pointin mikä on tos yläpuolel

This post was edited by SK7 on Jan 20 2013 02:35pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 02:37pm
Quote (SK7 @ 20 Jan 2013 22:34)
Eikä pidäkkään. Oma avovaimo juo joskus täällä meidän kotona 4 lonkeroa illalla. Se ei hetkauta häntä eikä minua. Kyl myö käydään yökerhoissa ja pubeissa. Ku muistan vaa ite juoda kahvia ja lähteä pois jos rupee oikee tuntuu pahalta. En mie vihaa viinaa, enkä viinan juojia. No huumeet on sit jo vähä toine juttu.. no se siintä. Koha siullakii kivekset laskeutuu ja karvat kasvaa ni ymmärrät jopa ton pointin mikä on tos yläpuolel


Hah, huumeet ja viina.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 02:40pm
Quote (hartwall @ 20 Jan 2013 23:37)
Hah, huumeet ja viina.


Nii.. Alkoholi on alkoholia ja amfetamiini, kokaiini ja heroiini on huumeita. Vai olenko ymmätänyt jotain väärin? Vai ymmärsinkö postauksesi väärin? :D

This post was edited by SK7 on Jan 20 2013 02:41pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 02:42pm
Joku sivaltaa kohta et joha se tupakointi oli huumeriippuvuus. Kyllä, mutta puhun nyt Huumeista en kenkä heinästä mistä jointin joku kääntää
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 02:44pm
No laput taas.. Yliarvostettua paskaa. Mutta joo.. Huume
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 02:55pm
Quote (SK7 @ 20 Jan 2013 22:40)
Nii.. Alkoholi on alkoholia ja amfetamiini, kokaiini ja heroiini on huumeita. Vai olenko ymmätänyt jotain väärin? Vai ymmärsinkö postauksesi väärin? :D


huumeet on kyl laittomia päihteitä. Siihen kategoriaan menee vähä enempiki ku amfetamiini kokaiini ja heroiini

This post was edited by hartwall on Jan 20 2013 02:55pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 20 2013 03:05pm
Quote (hartwall @ 20 Jan 2013 23:55)
huumeet on kyl laittomia päihteitä. Siihen kategoriaan menee vähä enempiki ku amfetamiini kokaiini ja heroiini


Ei siis... voi.. helvetti... :rofl:
Joko olet
a) 16v kersa joka on eläissään juonut tasan 3 siideriä ja polttanut yhden tupakan (poskareita)
b ) toi on paskin trol koko d2jsp historiassa ja niin fail ku fail vaa voi olla
c) oot niin jäässä ku voi olla. siis niin kassalla ku pystyy ihmine vaa olemaa
d) kaikki noi kolme yhdessä

En keksi enää mitään muuta selitystä tohon yllä olevaan kommenttin. Mut hauska oot ku helvetti. Totta vitussa huumeiksi luokitellaan vaikka mitä. piriä, kokaa ja herskaa lukuun ottamatta ne on vaan ihan paskoja. nimimerkillä kokemusta löytyy(enkä ole ylpeä siintä)

This post was edited by SK7 on Jan 20 2013 03:06pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 20 2013 03:32pm
Quote (SK7 @ 20 Jan 2013 23:05)
Ei siis... voi.. helvetti... :rofl:
Joko olet
a) 16v kersa joka on eläissään juonut tasan 3 siideriä ja polttanut yhden tupakan (poskareita)
b ) toi on paskin trol koko d2jsp historiassa ja niin fail ku fail vaa voi olla
c) oot niin jäässä ku voi olla. siis niin kassalla ku pystyy ihmine vaa olemaa
d) kaikki noi kolme yhdessä

En keksi enää mitään muuta selitystä tohon yllä olevaan kommenttin. Mut hauska oot ku helvetti. Totta vitussa huumeiksi luokitellaan vaikka mitä. piriä, kokaa ja herskaa lukuun ottamatta ne on vaan ihan paskoja. nimimerkillä kokemusta löytyy(enkä ole ylpeä siintä)


Ei kyl se sanakirjasta löytyvä määritelmä sanalle huume on laiton päihde. Kyl huumeiks luokitellaan kaikki mahdolliset laittomiks määritellyt päihteet.

vahvat päihteet sit erikseen.

This post was edited by hartwall on Jan 20 2013 03:32pm
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jan 20 2013 03:43pm
joq lande lol
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll