Quote (hartwall @ 20 Jan 2013 23:55)
huumeet on kyl laittomia päihteitä. Siihen kategoriaan menee vähä enempiki ku amfetamiini kokaiini ja heroiini
Ei siis... voi.. helvetti...
Joko olet
a) 16v kersa joka on eläissään juonut tasan 3 siideriä ja polttanut yhden tupakan (poskareita)
b ) toi on paskin trol koko d2jsp historiassa ja niin fail ku fail vaa voi olla
c) oot niin jäässä ku voi olla. siis niin kassalla ku pystyy ihmine vaa olemaa
d) kaikki noi kolme yhdessä
En keksi enää mitään muuta selitystä tohon yllä olevaan kommenttin. Mut hauska oot ku helvetti. Totta vitussa huumeiksi luokitellaan vaikka mitä. piriä, kokaa ja herskaa lukuun ottamatta ne on vaan ihan paskoja. nimimerkillä kokemusta löytyy(enkä ole ylpeä siintä)
This post was edited by SK7 on Jan 20 2013 03:06pm